دسته بندی ها

ارسال پیام به رایمون

رایمون

تولیدکننده رادیاتور های قرنیزی و شیشه ای و دکوراتیو

درباره رایمون

گروه صنعتی آترین در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های ساختمانی و همچنین طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی آغاز بکار نمود. اهم فعالیتهای آترین در دو حوزه ذیل متمرکز بوده است :
• ساختمان، مصالح ساختمانی و اجرای پروژه های ساختمانی
• صنعت، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی
در صنعت ساختمان شرکت آترین توانسته است با به اشتراک گذاشتن توانایی خود با چند شرکت ساختمانی و تولیدکننده مصالح ساختمانی تحت عنوان گروه صنعتی آترین پروژه های موفق بسیاری را در صنعت ساختمان به اتمام برساند.
از سال ۱۳۸۸ مبحث بهینه سازی مصرف انرژی، بکارگیری انرژی های سبز و انرژیهای تجدید پذیر به حوزه فعالیت گروه صنعتی آترین اضافه شد که اقدامات موثر و مفیدی نیز در این راستا صورت گرفته است.
در این راستا آترین موفق به طراحی و ارائه نسل جدیدی از سیستم های گرمایشی ساختمان به نام رادیاتور قرنیزی یا گرمایش قرنیزی یا قرنیز رادیاتوری به بازار صنعت ساختمان کشور عزیزمان ایران شد که به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات و محصول به مصرف کنندگان محترم این محصول، شرکت نوآوران صنعت آترین با سرمایه پنج میلیارد ریال در سال ۱۳۹۲ تاسیس گردید.
گروه صنعتی آترین همواره تلاش نموده است تا در ارائه خدمات، شان کارفرمایان و مشتریان خود را به بهترین و بالاترین شکل ممکن رعایت نماید و ۱۵ سال حضور در عرصه صنعت ساختمان پشتوانه محکمی در نیل به این هدف است.