دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

مبل تخت خواب شو، راهکاری برای دکوراسیون خانه های نقلی

logo
Sakhtemoon

در شهرهای بزرگ با توجه به بالا بودن قیمت مسکن، اکثر مردم به اجبار به دنبال آپارتمان‌ها و خانه‌های نقلی هستند. با کوچک شدن آپارتمان‌ها، طراحی داخلی و خرید وسایل مناسب برای این خانه ها به یک معضل برای خانواده‌ها تبدیل شده است. برای حل این معضل بسیاری از تولیدکنندگان لوازم و مبلمان منزل، وسایلی را طراحی و به بازار عرضه کرده اند که برای خانه های نقلی بسیار مفید می باشند. یکی از وسیله‌هایی که در خانه‌های نقلی می‌تواند بسیار کارآمد باشد مبل تخت‌ خواب شو است. همانطور که از اسم آن پیداست، مبل تخت خواب شو می‌تواند هم به عنوان مبل و هم به عنوان تخت مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت با یک تیر دو نشان زده‌اید. در این مطلب سایت ساختمون می‌خواهیم از مزایا و استفاده‌های مبل تخت خواب شو برای شما بگوییم.

3406

مزایای استفاده از مبل تخت خواب شو

  • سازگاری عالی با هر محیطی

مبل تخت خواب شو یک گزینه عالی برای اتاق‌های نشیمن یا اتاق خواب‌های مدرن است. بسیاری از مبل‌های تخت خواب شو دارای سه حالت هستند: مبل، تخت خواب و مبل راحتی با زیر پایی. مبل‌های تخت خواب شو در سایز‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مساحت فضای مورد نظر خود سایز مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

3408
  • ذخیره‌ی فضا

تنظیم مبلمان در خانه‌های نقلی کاری چالش برانگیز است. همانطور که گفته شد مبل تخت خواب شو چندین عملکرد دارد و می‌تواند همزمان به عنوان مبل و تخت استفاده شود. این موضوع در خانه‌های کوچک با فضای کم باعث ذخیره شدن و باز شدن فضا برای دیگر وسایل خانه می‌شود.

از دیگر مزایای مبل تخت خواب شو، وجود قسمت‌هایی در مبل است که به شما امکان قرار دادن وسایل و موارد اضافی را می‌دهد. این فضای ذخیره سازی می‌تواند در سازماندهی بهتر فضا و منظم نشان دادن خانه کمک شایانی کند.

3410
  • یک تخت آماده برای مهمان‌

اگر اتاق مهمان ندارید، مطمئنا یک مبل تخت خواب شو می‌تواند کار شما را بسیار ساده کند و به خواب راحت مهمان‌هایی که شب را در خانه شما می‌مانند کمک فراوانی کند.

3412
  • ظاهری زیبا

انواع مبل تخت خواب شو با طراحی‌های زیبا و جذاب در بازار وجود دارند. بعضی از آن‌ها دارای پایه‌های چوبی محکم، با دوام و براق و بعضی دیگر دارای بالشتک‌هایی زیبا با روکش‌های شیک هستند. طرح‌های متنوع و زیبا باعث می‌شوند که مبل‌های تخت خواب شو به تنهایی یک نقطه عطف زیبا در خانه شما به وجود آورند.

3414
  • راحت و دلنشین

مبل تخت خواب شو با اشکال راحت، نرم و زیبا می‌تواند حس دلگرمی و صمیمیت به فضای اتاق نشیمن ببخشد. وجود بالش‌های زیاد نرم که قابل جدا شدن و قرار دادن به شکل‌های مختلف برای ایجاد راحتی بیشتر هستند، موجب محبوبیت بیشتر این مبل‌ها شده است. این مدل مبل‌ها در اکثر مواقع دارای پوششی هستند که قابل جدا شدن و شستن هستند.

