دسته بندی ها

ارسال پیام به سورن چوب

سورن چوب

طراح و سازنده پروژه های لوکس چوبی، شامل انواع سازه های چوبی مثل آلاچیق، پرگولا، فنس، آربور، فلاور باکس، با دو دهه سابقه درخشان و رزومه ای منحصر به فرد.

درباره سورن چوب

کارگاه تخصصی چوب سورن با نزدیک به دو دهه تجربه در کنار تولید محصولات و اجرای پروژه های متنوع با رعایت کامل اصول فنی، تحقیق و نوآوری را در این صنعت، سرلوحه کار خود قرار داده است. کلیه سازه ها با استفاده از چوب های فرآوری شده به روش مخصوص شرکت سورن چوب و رنگ های مخصوص فضای باز از برند سوئیسی تولید کننده رنگ های مخصوص چوب ساخته می شوند که مجموعه اینها موجب مقاومت و دوام دراز مدت سازه ها در برابر رطوبت و اشعه خورشید می شود.
تکنیک منحصر به فرد فرسایش چوب، یکی از دستاوردهای مهم ما می‌باشد که در واقع تسریع یک فرآیند طبیعی است. چوب در مواجهه با عوامل طبیعی طی سالیان متمادی به علت اختلاف مقاومت آوندهای موجود در آن فرسوده گردیده، بافت‌های چوب برجسته شده و نقش‌های زیبای آن آشکار می‌شوند. در تکنیک فرسایش این زیبایی ظاهری بدون فرسایش بافت درونی چوب حاصل می‌گردد که در مقایسه با روش‌های دیگر فرسایش همانند سندبلاست(sand blast)، از زیبایی، استحکام و ظرافت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. کلیه تولیدات سورن چوب با علامت تجاری عرضه می‌گردند که ضامن کیفیت محصولات می‌باشد.

* ویژگی های منحصر به فرد محصولات سورن
شرکت سورن چوب در فرآیند تولید و اجرا، استانداردهای خاصی را مد نظر دارد که ضامن کیفیت، دوام، زیبایی و کارایی محصولات این شرکت است. از جمله این ویژگی ها می توان به مواردی چون «طراحی خلاقانه و انحصاری، و مهندسیِ اصولیِ سازه ها توسط متخصصین مجرب»، «انتخاب متریال با توجه به کاربرد و شرایط آب و هوایی و انجام فرآیندهای لازم مثل اشباع کردن روی آن»، «تاکید بر استفاده از چوب های اشباع شده و حرارت دیده در موارد لازم»، «استفاده از رنگ های مخصوص فضای باز از برندهای اروپایی که موجب مقاومت در برابر رطوبت و اشعه آفتاب می شوند» و «استفاده از یراق آلات و اتصالات با کیفیت بالا» اشاره نمود. برای توضیحات بیشتر، اینجا را کلیک کنید.

* دو دهه تجربه درخشان
از یک منظر می توان این پروژه ها را به دو دسته سازه های فضای باز و دکوراسیون داخلی تقسیم نمود که به خصوص طی دهه اخیر، بخش اعظم فعالیت های سورن چوب، متمرکز بر سازه های فضای باز بوده است.
۱- پروژه های خانگی
طراحی و اجرای بیش از ۵۰ مدل آلاچیق و چندین هزار متر انواع پرگولاهای منحصر به فرد، آربور، فنس، فلاور باکس، کلبه چوبی، و محوطه سازی برای بیش از ۷۰ کارفرمای خصوصی.
۲- پروژه های فضاهای عمومی
طی چند سال گذشته، شرکت سورن چوب چندین پروژه مهم در زمینه ساخت فضاهای عمومی، مثل پارکها، رستوران ها و اماکن تفریحی را به طور موفقیت آمیزی به انجام رسانیده است، طوری که کیفیت طراحی و ساخت هر کدام از آنها، گویای جایگاه برتر شرکت سورن به لحاظ تجربه کاری و حرفه ای بودن است.
برخی از مهمترین این پروژه ها عبارتند از:
۲-۱- مجموعه رستوران های راه چوبی تهران و در مجاورت پارک آب و آتش
۲-۲- مجموعه رستوران های راه چوبی مازندران
۲-۳- پارک والفجر خوزستان
۲-۴- شهر گل عباس آباد تهران
۲-۵- مجموعه فرهنگی رفاهی بانک ملی
۲-۶- کافی شاپ های زنجیره ای ویونا
۲-۷- فود کورت مجتمع تجاری سبحان
۲-۸- رستوران گپ تهران، جنب پارک آب و آتش
۲-۹- کافه رستوران مجموعه پذیرایی سرآشپز کرج
۲-۱۰- پروژه پرگولاهای پارک چمران کرج
و...