دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

ارسال پیام

شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

خانه ، اما خانه ایمن ، ارزان و سبک شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

درباره شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا
خانه ، اما خانه ایمن
این شرکت با استعانت از خداوند متعال و با اتکاء بر تجربیات و توان مهندسی خود در زمینه های مختلفی از جمله بازرگانی – خدماتی – مهندسی ساختمان فعالیت می کند و به آخرین متدهای رایانه ای و نرم افزارهای مرتبط در زمینه های ذکر شده جهت نیل به اهداف خویش مجهز می باشد.موضوع فعالیت شرکت بازرگانی-خدماتی-مهندسی ساختمان که شامل ده رشته فعالیت میباشد که از اهم آن میتوان به صادرات و واردات ، ترخیص کالا ، حق العملکاری ، فعالیت های نظام مهندسی ساختمان ، بازاریابی بین المللی و … اشاره کرد.
اهداف و چشم انداز شرکت عبارت است از واردات و اجرای مصالح و متریال نوین صنعت ساختمانی از کشورهای اروپایی به جهت فرهنگ سازی در خصوص استفاده از مصالح سبک و ایمن در جهت پیشگیری از بلایای طبیعی و ویرانگر مثل زلزله و ….
۱- معرفی ، ارائه و اجرای مصالح سبک و نوین مثل بلوک های سبک گازی aac (هبلکس) و مصالح مرتبط مثل ملات های الیافدار جایگزین ملات های سنتی ماسه و سیمان که در مقایسه حجمی و وزنی یک پنجم مصالح سنتی میباشد.
۲- معرفی ، ارائه و اجرای عایق های رطوبتی استخر و سد و تصفیه خانه و روف گاردن و …. با ماندگاری مادام العمر و مقاوم در برابر فشار مثبت هفت هزار آب .
۳- معرفی ، ارائه و اجرای ملات دکوراتیو نما که علاوه بر اینکه نمای ساختمان را با کمترین هزینه آراسته میکند نوعی عایق ماندگار حرارتی و تا حدودی عایق رطوبتی نیز میباشد
۴- معرفی ، ارائه و اجرای سخت کننده رویه بتن که باعث مقاومت بتن در برابر سایش و باران های اسیدی و سایر محلول های اسیدی و قلیایی در کارگاه های صنعتی و کارخانه ها میشود .
۵- معرفی ، ارائه و اجرای ملات های ترمیم بتن جهت بازسازی سازه های بتنی قدیمی و سولفاته شده .
۶- معرفی ، ارائه و اجرای چسب سنگ و کاشی جایگزین ملاتهای سنتی که باعث کاهش بار مرده ساختمان میگردند.
۷- معرفی ، ارائه و اجرای فوم ملات تولید کشور هلند برای اولین بار در سطح منطقه آزاد ماکو و انجام چندین پروژه با این ملات جدید که خود باعث کاهش ۲هزار برابری وزن ملات مصرفی در ۲۵متر مربع میشود ( برای ساخت ۲۵ متر مربع حدود ۲هزار کیلوگرم مصالح سنتی ماسه و سیمان نیاز میباشد که در صورت استفاده از فوم ملات این وزن به کمتر از یک کیلوگرم در ۲۵ متر مربع خواهد رسید و از طرفی مقاومت کششی این ملات در مقایسه با ملات ماسه سیمان ۱۲ برابر قوی تر میباشد ) .


همکاری با شرکت های خارجی :
شرکت ZETTEX هلند
شرکت YAYLA ترکیه

محصولات و خدمات شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

زمینه های فعالیت شرکت بازرگانی ساختمانی پرتوسا

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای