دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

بهترین مارک درب ضد سرقت

logo
Sakhtemoon
بهترین مارک درب ضد سرقت

درب ضد سرقت علاوه بر استحکام و امنیت بالا، ظاهری زیبا و چشم گیر دارد که آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در ساختمان های مختلف تبدیل می نماید.


در هنگام تهیه و خرید درب ضد سرقت با انواع متفاوت و مختلفی از برند ها روبرو هستیم که هرکدام از آن ها مزایا و معایبی را به همراه دارند! در این بخش به معرفی و بررسی بهترین مارک درب ضد سرقت خواهیم پرداخت و شما را با انواع برند های ایرانی و خارجی‌ای آشنا خواهیم نمود که در حال حاضر در زمینه تولید انواع درب های ضد سرقت فعالیت می کنند.

بهترین برند درب ضد سرقت موجود در بازار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از مهم ترین مشخصه های درب های ضد سرقت، برخورداری از  استحکام و ایمنی مناسب است تا از بروز حوادث و مشکلاتی که ممکن است سارقان برای محیط شما به وجود می آورند در امان باشید. از جمله این موارد می توان به تخریب، شکستگی و استفاده از اهرم های فلزی اشاره نمود.

بنابراین بهترین برند و مارک درب ضد سرقت، دربی است که به موضوع و مفهوم ایمنی (برخورداری از قفل و لولای مناسب) بسیار توجه کرده باشد و در عین حال ظاهر زیبا و مناسبی داشته باشد.

مهم ترین هدف برند ها و مارک های تولیدی در خصوص درب ضد سرقت چیست؟

برند ها و مارک های متنوع ای در حال حاضر در حال تولید انواع درب های ضد سرقت هستند اما تمامی آن ها به دنبال محکم کردن هرچه بیشتر روکش و لایه‌های درونی درب به منظور استحکام در برابر انواع ضربه و فشار های خارجی هستند. این نوع از درب ها باید علاوه بر موارد فوق، ضد آب و ضد حریق باشند تا بتوان آن ها در دسته بهترین برند درب ضد سرقت جای داد.

دسته بندی درب های ضد سرقت در بازار ایران به چه صورت است؟

در حال حاضر بازار ایران با تنوع بسیار زیادی از درب های ضد سرقت در قیمت ها و کیفیت های مختلف و متنوع ای روبرو است. شلوغی این بازار به دلیل وارد نمودن انواع درب های ضد سرقتی بود که به صورت مستقیم از چین و ترکیه وارد ایران می شد.

در سال های اخیر سازندگان درب های ضد سرقت ایرانی در کارگاه ها خود، موفق به تولید نمونه های مناسب ایرانی شدند و از آن پس می توان شاهد انواع گوناگونی از درب های ضد سرقت ایرانی در بازار بود. با این حال اگر بخواهیم دسته بندی ای کامل در خصوص درب ضد سرقت موجود در بازار ایران داشته باشیم، اینطور می توان بیان نمود که:

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. درب ضد سرقت چینی
  3. درب ضد سرقت ترکی

آشنایی با بهترین محصولات درب ضد سرقت برند ایرانی

برند های ایرانی نمونه های موفقی از درب های ضد سرقت را تا به امروز وارد بازار نموده اند که از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این نمونه از درب ها بسته به نیاز و سلیقه شما به راحتی قابل ساخت خواهند بود.

اگر بخواهیم نگاهی به ظاهر این نمونه از درب ها داشته باشیم، باید عنوان کنیم که به دلیل وارد نمودن انواع تجهیزات درب های ایرانی از ترکیه، شکل و شمایل این نوع از درب ها به درب های ترکی زیاد است اما کیفیت این نمونه از درب ها به درب های ترکی نمی رسد و قیمت درب های ایرانی در مقایسه با درب های ترکی، کمی پایین تر است.

درب های ضد سرقت ایرانی در جنس های پلی وود، ملامینه یا لامینوکس در کارگاه های تولیدی تولید و روانه بازار می شوند. به دلیل قیمت مناسب این نوع از درب ها آن ها را درب های اقتصادی یا اکونومی نیز می گویند. بنابراین اگر به دنبال درب ضد سرقتی هستید که در کنار زیبایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، می توان به درب های ایرانی اشاره نمود.

بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی: آتار درب سلماس، درب ضد سرقت ثمین و درب ضد سرقت زرین نمونه هایی از بهترین درب های ضد سرقت در بازار ایران هستند.

آشنایی با بهترین محصولات درب ضد سرقت برند چینی

درب های ضد سرقت چینی از دیگر نمونه های موجود در بازار هستند که از نظر میزان قیمتی کمی گران تر از ایرانی بوده و از کیفیت و امنیت مناسبی نیز برخودار هستند به طوری که قسمت های داخلی و خارجی این نوع از درب ها کاملا فلزی بوده و بیشتر از جنس استیل می باشند اما به دلیل آن که روکش چوبی آن ها بسیار شبیه به روکش های چوبی است، با درب های چوبی اشتباه گرفته می شوند.

این نوع از درب ها از امنیت بالایی برخوردار بوده و می توان در آن ها شاهد 13 زبانه و 7 کلید بود که این تعداد از زبانه و کلید نشانی از مستحکم بودن این درب ها است.

آشنایی با بهترین محصولات درب ضد سرقت برند ترک

درب های ضد سرقت ترک از نمونه بهترین مارک درب ضد سرقت موجود در بازار هستند که از ظاهر بسیار زیبا و ایده آلی در کنار کیفیت بالایشان برخوردار می باشند و از آن ها به عنوان درب های ضد سرقت لوکس نیز یاد می شود. روکشی که بر روی محصولات درب های ترک مورد استفاده قرار می گیرد، ای بی اس بوده و گاها برای زیبا تر شدن درب ها از طرح های CNC استفاده می شود.

قفل و لولای به کار رفته در این نمونه از درب ها، از بهترین نمونه قفل و لولاهای موجود در بازار بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. اگر بخواهیم مقایسه ای در خصوص این درب با درب های ایرانی و چینی داشته باشیم، اینطور می توان اشاره نمود که درب های ضد سرقت ترکی نسبت به درب های ضد سرقت ایرانی و چینی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و امنیت آن ها نیز بیشتر است. همچنین در میان انواع برند های تولید درب ضد سرقت، گران ترین آن ها در دسته برند های ترک قرار دارند.

بهترین مارک درب ضد سرقت ترکی: سور ترکیه، تونا احثاب و ایفور ترکیه از نمونه پرطرفدار ترین و مرغوب ترین برند های تولیدی درب های ضد سرقت ترکی هستند.

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی است یا خارجی

با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم، می توان نتیجه گرفت که تولیدکننده های خارجی آن هم تولید کننده های برند های ترک، از بهترین تولید کننده های درب های ضد سرقت در جهان هستند که محصولات آن ها علاوه بر آن که قیمت بالایی دارد، کیفیت و طرح و نقش زیبایی نیز در آن ها قرار گرفته است.

البته در این بین می توان به درب های ضد سرقت ایرانی نیز به عنوان بهترین تولیدکننده درب های ضد سرقت اشاره نمود که امروزه این نوع از درب ها به سایر کشور های دیگر صادر می شوند و از کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار هستند.

اگر بخواهیم در یک جمع بندی بسیار کوتاه، بهترین مارک درب ضد سرقت را معرفی کنیم به ترتیب می توان به برند ترک، برند ایرانی و برند چینی اشاره نمود.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای