دسته بندی ها

ارسال پیام به آبادبوم

ارسال پیام

آبادبوم

شرکت فنی و مهندسی آبادبوم که در حال حاضر نمایندگی و عاملیت رسمی فروش کناف ایران و دارنده گواهی نامه اجرای کناف می باشد

درباره آبادبوم

شرکت فنی و مهندسی آبادبوم که در حال حاضر نمایندگی و عاملیت رسمی فروش کناف ایران و دارنده گواهی نامه اجرای کناف می باشد ، مجموعه ای است از مهندسین مجرب عمران و معماری است که از سال ۱۳۸۲ در زمینه سیستم های ساخت و ساز خشک کناف ایران مشغول بکار بوده و در نهایت از سال ۱۳۸۹ تحت عنوان شرکت آبادبوم و با کسب عاملیت رسمی از شرکت کناف ایران به امر فروش محصولات کناف و اجرای پروژه های ساختمانی کناف مشغول شده است.

شرکت آبادبوم که در بدو امر نیز با پشتوانه رزومه کاری قوی و اجرای ساختارهای کناف مطابق با آیین نامه کناف ایران و حجم گسترده کار اجرائی خود موفق به کسب عاملیت و نمایندگی رسمی کناف ایران گردید. در ادامه نیز با اولویت قراردادن اجرای تمامی اصول و ضوابط آئین نامه ای کناف و نیز اصول اخلاقی و مشتری مداری ، علاوه بر رضایت کارفرمایان پروژه ها ، هرساله موفق به دریافت بالاترین رتبه فنی ( رتبه عالی ) از سوی واحدهای ارزیابی کیفی و کمی کناف ایران گردیده است و تا کنون صدها هزار متر مربع انواع ساختارهای کناف ایران را در استان های مختلف کشور عزیزمان ایران به انجام رسانده است.

شرکت آبادبوم دارای کادر مجرب و متخصص فروش و مهندسین عمران و معماری دوره دیده و دارای مدارک نظارتی کناف ایران بوده و خدمات مشاوره در طراحی ساختارهای مناسب کناف ، بهینه سازی قیمت تمام شده (با انتخاب ساختار مناسب و استاندارد) فروش کلیه محصولات ارائه شده کناف ایران ، اجرای تخصصی ساختارهای استاندارد کناف ایران ( با اکیپ های نصب دارای مدارک معتبر آموزشی نصب ساختار های کناف ) و نظارت چند لایه بر اجرای صحیح ساختارهای کناف را به مشتریان و پروژه های معتبر ساختمانی ارائه می دهد.

شرکت آبادبوم عضو کارگروه منتخب عاملین کناف استان تهران و البرز بوده و همواره خود را به اصول کاری و خط مشی کناف ایران که همان هم افزائی برند کناف با حصول رضایت مشتریان می باشد متعهد می داند و پروژه های این شرکت از بدو شروع تحت نظارت عالیه بازرسین شرکت کناف ایران قرار می گیرد.

شرکت آبادبوم در ابتدا مجموعه ای از مهندسین عمران و معماری ساختمان بوده و با نگاه صرفا بازاری به مقوله ساختمان و ساخت و ساز خشک مخالف است و مسائل مهندسی و رعایت اصول و ضوابط لازم را مقدم بر آن می داند و همین امر این شرکت را از سایر فعالان در این زمینه متمایز ساخته است ، نگاهی که با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان ایران و نیز وقوع حوادث مختلف آتش سوزی و ریزش ساختمان ها ، بر باور ما، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شرکت آبادبوم از معدود عاملیت های منتخب و مورد تایید کناف ایران جهت اجرای پوشش های ضد حریق سازه های فولادی ( ورمی پلاستر ) مطابق با ضوابط سازمان آتش نشانی ایران و اولین مجری محصول ورمی پلاستر در استان تهران است.

این شرکت آماده ارائه خدمات طراحی ( مناسب با ساختار ) و اجرای استاندارد محصول ورمی پلاستر و اخذ تاییدیه اجرای صحیح آن، به کارفرمایان صنعت ساختمان می باشد.

امید است با ایفای نقش خود در اعتلای کیفیت اجرائی صنعت ساختمان ثمربخش واقع گردیم.