دسته بندی ها

ارسال پیام به نقشینه سازان

ارسال پیام

نقشینه سازان

تولید و نصب درب و پنجره UPVC

درباره نقشینه سازان

انتخاب هر شرکت و محصولی بنا بر اطلاعات و کیفیت عملکرد و کارایی آن صورت می پذیرد. انتخاب کارخانه تولید کننده و محصول مناسب درب و پنجره UPVC نیز از این قائده مستثنی نیست. در این جا ما به شما دلایلی را ارائه می دهیم و مطمئن هستیم که با ارائه این دلایل، نقشینه سازان انتخاب مناسبی جهت ارائه خدمات به شما کارفرمای مطلع خواهد بود.

**************************************************

* طراحی صحیح پنجره دو جداره

در پروسه تولید پنجره های دوجداره upvc، طراحی نقش بسیار مهمی دارد. طراح مطلع و حرفه ای می تواند کارایی پنجره را با متریال یکسان به میزان قابل توجهی افزایش دهد. نقشینه سازان دارای کادر طراحی بسیار مجرب و کارآزموده ای است و پروسه طراحی و تعیین قیمت پنجره دوجداره تماما بر اساس ابعاد واقعی و با نرم افزارهای مخصوص انجام می پذیرد.

**************************************************

* تکنسین های مجرب جهت نصب دقیق درب و پنجره یو پی وی سی

شاید نیمی از کیفیت درب و پنجره یو پی وی سی را نصب دقیق می تواند تضمین نماید. نقشینه سازان در این راستا مطمئن ترین و دقیق ترین تکنسین های نصب را در اختیار دارد . این تیم های نصب مجهز به ابزار حرفه ای برای برش پنجره های قدیمی و سایر ابزارهای نصب بوده و محصولات درب و پنجره های upvc را با کیفیت ۱۰۰% ارائه می کنند.

**************************************************

* گارانتی فوق العاده محصولات UPVC

یکی از مهم ترین افتخارات نقشینه سازان را می توان در ارائه نوع گارانتی بدون قید و شرط این شرکت نام برد. کیفیت درب و پنجره دوجداره upvc در نقشینه سازان به گونه ای ارائه می شود که شرکت برای کل محصولات، گارانتی ۲۵ ساله کتبی رایگان ارائه می نماید و این نشانگر کیفیت تضمینی محصولات یو پی وی سی این شرکت می باشد. همچنین این شرکت در راستای گارانتی، بالاترین خدمات را به مشتریان ارائه می نماید.

**************************************************

* استفاده از متریال اورجینال در پنجره یو پی وی سی

نقشینه سازان در تمامی اجزای پنجره های یو پی وی سی تولیدی خود از متریال پروفیل upvc، یراق آلات، گالوانیزه و شیشه های اورجینال استفاده می نماید و در هیچ یک از قسمت ها و حتی یک میلیمتر از محصول، متریال تقلبی و کیفیت پایین بکار نمی گیرد. بسیاری از کارگاه ها با متریال تقلبی اقدام به تولید این محصول می نمایند و محصول حاصله به هیچ وجه دارای کیفیت قابل قبولی نبوده و در نهایت کارفرما نیاز به تعویض مجدد پنجره ها خواهد داشت. این کارخانه با استفاده از محصولات اصلی و با کیفیت، توان گارانتی ۲۵ ساله محصولات خود را دارد.

**************************************************

* قیمت رقابتی نقشینه سازان

قیمت پنجره دوجداره upvc در سیستم نقشینه سازان بسیار مقرون به صرفه بوده و تولید بالای این کارخانه، این امکان را می دهد تا همواره قیمت محصولات خود را پایین آورده و در رقابت با سایر کارخانه های تولیدکننده با کیفیت برابر، انتخاب مشتریان، همواره نقشینه سازان باشد.