دسته بندی ها

ارسال پیام به کلینیک تخصصی چوب پارس

کلینیک تخصصی چوب پارس

کلینیک تخصصی چوب پارس با تجربه بیش از ۱۰ سال در امور نماهای خشک ونمای چوبی .

درباره کلینیک تخصصی چوب پارس

کلینیک تخصصی چوب پارس باتجربه بیش از ۱۰سال درتولید،پخش واجرای کلیه سازه های چوبی بابیش از ۱۰۰۰ پروژه اجرا شده قابل بازدید وافتخارهمکاری با بیش از۲۰۰ همکارطراح ومجری های دکوراسیون وبهترین مهندسین معماری در استان قم رادارا میباشد.
این مجموعه اولین وبزرگترین انبار چوب ترموفنلاند وبرترین برندهای رنگ در دنیا را دارا میباشد وموفق شده است با استفاده از دانش و ماشین آلات روز و با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را تولید نموده و گامهای موثری در زمینه تولیدانواع پروفیل های چوبی (ترمو وروسی) بردارد.
کلینیک تخصصی پارس پس از کسب سالها تجربه در زمینه اجرای نمای چوبی ودکوراسیون داخلی و به دست آوردن شناخت جامع و دقیق از نیاز استان وارد فاز تولید انواع پروفیلهای چوبی اعم از انواع دیوار پوشهای لمبه،دیوارکوب های چهارتراش،پارکت چوبی،زه وار،قرنیز،تاج کابینت و... شده است.

در این مجموعه کوشش شده است تا اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی که این شرکت ارائه می کند در اختیار مشتریان، مالکین ساختمان، صنعتگران قرار گیرد تا با ارتباطی سازنده از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ایشان استفاده و انتظارات مشتریان خود را تامین کرده و برای بهبود وضعیت موجود گام های بلندتری برداشته تا زمینه خدمت رسانی بهتر فراهم گردد.