دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

آشنایی با برچسب کابینت آشپزخانه و مزایای استفاده از آن

logo
Sakhtemoon
آشنایی با برچسب کابینت آشپزخانه و مزایای استفاده از آن

یکی از انواع روش های نو سازی کابینت های آشپزخانه استفاده از برچسب های مخصوص کابینت می باشد، که با قیمتی ارزان و به راحتی کابینت ها را زیبا و نو می کند.


با نزدیک شدن بهار هر کسی به فکر ایجاد تغییراتی برای زیباتر شدن منزل است. خانه تکانی عید خیلی اوقات با تعویض وسایل قدیمی با نمونه های جدید همراه است. این تغییرات با توجه به شرایط اقتصادی این روز ها خیلی کمتر از قبل شده است. به هر حال هر تغییری هر چقدر کوچک مستلزم صرف هزینه هایی است. همین موضوع طراحان را به این سمت برده که تغییرات را در شکلی جدید تعریف کنند که نیاز به صرف هزینه خیلی کمتری باشد. آشپزخانه یکی از قسمت های خانه است که خانم خانه زمان بیشتری را معمولا در آن صرف می کند. به همین دلیل همیشه به فکر زیبا تر کردن آن است. ایجاد تغییرات در آشپزخانه می تواند مثلا عوض کردن دیوار پوش ها و یا حتی کابینت های آشپزخانه باشد. بله درست است، اما آیا به نظرتان می توان چنین تغییراتی را با هزینه اندک ایجاد کرد؟ معلوم است که نمی شود پس باید به فکر راه حل های کم هزینه تری باشیم. در این جا ایده برچسب های کابینت مطرح می شود. برچسب هایی که می توان با کمک آن ها ظاهر کابینت ها را به کل عوض کرد و ظاهری خیلی متفاوت از قبل ساخت. در ادامه این مقاله وبسایت ساختمون به معرفی این برچسب ها و مزایای استفاده از آن ها می پردازیم.

7546

برچسب کابینت چیست؟

همان طور که از نام شان پیداست برچسب هایی هستند که با اعمال شدن روی سطح مورد نظر شکل ظاهری آن را تغییر می دهند. برچسب های کابینت را نه فقط برای کابینت بلکه می توان برای یخچال و یا وسایل دیگر هم استفاده کرد. این برچسب ها در رول هایی با اندازه استاندارد به بازار عرضه می شوند.

مزایای استفاده از برچسب کابینت چیست؟

استفاده از برچسب کابینت موجب می شود که یک لایه محافظ روی کابینت و یا هر سطح دیگری که روی آن اعمال شده است قرار بگیرد. در نتیجه این لایه هم از سطح زیرین در برابر کثیف شدن و آلودگی و هم در برابر آسیب های سطحی محافظت می کند. از سوی دیگر شکل ظاهری آن را هم بدون کمترین دردسری تغییر می دهد.

با استفاده از برچسب کابینت می توانید طرح های متنوع را برای هر مدت زمانی که بخواهید مهمان آشپزخانه تان کنید و از رنگ های گوناگون استفاده کنید.

نصب کردن برچسب های کابینت کاری آسان و راحت است اما به دقت و حوصله زیادی نیاز دارد. می توانید این کار را خودتان هم با خرید رول های مربوطه انجام دهید اما اگر این کار را به نصاب های حرفه ای بسپارید احتمال خطای کمتری وجود دارد و ظاهری آراسته تر، زیبا تر و تمیز تر خواهید داشت.

نصب برچسب های کابینت به زمان زیادی نیاز ندارد و اگر محدودیت زمانی برای تغییر دکوراسیون دارید می توانید با خیال راحت این ایده را در زمان خیلی کوتاهی به مرحله اجرا دربیاورید.

علاوه بر کابینت ها می توانید برچسب های کابینت را روی قسمت هایی از جزیره آشپزخانه تان و یا وسایل دیگر که سطح خوبی برای اجرا دارند، پیاده کنید. از این طریق می توانید هارمونی خیلی بیشتری بین وسایل و لوازم آشپزخانه ایجاد کنید.

اسم این محصولات، برچسب کابینت است اما محدودیتی برای استفاده از آن ها وجود ندارد و شما می توانید در سرویس بهداشتی هم برای ایجاد تغییرات رنگی و زیبا از این محصولات استفاده کنید.

7547

انواع مدل های برچسب کابینت

بنابر وجود سلایق مختلف، این محصولات هم در رنگ ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند. برچسب ها می توانند به صورت تک رنگ و یا مدل دار باشند. می توانید ترکیبی از انواع طرح دار و ساده را هم کنار یکدیگر پیاده کنید. فقط مواظب باشید که با استفاده از طرح های خیلی شلوغ یک جور بی نظمی را به فضای آشپزخانه وارد نکنید. به طور مثال اگر از ابزار و وسایل رنگی در آشپزخانه تان دارید یا مثلا کاغذ دیواری ها و پرده های طرح دار در فضا استفاده شده است بهتر است از برچسب های تک رنگ با رنگ های ترجیحا خنثی استفاده کنید.

قیمت برچسب کابینت

برچسب های کابینت هم جنس های مختلفی دارند که موجب شده است روی قیمت آن ها تاثیر بگذارد. نمونه هایی از این برچسب ها وجود دارد که ضد خش و یا ضد آب است، در نمونه های جدید تر انواع مقاوم در برابر حرارت هم به بازار عرضه شده است. خب این عوامل امتیاز هایی هستند که سبب بالا تر رفتن قیمت برچسب های کابینت با این ویژگی ها نسبت به مدل های ساده می شوند.

خریدن رول ها به صورت متری می باشد اما این رول ها در عرض های مختلف و البته استاندارد ارایه می شوند که بتوانید مناسب با فضایی که می خواهید استفاده کنید انتخاب داشته باشید. حتما هنگام خرید چند متری بیشتر از اندازه مورد نیاز تان خرید کنید که اگر قسمتی از این برچسب ها بنابر هر دلیلی آسیب دید بتوانید آن را تعویض کنید.

7548

وبسایت ساختمون با ارایه مطالب تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و تغییرات ساختمان ها یکی از مراجع مفید در حیطه ساختمان سازی است. این مطالب با گرفتن مشاوره از کارشناسان خبره و بر اساس متد های روز دنیا تهیه شده است. برای ایجاد هر گونه تغییر در ساختمان خود پیش از هر کاری به وبسایت ساختمون سری بزنید چرا که در این جا مطالب متناسب با سلایق مختلف افراد ارایه شده است. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ساختمون از سایر محصولات آن از قبیل انواع کفپوش ها (کفپوش اپوکسی، پارکت، لمینت، کاشی و ...)، پارتیشن بندی های مختلف، سقف های کاذب، پرده های گوناگون، پنجره های دو جداره و سه جداره، شومینه های مدرن و فانتزی، ساندویچ پانل ها و موارد دیگر نیز دیدن فرمایید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای