دسته بندی ها

ارسال پیام به سرو انرژی

ارسال پیام

سرو انرژی

آبگرمکن خورشیدی- تنها نماینده انحصاری از اروپا - بزرگترین و معتبرترین تولید کننده آبگرمکن خورشیدی در جهان (اروپا - آلمان و اتریش)

درباره سرو انرژی

آبگرمکن خورشیدی- تنها نمایندگی انحصاری از بزرگترین و معتبرترین تولید کنند کلکتورهای خورشیدی در جهان (اروپا - آلمان و اتریش)
بهترین و با کیفیت ترین اجرای پروژه در ساختمان های خصوصی و مراکز دولتی در سرتاسر ایران توسط این گروه انجام شده است.

آبگرمکن خورشیدی (شرکت سرو انرژی)
آبگرمکن خورشیدی در خانه های مسکونی ویلایی و آپارتمان ها و برج ها قابل نصب می باشد. استفاده از آبگرمکن خورشیدی در خانه های ویلای زیبای خاصی به نمای ساختمان می دهد. نصب آبگرمکن خورشیدی در ویلا ها خارج از شهر و مخصوصا در مکان هایی که گاز شهری کشیده نشده بسیار اقتصادی می باشد. باعث می گردد که در موقع نیاز همیشه آبگرم مصرفی محیا باشد و دردسر تامین گاز و گازوئیل را هم ندارد.
نصب آبگرمکن خورشیدی در آپارتمان ها بسیاری از هزینه مشاعات مثل گاز مصرفی را کاهش می دهد. در آپارتمان ها پس مدتی که موتورخانه تحت فشار قرار میگیرد به عبارتی پس از گذراندن دو یا سه زمستان ، تجهیزات تولید حرارت ( دیگ بویلر آبگرم ) آسیب دیده و باید تعمیر گردند، همچنین سالانه هزینه سرویس تجهیزات تولید حرارت ( دیگ بویلر آبگرم ) افزایش می یابد. استفاده از آبگرمکن خورشیدی در آپارتمان ها باعث می شود که حدود ۹ ماه از سال کاملا فشار از روی موتورخانه و تجهیزات تولید حرارت ( دیگ بویلر آبگرم ) بر داشته شود. به عبارت دیگر در زمانی که نیاز به گرمایش نیست به صورت کلی مشعل و دیگ آبگرم خاموش می باشد و فقط کل ساختمان از انرژی خورشیدی جهت آبگرم استفاده می کنند و در زمانی که گرمایش نیاز می باشد و هوا سرد شده است ، سامانه آبگرمکن خورشیدی به کمک تجهیزات موتورخانه می آید به صورتی که فشار از روی موتورخانه به نسبت چشمگیری کم شود. زمانی که فصل سرما شروع می شود ساختمان ها به علاوه نیاز به آبگرم مصرفی نیاز به تامین گرمایش هم نیز دارند بنابراین سامانه آبگرمکن خورشیدی ، آب را به صورت پیش گرم به دیگ بویلر آبگرم می دهد یعنی که دیگ آبگرم آب شهری با دمای ۱۰ درجه را در زمستان به دمای ۶۰ درجه نمی رساند ، عموما در چنین شرایطی که از آبگرمکن خورشیدی به عنوان کمک به سیستم موتورخانه استفاده می شود ، آب پیش گرم از آبگرمکن خورشیدی به دیگ بویلر آب گرم در زمستان با دمای حدود ۳۵ درجه وارد میگرد و این امر باعث می گردد فشار کمتر به دیگ بویلر بیاید و آب ۳۵ درجه یا حتی با دمای بالاتر را به ۶۰ درجه برساند. این فعالیت باعث کاهش هزینه سرویس و نگهداری موتور خانه می گردد و از مستهلک شدن زودرس تجهیزات تولید حرارت و گرمایش در موتورخانه جلوگیری می نماید.
نصب آبگرمکن خورشیدی در برج ها قابل اجرا بوده و علاوه بر اینکه به ارزش افزوده ساختمان اضافه کرده و گرین روف پشت بام را بسیار زیبا می کند، مزایای بیشتری که نصب آبگرمکن خورشیدی بروی برج ها دارد ، کاهش هزینه نگهداری استخر و موتورخانه می باشد. با استفاده از آبگرمکن خورشیدی می توان دمای آب استخر را در دمای تثبت ۲۸ درجه نگه داشت بدون اینگه هزینه گاز بالا برود و بدون استفاده از خروجی آبگرم از کلکتور دیگ آب گرم ، به عبارت دیگر آبگرمکن خورشیدی باعث می شود که هزینه گرمایش آب استخر صفر گردد. همچنین بسیاری از هزینه های نگهداری موتورخانه را کاهش می دهد و از مستهلک شدن تجهیزات دیگ آبگرم جلوگیری می کند.