3416
  • قابلیت تطبیق در هر فضا

برخلاف مبل‌های عادی که تنها در اتاق نشیمن یا سالن می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، مبل تخت خواب شو به سادگی در هر فضایی خود را سازگارمی‌کند. شما می‌توانید از مبل تخت خواب شو در اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نشیمن، سالن و حتی اتاق مطالعه بهره ببرید. قابلیت‌ها و ظاهر مبل تخت خواب شو موجب شده که در هر فضایی هماهنگ و زیبا به نظر آید و کارآیی خود را حفظ کند. پس اگر از دکوراسیون فعلی خانه خود خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد آن را تغییر دهید مبل تخت خواب شو گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

3418
  • دوام بالا

مبل تخت خواب شو به علت چند کاره بودن آن، بیشتر در معرض خراب شدن و فرسودگی قرار می‌گیرد. به همین علت سازندگان این نوع مبلمان تا جای ممکن از مصالح با دوام برای ساخت آن بهره می‌برند. این کار موجب شده که دوام مبل تخت خواب شو تا حدودی نسبت به مبل‌های عادی بیشتر باشد. با این‌حال، بهتر است هنگام خریداری این نوع مبل‌ها حتما به کیفیت آن‌ها توجه داشته باشید. زیرا یک مبل تخت خواب شوی بی کیفیت می‌تواند در مدت زمان خیلی کمتری از مبل‌های عادی خراب شود.

3420
  • تنوع در جنس مبل تخت خواب شو

همانطور که گفته شد، روکش مبل تخت خواب شو در انواع جنس‌ها ساخته می‌شود. شاید یکی از انتخاب‌های خوب برای مبل تخت خواب شو روکش چرمی باشد. این جنس در مبل‌های با ظاهر کلاسیک می‌تواند بسیار جذاب دیده شود. همچنین چرم از دوام بالایی برخوردار است و به راحتی با دستمال نم دار می‌توان آن‌ را تمیز کرد.

3423

نکاتی که هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید آن‌ها را بررسی کنید

خرید یک مبل تخت خواب شو، انتخابی عالی برای هر نوع خانه‌ای است. اما هنگام خرید باید به برخی نکات توجه کنید.

- مبل تخت خواب شو دارای بخش‌های اضافه‌ای است که با خرید آن‌ها قیمت آن می‌تواند کمی بیشتر از قیمت اصلی شود. بخش‌هایی چون زیرپایی، پوشش‌های قابل شست‌و‌شو و بالش‌های اضافه.

- دقت داشته باشید که محل نشیمن و تکیه‌گاه مبل دارای فوم راحت، نازک و با تراکم بالا باشد. تشک‌های نازک‌تر می‌توانند تختی راحت‌تر را ایجاد کنند.

- بررسی عملکرد صحیح قفل اتوماتیک مبل تخت خواب شو.

- بررسی عملکرد صحیح مبل در هر سه حالت.

- بررسی قفسه‌ها و کشوهای ذخیره‌سازی.

3424

امیداوریم این مقاله مفید و پاسخگوی سوالات شما بوده باشد. اگر سوال یا نقطه نظری در مورد مبل های تخت خواب شو یا هر موضوع دیگری در مورد مسائل ساختمانی و دکوراسیون داخلی منازل دارید می‌توانید در پایین این مقاله با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی شما باشیم.

با خدمات "ساختمون" آشنا شوید:

وب‌سایت ساختمون مختص تبلیغ انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی (مانند انواع شومینه و انواع پرده مانند پرده کرکره ای)، انواع درب‌ها (مانند انواع درب ضد سرقت یا درب‌ اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی)، انواع پنجره و توری پنجره (مانند پنجره دوجداره یا پنجره UPVC)، انواع مصالح ساختمانی (مانند چوب، گچ و سیمان، پوکه معدنی و ...)، انواع سقف (مانند سقف عرشه فولادی و سقف کاذب)، انواع ابزار و یراق و ماشین آلات (ابزار آلات برقی و دستی، قفل، کلید و پیچ و مهره و ...)، انواع کفپوش‌ها (مانند کفپوش بتنی، پارکت و ...)، انواع پله پیش ساخته، پله گرد، انواع نمای ساختمان (مانند نمای کامپوزیت) و سایر کالاهای ساختمانی است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون با انواع اقلام ساختمانی مورد نظرتون و با فعالان در این زمینه‌ها آشنا شوید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای