دسته بندی ها

ارسال پیام به کدکن مبین سازه

ارسال پیام

کدکن مبین سازه

شرکت کدکن مبین سازه تولید و نصب انواع سقف کاذب آلومینیومی چراغ ۶۰*۶۰ توکار چراغ ۶۰*۶۰ روکار و کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی مخصوص اتاق سرور را انجام میدهد.

درباره کدکن مبین سازه

معرفی شرکت کدکن مبین سازه





با سلام با اطلاع می رساند که شرکت کدکن مبین سازه با همراهی گروهی از مهندسین و افراد متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و تولید و اجرای انواع سقفهای کاذب و نمای آلومینیومی تاسیس گردیده است .

تجربه طولانی در اجرای نمای و سقفهای کاذب آلومینیومی زیادی در ایران و تعامل در جهت بروز بودن اطلاعات وتکنولوژی با شرکت های خارجی و افتخار همکاری در اجرای بیش از ۵۰ درصد از پروژه های ملی کشور: همچون ایستگاه های متروی کشور ( بدلیل توسعه ایستگاه های مترو در کشور این نوع پروژه ها مستمردر لیست شرکت کدکن می باشد ) مراکز فرهنگی ، فرودگاه ها ، بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، مجموعه های تجاری کشور ، مراکز صنعتی ، ادارات ، مجموعه های ورزشی و... با اعتقاد به اینکه باید بهترین ها را برای کشورمان بخواهیم و بهترین سرویسها را به مشتریان بدهیم این باور را به ما میدهد که بگوییم جزء بهترین ها هستیم .

لذا واحد روابط عمومی این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه اطلاعات و مشاوره در راستای اجرای پروژه های دردست شما را اعلام می دارد .

خواهشمند است برای کسب اطلاعات بیشتر جهت ارسال رزومه ، لوح فشرده ، و هرگونه عکس و مشخصات فنی با دفتر مرکزی این شرکت واحد روابط عمومی تماس حاصل فرمائید.

شما با یک بار همکاری با شرکت کدکن عضوی ازما خواهید شد.
تعدادی از محصولات شرکت کدکن:
سقف کاذب گریلیوم ، سقف کاذب تایل آلومینیومی ۶۰*۶۰ ، سقف کاذب لوکسالون ، سقف کاذب دامپا آلومینیومی ، سقف کاذب کناف ، سقف کاذب لوور آلومینیوم
سقف کاذب کامپوزیت ، نمای کامپوزیت ، چراغ ۶۰*۶۰ فلورسنت ، پنل ال ای دی ۶۰*۶۰ ، چراغ سیلندری ، کف کاذب (فولادی ، آلومینیومی)

محصولات و خدمات کدکن مبین سازه

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای