دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های جذاب برای زیبا تر ساختن درب ورودی حیاط

logo
Sakhtemoon
ایده های جذاب برای زیبا تر ساختن درب ورودی حیاط

درب ورودی جز مهم ترین قسمت های هر ساختمان به شمار می آید. می توانیم با ایده هایی ساده زیبایی آن را چندین برابر کرده و جلوه ای خاص به ساختمان خود بدهیم.


درب ورودی حیاط در هر خانه ای یکی از تاثیر گذارترین قسمت های خانه است که روی دیدگاه مهمانان و کسانی که به خانه شما می آیند تاثیر زیادی خواهد داشت. ورودی زیبای خانه ما را برای دیدن فضایی زیبا آماده می کند و هر قدر که در تزیین این قسمت کوتاهی شود باعث می شود تصور ما چندان تصور جالبی از فضای داخلی خانه نباشد. حالا که این قسمت از خانه تا این اندازه در نظر بینندگان تاثیر گذار است پس چه بهتر که طوری آراسته باشد که توجه ها را به خود جلب کند نه این که از همان ابتدا موج منفی به بینندگان بدهد. کسانی که طرفدار تزیینات و زیبایی هستند برای شان فضای داخلی و بیرونی خانه فرق چندانی ندارد، لذا سعی در زیبا تر کردن آن دارند و تلاش می کنند با اجرای ایده های متفات و به روز، فضایی خارق العاده و زیبا ایجاد کنند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی ایده های جالب و خلاقانه برای زیبا تر کردن درب ورودی حیاط خانه پرداخته ایم. برای این کار می توان از ایده های پر هزینه و لوکس و همچنین ایده های ساده و کم هزینه کمک گرفت که هر کسی بسته به شرایط اقتصادی و بودجه ای که می تواند برای این کار اختصاص دهد بتواند ایده دلخواه خود را انتخاب کند.

6850

رنگ درب ورودی

رنگ ها از مهم ترین عناصری هستند که در تزیین خانه بسیار مورد توجه قرار می گیرند. شاید ساده ترین و ازران ترین ایده ای که می توان برای زیبا تر کردن درب ورودی از آن استفاده کرد همین نقاشی درب ورودی باشد. البته با اندکی تغییر و تحول. اگر به درب های ورودی خانه ها در کوچه محل زندگی خودتان توجه کنید خواهید دید رنگ اغلب درب ها مشکی، قهوه ای، سفید یا سورمه ای است. درست است که این رنگ ها عمومیت بیشتری دارند اما این دلیل نمی شود که نتوان از رنگ های دیگر استفاده کرد ،مثلا زرشکی، آبی کم رنگ، خردلی و یا رنگ هایی که روشن هستند باعث زیبا تر شدن درب ورودی خواهند شد و فضایی زیبا تر خواهند ساخت. این را هم فراموش نکنید، رنگ هایی که انتخاب می کنید باید با سایر درب های ورودی هماهنگی لازم را داشته باشد. مسلما هیچ یک از ما صورتی پررنگ و یا سرخابی جیغ برای درب ورودی حیاط خانه مان استفاده نمی کنیم. نکته دیگر این که استفاده از رنگ های روشن موجب می شود که درب خانه نو تر به نظر برسد. اگر در اطراف درب ورودی حیاط نرده های چوبی و یا فلزی داشته باشید، باز هم ایده رنگ کردن آن ها جلوه بسیار زیبایی به ورودی خانه خواهد بخشید.

6853

استفاده از گیاهان تزیینی و گل های زیبا جلوی درب ساختمان

گیاهان و گل ها هر قسمتی از خانه که باشند علاوه بر ایجاد طراوت و شادابی، زیبایی منحصر به فردی به آن جا خواهند بخشید. استفاده از گیاهان تزیینی را جلوی درب ورودی حیاط به عنوان یک ایده جدی در نظر بگیرید. چرا که این کار به صرف هزینه ای نسبتا کم نیاز دارد و در عین حال زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت. شمشاد های سبز در اطراف ورودی خانه نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. گل هایی نظیر یاس و نسترن هم بسته به شرایط آب و هوایی و این که امکان رشد داشته باشند می توانند گزینه های خوبی باشند.

6851

نورپردازی جلوی درب ورودی خانه

نورپردازی درست و اصولی باعث می شود فضای جلوی ورودی خانه شما در شب زیبایی رویایی و خاصی داشته باشد. اگر تا به حال از جلوی خانه ای که نورپردازی ورودی زیبا داشته رد شده باشید، حتما تاثیر زیاد این ایده را درک کرده اید. پس به فکر نصب چراغ های ال ای دی کوچک رنگی برای قسمت جلوی درب ورودی باشید. این چراغ ها زیبایی ورودی خانه را به نمایش می گذارند و آن را چندین برابر می کنند. حتی اگر گل آرایی بسیار خوب و یا رنگ آمیزی منحصر به فرد داشته باشید اما نور کافی در این قسمت خانه وجود نداشته باشد، زیبایی ها فقط در روز قابل رویت است و با تاریک شدن هوا، امکان دیدن زیبایی ها وجود ندارد. پس در کنار پیاده کردن ایده های دیگر حتما باید به فکر روشنایی لازم باشید و نورپردازی درست و اصولی با نظر کارشناسان برای درب ورودی خانه در نظر بگیرید.

خیلی از خانه های قدیمی چراغ های پایه دار و ایستاده جلوی درب ورودی شان داشتند که علاوه بر روشن کردن قسمت جلوی خانه، زیبا هم بود ولی امروزه لامپ های کوچک ال ای دی به دلیل مصرف کمی که دارند و این که زمان عبور عابران روشن می شوند جای آن چراغ های قدیمی را گرفته اند.

پیاده کردن ایده های ذکر شده می تواند به صورت تکی و یا ترکیبی باشد. نه فقط این موارد بلکه هر کسی می تواند بسته به سلیقه شخصی خود از ایده های جالب و خارق العاده دیگر برای تزیین قسمت ورودی حیاط خانه استفاده کند.

6852

وبسایت ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و تغییرات ساختمان ها یکی از مراجع مفید در حیطه ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در ساختمان خود پیش از هر کاری به وبسایت ساختمون سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید از محصولات آن مثل کرکره برقی، شومینه های مدرن، سقف های کاذب، پنجره های دوجداره و سه جداره، پارتیشن بندی های گوناگون و موارد دیگر نیز دیدن فرمایید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای