دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت مهندسی فلات اسپرلوس (سهامی خاص)

ارسال پیام

شرکت مهندسی فلات اسپرلوس (سهامی خاص)

طراحی، نظارت و اجرای کلیه امور ژئوتکنیکی و پایدارسازی گودبرداری ها به روش های نیلینگ، انکراژ، شمع، میکروپایل و ... ارائه خدمات آزمایشگاهی خاک، بتن و جوش

درباره شرکت مهندسی فلات اسپرلوس (سهامی خاص)

شرکت فلات اسپرلوس (سهامی خاص) با تلفیقی از نیروی جوان و نخبه دانشگاهی و همچنین نیروی فنی و با تجربه در راستای پیشبرد اهداف مهندسی آماده ارائه خدمات کامل فنی و مهندسی با اشراف کامل به نیاز کشور در زمینه ی طراحی تخصصی و اجرای پروژه های شمع درجا ریز، میکروپایل، نیلینگ، حفاری و تزریق می باشد. این گروه با جمع آوری تمام عوامل موثر در اجرای مناسب یک پروژه عمرانی بصورت کامل( تیم طراحی، تیم اجرا و تیم پشتیبانی ماشین آلات) آرامش خاطر کارفرمایان محترم را جهت اجرای هرچه سریعتر، دقیق تر و از نقطه نظر اقتصادی بهینه تر پروژه موردنظر تامین می نماید.
خوشبختانه این شرکت از زمان شروع فعالیت‌های خود در زمینه‌های پیمانکاری، به نقش و جایگاه والای نیروهای انسانی مجرب، متخصص و کارآمد وقوف کامل داشته و اهمیت ویژه‌ای را به آنان معطوف نموده است. در این جهت، شرکت اسپرلوس هم اکنون با بهره مندی از نیروی متخصص و تکنسین با بهره‌وری بالا مشغول اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و ژئوتکنیکی به روش‌های نوین و در سطوح مختلف شهری و ملی می‌باشد.
شرکت فلات اسپرلوس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۶۶۶۵۴ با هدف تلاش برای گسترش علم مهندسی کاربردی و ارائه خدمات با تمرکز در بخش ژئوتکنیک از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده تا با کمک گرفتن از علم و دانش روز در شاخه ژئوتکنیک و ماشین آلات تخصصی مورد نیاز خدمات خود را در زمینه بهسازی خاک در پروژه‌های عمرانی ارائه دهد. ارائه خدمات مشاوره‌ای، طرح و اجرای روش‌های گوناگون بهسازی خاک، شمع، میکروپایل، نیلینگ، آنالیز و اجرای روش‌های گوناگون جهت پایداری ترانشه‌ها، گودبرداری‌های عمیق در محیط‌های شهری، انکراژ، حفاری و تزریق، خاک مسلح و بکارگیری ژئوسنتتیک‌ها و … از جمله زمینه‌های فعالیت این شرکت می‌باشد. تلاش در بررسی گزینه‌های مختلف، با درنظر گرفتن شرایط هر پروژه و انتخاب مناسب‌ترین گزینه به لحاظ فنی و همچنین داشتن صرفه اقتصادی و زمانی مناسبتر در غالب یک کار مهندسی و کمک در انتخاب کارآمدترین طرح به لحاظ اجرایی و خدمت رسانی مناسب‌تر از دیگر اهداف گروه مهندسی اسپرلوس می‌باشد.