دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

چگونه دکوراسیون داخلی پاییزی داشته باشیم؟

logo
Sakhtemoon
چگونه دکوراسیون داخلی پاییزی داشته باشیم؟

می توانید رنگ های گرم پاییزی را با پیشنهادات دکوراسیون داخلی پاییزی ما به منزل خود بیاورید. می توانید همه این پیشنهادات را در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کرده یا از این پیشنهادات ایده بگیرید.


آمدن فصل پاییز فقط به معنی رسیدن فصل سرما و باد و باران نیست. پاییز یکی از فصل های بسیار زیبای سال است که برای ما رنگ های زیبا و گوناگونی به ارمغان می آورد. پاییز دقیقا زمانیست که می توانیم برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل از طبیعت الهام بگیریم. چه رنگ هایی می تواند در دکوراسیون داخلی پاییزی استفاده شود؟ طبیعت خود در این مورد راهنمای خوبیست. برگ های پاییزی، سیب، پرتقال، کدوتنبل و سایر میوه های پاییزی الهام بخش بسیار خوبی در این مورد هستند.
شما به راحتی می توانید برگ های پاییزی را از حیاط یا کوچه جمع کرده و با کمی خلاقیت و ایده از آن ها در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید.

2300

با کمی خلاقیت می توان رشته ای از برگ های پاییزی به عنوان آویز بر بالای میز ناهارخوری ایجاد کرد. در کل استفاده از برگ های پاییزی به جهت رنگ گرم زرد یا نارنجی این برگ ها جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی منزل می دهد.

2302

استفاده از کوسنهای رنگی در دکوراسیون داخلی پاییزی

پیشنهاد دیگر ما استفاده از کوسن هایی با ترکیب رنگی زرد، نارنجی و قرمز است. در کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها برای طولانی مدت می تواند خسته کننده باشد. اما ترکیب این رنگ ها با رنگ هایی همچون قهوه ای، خاکستری و سبز کم رنگ می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی دو چندان چشم نواز هم باشد. 
اگر می خواهید تغییر دکوراسیون پاییزی شما چندان هزینه بر نباشد، می توانید در کنار تغییر کوسن مبل ها از ترکیب تابلوهای نقاشی و ظروف پذیرایی با رنگ های زرد، نارنجی و قرمز استفاده کنید. قانون کلی و نکته ای که باید به هنگام استفاده از رنگ ها برای دکوراسیون داخلی فضا به خاطر داشت این است که استفاده از رنگ های گرم به تنهایی می تواند منجر به ایجاد عدم تعادل شود، همانطور که عدم استفاده از این رنگ ها فضا را دلگیر و بی روح می کند. در این زمینه باید خط مشی متعادلی در پیش گرفت تا بتوان از تاثیر سازنده رنگ ها مطمئن بود.
هماهنگ ترین نتایج در صورتی امکان پذیر هستند که رنگ های یک طیف رنگی را همراه با مکمل های آن ها به کار ببریم. در غیر این صورت ممکن است پیامدهایی کاملا عکس آن چه در ابتدا می خواستیم، به بار آید.
برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی متناسب با پاییز می توان از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد بهره برد. دلیل پیشنهاد ما برای ترکیب این دو رنگ در دکوراسیون داخلی ویژگی های اقتدار رنگ قرمز و ملایمت رنگ زرد است. این ترکیب رنگ به ویژه در فضاهای بزرگ، به مراتب از به کار بردن رنگ قرمز به تنهایی، چشم نوازتر خواهد بود.

2304

نارنجی باعث بالا رفتن روحیه می شود و فضای گرم و آرامش بخشی را فراهم می آورد. نارنجی رنگی بسیار قدرتمند و زنده است که هم انرژی رنگ قرمز و هم نشاط و طراوت رنگ زرد را در خود دارد. رنگ هیجان و شادمانی و به شدت تحریک کننده است. رنگ نارنجی اگر در کنار رنگ قرمز به کار رود، گرمای فضا را به صورت تصاعدی افزایش می دهد. اگر روی زمینه ای خنثی مانند قهوه ای یا طوسی  بنشیند، می تواند گرما و جذابیت را توام با هم به فضا اضافه کند.

2306

اهمیت قفسه بندی در دکوراسیون داخلی پاییزی

بیشتر مردم وقتی سخن از طراحی داخلی به میان می‌آید به فکر بازسازی و استفاده بیشتر از فضاهای موجود می‌افتند و به رنگ‌آمیزی و انتخاب مناسب مبلمان می‌اندیشند. توجه به محیط زندگی و طراحی مکانی که قرار است ساعت‌ های زیادی را در آن به سر ببریم از اهمیت فراوانی برخوردار است. سازمان‌‌دهی و چیدمان خانه یکی از عناصر تعیین‌کننده در طراحی نشاط‌ آور خانه برای مدت طولانی خواهد بود. پیشنهاد بعدی ما در ارتباط با اهمیت دادن به ساماندهی وسایل منزل و استفاده از رنگ های پاییزی در این راستاست.
شما می توانید با کمک قفسه بندی و سازماندهی مبلمان منزل، علاوه بر بهره بردن از معجزه نظم، با به کار بردن رنگ های پاییزی فضایی گرم و با نشاط ایجاد کنید. 
ایجاد قفسه در فضای آشپزخانه، یکی از بهترین روش های ممکن برای استفاده بهینه از محیط آشپزخانه است. قفسه ها علاوه بر ایجاد نظم در فضای آشپزخانه، بطور همزمان می توانند روشی برای دکور کردن فضا هم باشند. نوع جدید و مدرن قفسه ها که امروزه در فضای آشپزخانه ها کاربرد دارند قفسه های بدون درب و باز هستند. اقتصادی ترین روش بهره بردن از ترکیب رنگ های پاییزی در دکوراسیون آشپزخانه این است که وسایل و لوازم این نوع قفسه ها با رنگ های زرد، قرمز و نارنجی پر شوند.

2308

می توانید این ایده را در نظم بخشیدن به قفسه کتابخانه نیز به کار ببرید. برای این کار کافی است کتاب ها را بر اساس رنگ جلدشان سازماندهی کنید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ های گرم در طبقات بالاتر کتابخانه و استفاده از رنگ های سرد در طبقات پایینتر است. با قرار گرفتن این کتابخانه پاییزی در اتاق نشیمن یا اتاق کار می توانید از معجزه رنگ ها بهره مند شوید.

2310

وبسایت ساختمون یکی از معتبرترین مراجع نیازمندی های صنعت ساختمان است که در آن انواع محصولات مرتبط با صنعت ساختمان از جمله انواع کفپوش ها (کفپوش بتنی، پارکت و لمینت)، انواع دیوارپوش ها، انواع پارتیشن، انواع مصالح ساختمانی، انواع ابزار و یراق، انواع درب (درب داخلی، درب ضد سرقت، درب کرکره برقی و..) انواع پرده (پرده کرکره، پرده شید و ...) و غیره، از معتبرترین عرضه کنندگان هر محصول معرفی شده اند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای