دسته بندی ها

ارسال پیام به ژفکر

ارسال پیام

ژفکر

خدمات تخصصی سیستم هوشمند و عرضه مستقیم تجهیزات الکتریکی-تاسیساتی تحت لیسانس کمپانی‌های Maico ،Gira و Mobotix.

درباره ژفکر

ژفکر شرکتی خانوادگی است که از بدو شکل‌گیری (۱۳۵۴ شمسی) در زمینه تاسیسات و تجهیزات الکتریکی ساختمان با تمرکز بر کیفیت‌های برتر فعالیت می‌نماید. هدف ژفکر با سابقه بیش از ۴۰ سال نمایندگی انحصاری کمپانی GIRA و همچنین اخیرا کمپانی MAICO آلمان، خدمت‌رسانی به مشتریان بلندنظر و آینده‌نگری است که به دنبال استانداردهای بالاتر برای آسایش و ایمنی بیشتر در کنار زیبایی، صرفه‌جویی انرژی و حفظ محیط زیست هستند. در این راستا از سال ۲۰۰۵ میلادی، مشاوره و مهندسی سیستم‌های هوشمند (BMS) بر پایه استاندارد بین‌المللی KNX (معروف به EIB در آن زمان) نیز در دستور کار ژفکر قرار گرفت و دومین همکار رسمی موسسه KNX در ایران شد. همزمان، ژفکر با ورود به عرصه سیستم‌های نظارت تصویری Web-based، همکاری با کمپانی MOBOTIX آلمان را آغاز نمود و تا کنون با اخذ گواهینامه‌های معتبر، گام‌های بزرگی در فرهنگ‌سازی و اجرای پروژه‌های هوشمند با اولویّت اصول فنی برداشته است.

منابع انسانی مهم‌ترین سرمایه ژفکر است که با تعهد، دقت و تلاش بی‌وقفه در استفاده از فناوری‌های روز، موظفند نسبت به حفظ اعتبار شرکت در مقابل طرف‌های داخلی و خارجی کوشا بوده، بهترین بازدهی را در اسرع وقت به شکل ساعات مفید کاری طی فرآیندی گروهی با رعایت اصول مدیریت پروژه ارائه نمایند. صداقت و تخصص در کنار هم، مبنای عملکرد کارشناسان این شرکت و بهره‌گیری از راهنمایی‌های مشتریان محترم، مایه موفقیت ژفکر است.

خط مشی این شرکت عبارت است از بالا بردن سطح دانش و رفتار حرفه‌ای، انگیزه و شادابی محیط کار، توسعه سیستم‌های نوآورانه مدیریتی و شفافیت در امور سازمانی، پایین آوردن هزینه‌ها و رقابتی کردن قیمت‌ها، ارتقاء پیوسته کیفیت به همراه کاهش زمان انجام خدمات، افزایش حجم قراردادها با فعال کردن نمایندگی‌های جدید و به کارگیری بهترین روش‌های بازاریابی و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اینترنتی، سمینارها و نمایشگاه‌ها، پایش و رسیدن به حداکثر رضایت کارفرمایان و گسترش آموزش و خدمات پشتیبانی به مخاطبین که می‌باید توسط عوامل شرکت، مورد اقدام قرار گیرد و نتیجه مثبت آن در مراحل مختلف ارتباط با مشتریان مشاهده گردد.