دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های خلاقانه با استفاده از بشکه های فلزی

logo
Sakhtemoon
ایده های خلاقانه با استفاده از بشکه های فلزی

با کمی خلاقیت می توان از چیزهای به ظاهر بلا استفاده، وسایل کاربردی ساخت. یکی از این چیزها، بشکه های فلزی است. دراین مقاله ایده های خلاقانه ای برای استفاده بهینه از بشکه های خالی ارائه شده است.


مبلمان ساخته شده از بشکه های فلزی

اگر دنبال طرح های جدید با ظاهری صنعتی هستید، استفاده از بشکه های فلزی راهکار مناسبی خواهد بود. همانطور که در عکس ها دیده می شود، بشکه های فلزی را می توان به اثاثیه هایی دوست داشتنی تبدیل و در فضاهای داخلی و خارجی خانه استفاده کرد.

1989

می توان با استفاده از رنگ های خاص و جذاب برای بشکه ها، آن ها را به اجزایی منحصر به فرد در خانه تبدیل کرد. رنگ زرد همیشه گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون بوده و هست و ظاهر جذابی به محیط اطارف آن می دهد.

1991
1992

در  تصویر زیر یک ست کامل مبلمان ساخته شده از بشکه های فلزی، برای فضاهای بیرونی نشان داده شده است. اینکه بتوان با استفاده از وسایل ساده ای همچون بشکه ها، اسباب و اثاثیه ای زیبا و کاربردی ساخت، بسیار هیجان انگیز و جالب است.

1994

قفسه های تزیینی ساخته شده از بشکه فلزیی

استفاده از بشکه های فلزی به عنوان قفسه بسیار جالب و کاربردی است. از این قفسه ها می توان برای نگهداری چیزهای مختلف همچون کتاب استفاده کرد.

1996
1997

میزهای عسلی مدرن ساخته شده از بشکه فلزی

تا به حال چنین بشکه های فلزی شیک و مطابق مد روزی دیده بودید؟! از این بشکه ها می توان به عنوان میز کناری مبلی استفاده کرد.

1999
2000

باربکیو ساخته شده از بشکه فلزی

ساخت باربکیو با استفاده از بشکه فلزی ایده جالب و پر کاربردی به خصوص برای ایرانی ها است!

2002

گلدان های ساخته شده از بشکه فلزی

از بشکه های فلزی می توان به عنوان گلدان در باغچه استفاده کرد. بشکه ها بخصوص برای گیاهان بزرگ که نیاز به فضای بیشتری دارند، مناسب هستند.

2004
2005
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای