دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دیوار های خاص با استفاده از دیوارپوش کامپوزیتی

logo
Sakhtemoon
دیوار های خاص با استفاده از دیوارپوش کامپوزیتی

دیوارپوش کامپوزیتی ظاهری کاملا شبیه به متریال هایی مثل چوب، سنگ و آجر دارد. این دیوارپوش هم در فضا های داخلی و هم در نمای ساختمان ها قابل استفاده است.


از انواع دیوار پوش ها می توان به دیوارپوش کامپوزیتی اشاره کرد که ظاهری خاص و منحصر به فرد خود را دارد و برای فضا های مختلف قابل استفاده می باشد. همه ما به داشتن دیوار هایی پوشیده شده از متریال های شیک و لوکس علاقه مند هستیم. اما مشکلات عمده این متریال ها، نگه داری های خاص، قیمت بالا و موارد دیگر، سبب می شود که گاهی نتوانیم نمای مورد نظر را بر روی دیوار فضای داخلی و یا بیرون داشته باشیم. دیوارپوش های کامپوزیتی با داشتن نمایی شبیه این متریال ها، توانسته اند به خوبی نیاز های موجود را برطرف نمایند و به ایجاد دکوراسیون های مورد نظر، کمک زیادی کنند. دیوارپوش کامپوزیتی محصولی ساخته شده از متریال مصنوعی با نمایی مشابه با متریال هایی پر طرفدار مانند سنگ، آجر و یا چوب طبیعی است. نمای دیوارپوش کامپوزیتی به حدی طبیعی است که تنها با دقت از فاصله طبیعی و لمس سطح کار، می توان متوجه تفاوت آن شد. در این مقاله وبسایت ساختمون به معرفی دیوارپوش کامپوزیتی و موضوعات پیرامون آن می پردازیم.

6319

کاربرد های دیوارکوب کامپوزیتی

از دیوارپوش کامپوزیتی می توانید برای هر نوع دکوراسیون داخلی، چه مسکونی و چه غیر مسکونی استفاده نمایید. علاوه بر این، می توان از نمای زیبای آن برای پوشش سطوح عمودی بیرونی مانند دیوار ها، ستون ها و حتی نمای ساختمان ها استفاده کرد. تنوع طرح و فرم این محصول به حدی است که می توان از بین نمونه های موجود، طرح متناسب با فضای مورد نظر و یا سلیقه شخصی را پیدا کرد. نمای این محصول بسیار مشابه نمونه طبیعی است و این کیفیت بالا، به شما نمایی کاملا مشابه با مصالح اصلی می دهد.
نکته مهم و استثنایی این محصول، امکان برش دهی صفحات و یا پنل های آن است. امکان برش دهی این دیوارکوب، آن را به نمونه ای بسیار منطبق برای سطوحی با فرم های غیر متعارف تبدیل می کند. پنل های این نوع دیوارپوش به فرم مستطیلی ارائه می شود و رایج ترین ابعاد آن، پنل هایی به اندازه های 130 در 230، 100 در 300 و یا 130 در 280 است.

این دیوارکوب ها می توانند به خوبی نمای مطلوب شما را در فضای مورد نظر به وجود بیاورند و در عین حال، نسبت به نمونه های واقعی دارای هزینه مناسب تری می باشند. نما های دیوارپوش کامپوزیتی شامل نمای آجری، سنگی پرداخت نشده، آجر سنگ و نمونه های دیگر است.

ضخامت متنوع این پنل ها که از 2 الی 5 میلی متر است، می تواند به خوبی برجستگی های لازم را ایجاد کرده و نمایی کاملا برجسته ایجاد کند. برای نصب این دیوارکوب، پنل ها با قرار گرفتن در کنار هم، با پیچ رول پلاک، بر روی سطح نصب می شود. سپس درز ها با درزگیر مخصوص پوشش داده می شوند. در مرحله آخر نیز با توجه به شرایط محیطی دیوارپوش (فضای داخلی و یا خارجی) و یا سلیقه مشتری، با رنگ های متناسب رنگ آمیزی می شود.

