دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

همه چیز درباره درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

همه چیز درباره درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

logo
Sakhtemoon
همه چیز درباره درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع مدل های درب اتوماتیک می باشد که برای نصب آن به فضای زیادی نیاز نیست و برای استفاده در ساختمان های مختلف بسیار مناسب می باشد.


درب اتوماتیک امروزه در بسیاری از اماکن عمومی، ادارات و ساختمان های پر رفت و آمد کاربرد فراوانی دارد. این درب ها مدل های گوناگونی از قبیل درب اتوماتیک کشویی، چرخشی، نوسانی، تاشو و ... می باشند که هر کدام مزیای خاص خود را دارند. همچنین استفاده از درب اتوماتیک باعث می شود افرادی که کم توان هستند و هم چنین کودکان، سالمندان و معلولین به راحتی به مکان های عمومی رفت آمد داشته باشند. حتی استفاده از این درب ها برای افراد معمولی هم خوب است و همه استفاده از این درب ها را به انواع قدیمی ترجیح می دهند. علاوه بر این به کار بردن درب اتوماتیک باعث می شود در انرژی هم صرفه جویی شود. درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد که در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی آن می پردازیم.

7366

درب اتوماتیک کشویی چیست؟

این درب های اتوماتیک همان طور که از نام شان مشخص است به صورت کشویی باز و بسته می شوند. استفاده از درب اتوماتیک کشویی رواج زیادی دارد و به همین دلیل جز درب های اتوماتیک پر طرفدار به حساب می آیند. در یک تقسیم بندی کلی این درب های اتوماتیک را به دو دسته درب های اتوماتیک کشویی دو لنگه و درب های اتوماتیک کشویی چهار لنگه تقسیم می کنند.

کاربرد های درب های اتوماتیک دو لنگه و چهار لنگه با هم متفاوت است به این صورت که از درب های دو لنگه برای محیط های کوچک استفاده می شود که رفت آمد زیادی هم در طول روز ندارند. اما اگر رفت آمد و کاربرد زیاد باشد باید به سراغ درب های کشویی چهار لنگه برویم. مثلا درب اتوماتیکی که برای فروشگاه ها و یا بانک و ادارات استفاده می شود چون این اماکن شلوغ هستند، باید چهار لنگه باشد.

درب های اسلایدینگ چه کاربرد هایی دارند؟

کاربرد های درب اتوماتیک اسلایدینگ دامنه وسیعی دارد و در بسیاری از مکان های کوچک و بزرگ می توان از آن ها برای ایجاد راحتی و رفاه بیشتر استفاده کرد. حتی درب ورودی برخی از ساختمان های مسکونی را هم از همین درب های اتوماتیک می سازند تا افراد به آسانی رفت و آمد کنند.

7367

درب اتوماتیک اسلایدینگ چه ویژگی هایی دارد؟

نکته قابل توجهی که در استفاده از درب اتوماتیک وجود دارد امنیت استفاده از آن است. این درب ها امنیت بیشتری دارند و چون این موضوع خیلی مهم است لذا در مدت زمانی که وارد بازار شدند طرفداران خیلی زیادی پیدا کردند.

ویژگی دیگر درب اتوماتیک کشویی این است که فضای کمی را اشغال می کند و در نتیجه می توانیم حتی در فضا های کوچک هم از آن ها استفاده کنیم. برای ساختن درب های اتوماتیک اسلایدینگ از مواد درجه یک و متریال با کیفیت استفاده شده است. به همین دلیل مرغوبیت زیادی دارند و در برابر هوای گرم و سرد نیز  دارای مقاومت بالایی می باشند. مقاومت درب های کشویی اتوماتیک در برابر ضربه هم قابل قبول است که باز از نظر دیگر باعث بالا رفتن امنیت می شود.

در مکان های پر رفت و آمد عدم استفاده از درب های اتوماتیک موجب می شود که ترافیک در رفت و آمد ایجاد شود پس استفاده از درب های اتوماتیک این مشکل را حل کرده است.

چون این درب ها فقط هنگام ورود و خروج افراد باز می شوند پس در مواقعی که کسی در رفت و آمد نیست بیخودی باز نمی مانند و این سبب می شود که از اتلاف انرژی تا اندازه زیادی جلوگیری شود.

درب های اتوماتیک کشویی علاوه بر مدل های متنوعی که دارند در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند تا برای همه اندازه ها و همه مکان ها مناسب باشند. همچنین نصب این درب ها هم به آسانی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و هزینه نگهداری و تعمیرات معقولی دارند. اگرچه نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک کشویی آسان است اما حتما باید برای این کار از افراد کاربلد و کارشناس کمک بگیرید. فقط متخصصین هستند که می توانند این درب ها را طوری نصب کنند که عملکرد درست و صحیحی داشته باشند وگرنه ممکن است با نصب و راه اندازی ناشیانه در بخش اعظمی از عملکرد های درب اتوماتیک خلل ایجاد شود. کمک گرفتن از افراد متخصص در این زمینه به شما این امکان را می دهد که بعدا هم اگر درب دچار مشکلی شد بتوانید دوباره به همان افراد مراجعه کنید.

7368

عملکرد درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)

درب های اتوماتیک کشویی چون در عرض حرکت می کنند بنابراین فضای زیادی را برای رفت و آمد در اختیار افراد قرار می دهند. البته به عرض زیادی هم نیاز دارند. عملکرد درب های کشویی به این صورت است که درب ها با قرار گرفتن روی ریل های عرضی به کمک موتور های پر قدرت گیربکسی و البته چرخ دنده ها حرکت داده می شوند. روی این درب ها سنسور های کنترل سرعت نیز نصب می شود که اگر هنگام باز و بسته شدن درب شخصی از مقابل آن قصد عبور داشت سرعت درب در بسته شدن کمتر شده و در نتیجه به آن شخص آسیبی وارد نشود.

7369

اگر قصد خرید مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید عرضه کنندگان این محصولات را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. وبسایت ساختمون با رصد کردن مستمر بازار و بررسی نیاز های مشتریان بالقوه در این زمینه، معتبرترین مراکز عرضه کننده فعال را معرفی می نماید. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از سایر محصولات آن مثل انواع کفپوش ها، پنجره های دوجداره، کرکره های برقی، پارتیشن بندی های گوناگون، پرده های مختلف و زیبا، پله گرد ها، سقف های کاذب مختلف، شومینه های زیبا و مدرن و موارد دیگر نیز دیدن فرمایید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
دیدگاه ها و سوالات
avatar
AB Market ۲۱-۱۱-۹۸ ساعت ۱۰:۲

حتما از این نمایشگاه دیدن کنید! https://evnd.co/tCWES

ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
۵ امتیاز از ۱ رای