دسته بندی ها

ارسال پیام به ایران نورگیر

ایران نورگیر

فروش و اجرای انواع نورگیر های ساختمانی ، کوپل ( حبابی ) فروش و اجرای انوع ورق های کششی ( اکسپندد متال )

درباره ایران نورگیر

ایران نورگیر یک شرکت تخصصی در زمینه تولید نورگیرهای سقفی ، کیوسکهای تلفن طلقی ، فلزی و همچنین انواع قطعات فایبرگلاس می باشد که با بیش از سی سال تجربه مستمر در این صنعت در زمره پیشکسوتان صنعت نورگیر ساختمان قرار گرفته است . این شرکت در سال ۱۳۶۴ نزد اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسیده و در همان سال نیز موفق به دریافت مجوز تولید از اداره کل صنایع و معادن استان تهران گردیده است حال آنکه سوابق تجربی و عملی در این شرکت از سالها قبل آغاز شده است .
زمینه فعالیت شرکت :
بخش (۱) : تولید و اجرای نورگیرهای ساختمانی مدل سنتی یا کوپل
بخش (۲) : اجرا ورق کاری به اشکال مختلف قوسی _ گنبدی و غیره
بخش (۳) : تولید کیوسکهای تلفن در انواع طلقی و فلزی با سایزهای مختلف
این شرکت در حال حاضر با گسترش امکانات کارگاهی خود در فضایی به مساحت حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع در ماهدشت کرج ، ظرفیت تولیدی خود در سه بخش مجزای پلاستیک فرمینگ ، فایبرگلاس و فلزکاری به میزان قابل
ملاحظه ای افزایش داده است که با توجه به این میزان توسعه این شرکت بیشترین ظرفیت تولید را در سطح کشور دارا می باشد . لذا با توجه به تولید انبوه که نتیجه آن کاهش هزینه های سربار و ارتقاء کیفی محصورلات می باشد ، ‌این شرکت را قادر ساخته است محصولات خود را در کوتاهترین زمان و مناسبترین قیمت به مشتریان خود در داخل و خارج کشور عرضه نماید ، خاطرنشان می شود که این شرکت علاوه بر تولید ، خدمات دیگری را از قبیل طراحی ، محاسبات و اجرا ، ‌را نیز به مشتریان خود عرضه می دارد .
برای مشاهده سایر محصولات می توانید به سایت www.irannoorgir.com مراجعه کنید .