6320

مزایای دیوارپوش کامپوزیت

عایق بودن دیوارکوب کامپوزیتی

مواد تشکیل دهنده دیوارپوش کامپوزیتی مانند عایقی در برابر حرارت، صوت و حتی رطوبت عمل می کنند. از این رو به بهینه سازی ساختار فضای مورد نظر، ایجاد آرامش بیشتر و در نهایت کاهش انرژی مصرفی برای گرمایش و سرمایش، کمک زیادی می نمایند.

ظاهر فوق العاده زیبای دیوار پوش کامپوزیتی

از آنجایی که این دیوارپوش نمایی شبیه متریال هایی مانند سنگ و چوب دارد، قابل ذکر است که وزن آن بسیار کمتر از نمونه اصلی این مصالح می باشد. این ویژگی باعث می شود در صورت وقوع حوادث مختلف، ایمنی محیط حفظ شود و این دیوارپوش ها آسیب کمتری ایجاد کنند. همچنین سبک بودن این نمونه دیوارکوب، وزن نهایی ساختمان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در نهایت، وزن کم دیوارپوش کامپوزیتی، حمل و نقل آن را بسیار آسان و کم هزینه خواهد کرد.

عدم نیاز به زیر سازی دیوارکوب کامپوزیتی

دیوارپوش کامپوزیتی بر خلاف دیگر دیوارپوش ها، نیازی به زیرسازی و موارد دیگر قبل از نصب را ندارد و بدون ایجاد آسیب به سطح زیرین، به راحتی بر روی آن نصب می شود.

دیوارپوش کامپوزیتی قابلیت فرم پذیری دارد و می توان بدون دشواری خاصی، آن را برای دیوار های دارای قوس و فرم غیر مسطح به کار برد. این ویژگی سبب شده بتوان نما های متنوعی از ترکیب این دیوارپوش با سطوح زیرین و یا دیگر دیوارپوش ها، برای دیوار مورد نظر به کار برد.

نصب دیوارپوش کامپوزیتی بسیار راحت و بدون دردسر های سایر دیوارکوب ها است. علاوه بر این دیوارپوش کامپوزیتی را می توان نوعی سرمایه گذاری در زمینه دکوراسیون داخلی دانست، چرا که شما می توانید به راحتی این پنل ها را جدا کرده و در محل ثانویه، مجددا نصب کنید.

مقاومت بالای دیوار پوش

مقاومت بالا و عدم آسیب پذیری این دیوارپوش در برابر ضربه و طول عمربالای آن، مهمترین مزیت هایی هستند که این محصول نسبت به نمونه متریال هایی مانند سنگ و یا چوب دارد.

رنگ های خاص و بی نظیر دیوار پوش کامپوزیتی

دیوارپوش منحصر به فرد کامپوزیتی، این ویژگی را دارد که مطابق با سلیقه سفارش دهنده، رنگ آمیزی شود و از این رو، محصولی کاملا مناسب با درخواست های شخصی خریدار به شمار می رود. با رنگ آمیزی این دیوارکوب با روکش مخصوص پلی اورتان، می توان به راحتی آن را در فضا های بیرونی مانند دیوار های حیاط ها و یا نمای ساختمان ها به کار برد. نمونه طرح سنگ، با رنگ آمیزی پاششی نهایی، نمایی کاملا طبیعی و شیک خواهد داشت.

6321

وبسایت ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و تغییرات ساختمان ها یکی از مراجع مفید در حیطه ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در ساختمان خود پیش از هر کاری به وبسایت ساختمون سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از محصولات آن مثل انواع کفپوش ها (کفپوش اپوکسی، لمینت، پارکت، سنگ ها و .....)، کرکره برقی، سازه های ال اس اف، پرده های مختلف (پرده زبرا، شید رول،.....) و موارد دیگر را مشاهده نمایید.

6322
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای