دسته بندی ها

ارسال پیام به ایمن سازان صفا

ارسال پیام

ایمن سازان صفا

سیستم های اعلام و اطفاء حریق – تولید جعبه آتش نشانی – واردات تجهیزات آتش نشانی- اسپرینکلر SPRINKLER

درباره ایمن سازان صفا

مجموعه ایمن سازان صفا با چهل سال سابقه تولید، فروش و مشاوره در زمینه تجهیزات حرفه‌ای آتش‌نشانی و سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، به صورت تخصصی فعالیت می‌نماید.
نظر به اهمیت روز افزون مبحث ایمنی و آتش‌نشانی در صنعت ساختمان و سایر صنایع، این مجموعه با تکیه بر تجربه و آگاهی از نیازها و الزامات این صنعت، جهت آسایش متقاضیان در تهیه و نحوه بکارگیری تجهیزات مربوطه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره فنی می‌نماید.
جهت نیل به این مهم، بر آنیم که با به‌کار‌گیری روش‌های نوین طراحی، مطابق آخرین استاندارد‌های جهانی و دستورالعمل سازمان آتش‌نشانی، با همکاری کادری مجرب از مهندسین در زمینه مشاوره، طراحی، اجراء و نظارت، تا مرحله اخذ تائیدیه از سازمان ذیربط ارئه خدمات نماییم.
سعی بر آن است که چند وجهی بودن این مجموعه ( تولید، واردات، طراحی و اجرا ) علاوه بر بالا بردن توان رقابتی در دو بخش بازرگانی و مهندسی حریق، از عدم هماهنگی در فازهای فروش، طراحی، اجراء و نظارت پیشگیری گردد.

تولیدات ایمن سازان صفا (ISS): جعبة آتش‌نشانی استاندارد و سفارشی با ورق گالوانیزه و استیل، قرقره‌های شیلنگ جمع کن دیواری و متحرک، انواع اتصالات آلومینیومی آتش‌نشانی.
واردات ایمن سازان صفا (ISS): اسپرینکلر ( SPRINKLER) یا آبفشان سقفی، شیلنگ برزنتی ۳۰بار از نخ پرلون، شیلنگ ضد اسید، شیرفلکه برنجی.

«جهت دریافت کاتالوگ به سایت WWW.SAFA-SAFE.COM مراجعه فرمایید»

HSE MS , NFPA , FIRE SERVICE TRAINING COUNCIL

با تقدیم احترام
منصور اغنمی

محصولات و خدمات ایمن سازان صفا

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای