دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

باید ها و نباید های خرید درب ضد سرقت

logo
Sakhtemoon
باید ها و نباید های خرید درب ضد سرقت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت نسبت به گذشته بیشتر شده است این محصول خصوصیات خاص خود را دارد و هنگام خرید نیز باید به شرایط و ویژگی های آن دقت نمایید.


سرقت های پیاپی در زندگی شهری که ساخته از فرهنگ های متفاوت است تولید کنندگان را به صرافت این انداخت که محصولی تولید کنند که امنیت را در رده و سطح بالا تری برای افراد فراهم کند. همین جرقه ها و ایده ها باعث ظهور دربی به نام درب ضد سرقت شد. این درب ها از متریال و موادی ساخته شده اند که امنیت شان را به طرز قابل توجهی بالا برده است. درب های ضد سرقت حالا بهترین گزینه برای کسانی هستند که می خواهند خانه ای ایمن داشته باشند و البته کسانی که صرفه جویی در منابع انرژی برای شان اهمیت دارد و به ویژگی عایق بودن درب های ضد سرقت توجه می کنند. انتخاب در ضد سرقت مناسب در بین این همه تنوع و مدل های مختلف شاید کار آسانی نباشد. به همین دلیل در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی باید ها و نباید های خرید این درب ها پرداخته ایم. پیش از هر چیز باید انواع مختلف درب های ضد سرقت را بشناسیم.

7240

انواع درب ضد سرقت کدامند؟

در بازار کشور ما درب های ضد سرقت در سه دسته کلی درب های ضد سرقت ترک، درب های ضد سرقت چینی و درب های ضد سرقت ایرانی قرار می گیرند.

درب ضد سرقت ترک

از بین انواع درب ضد سرقت ، درب های ضد سرقت ترکیه در این تقسیم بندی بالاترین کیفیت را دارند و به همین دلیل گران ترین نوع در های ضد سرقت به شمار می آیند. به تازگی گواهی نامه ای برای این درب ها ارایه شده که آن ها را ضد دزد نامیده اند. در این گواهی نامه درب های ترکیه ای را مقاوم در برابر ضربات پتک و یا حتی عبور ماشین دانسته اند. این درب ها در رده بین المللی دارای کیفیت قابل قبول هستند. اگر حساسیت در محلی که می خواهید درب را به کار بگیرید بالا است استفاده از این درب ها پیشنهاد می شود. ولی نکته مهم دیگری در استفاده از درب های ترکیه وجود دارد و آن این است که این درب ها مکانیزم خاص خود را دارند و نصب شان هم کار آسانی نیست. پس حتما باید متخصصین آن ها را با دقت زیادی نصب کنند. چرا که عدم نصب صحیح درب ضد سرقت موجب می شود عملکرد درست و قابل قبولی نداشته باشد.

7241

درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی در رده دوم کیفی قرار می گیرند و قیمت تمام شده پایین تری نسبت به انواع ترکیه و بالا تری نسبت به انواع چینی دارند. کیفیت و ظاهر درب ضد سرقت ایرانی تا اندازه ای نزدیک به نمونه های ترکیه ای است اما خب با در ضد سرقت ترکیه ای اندکی اختلاف دارد. خوبی درب های ضد سرقت ایرانی این است که می توانید دقیقا مطابق با خواسته ای که دارید آن ها را سفارش دهید.

درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی در پایین ترین رده قرار می گیرند. از دو نوع دیگر قیمت پایین تری دارند ولی خب این بدین معنی نیست که بی کیفیت باشند.

این درب ها علاوه بر کیفیت کلی و قیمت تفاوت های دیگری هم دارند. به طور مثال درب های ضد سرقت چینی وزن کمی دارند و به نسبت دو نوع درب دیگر سبک تر هستند. به طوری که تقریبا هر درب ضد سرقت ترک دو برابر درب ضد سرقت چینی وزن دارد. یا مثلا زمانی که صرف نصب درب ها می شود با هم متفاوت است. نصب درب های چینی در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است اما همان طور که در بالا اشاره شد برای نصب درب های ترکیه باید نیروی متخصص این کار را انجام دهد و دست کم یک تا دو ساعت زمان نیاز است. چون نصب قفل های ضد سرقت است که اهمیت دارد و زمان بر خواهد بود.

7243

درب ضد سرقت تامین کننده امنیت ساختمان

رویه درب های ضد سرقتی که در بالا نام بردیم هم با هم متفاوت است. رویه درب های ضد سرقت چینی استیل است که با رنگ کوره ای پوشانده شده است ولی در مورد درب های ضد سرقت ترک، فلزات با رویه ای از جنس ام دی اف پوشانده شده اند که یا روکش چوبی ویا روکش پی وی سی دارند.

برای انتخاب درب ضد سرقت الزامی وجود ندارد و این مجموعه ی از عوامل است که مشخص می کند چه نوع دربی مناسب خواهد بود. با توجه به ویژگی هایی که برای انواع مختلف درب های ضد سرقت ذکر شد می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. خیلی مهم است که درب ضد سرقت را در چه محیطی و با چه هدفی استفاده می کنیم. البته که هدف اصلی امنیت است اما خب میزان حساسیت این امنیت هم متفاوت است. به همین دلیل ابتدا باید انتظارت مان از درب ضد سرقت را به درستی مشخص کنیم و سپس از بین گزینه های موجود، دربی با بهترین شرایط و کیفیت را انتخاب کنیم. به طور مثال مکانی هم که می خواهیم درب ضد سرقت را نصب کنیم بر انتخاب ما تاثیر گذار خواهد بود. برای مکان های صنعتی که رطوبت زیاد است باید به سراغ درب هایی برویم که پوشش لایه های بیرونی شان در برابر اسید و رطوبت مقاوم باشد.

7242

اگر قصد خرید مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب را دارید با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید عرضه کنندگان این محصولات را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. وبسایت ساختمون با رصد کردن مستمر بازار و بررسی نیاز های مشتریان بالقوه در این زمینه، معتبرترین مراکز عرضه کننده فعال را معرفی می نماید. همچنین با مراجعه به وبسایت ساختمون می توان از محصولات آن مثل انواع کفپوش ها، پرده های مختلف (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول، کتیبه ای و...)، پله گرد ها، کرکره های برقی، سقف های کاذب مختلف، ساندویچ پنل ها و سایر موارد را نیز دیدن فرمایید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای