دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

کفپوش شیشه ای جلوه ای خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون

logo
Sakhtemoon
کفپوش شیشه ای جلوه ای خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون

اگر به دنبال کفپوشی شگفت انگیز و لوکس هستید بدون شک کفپوش شیشه ای می تواند بهترین گزینه باشد. این کفپوش جذاب علاوه بر زیبایی، استحکام قابل توجهی نیز دارد.


شیشه یکی از متریال های جذاب و با قدمت طولانی در ساخت و ساز ساختمان و صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی بوده است. این متریال شگفت انگیز با توجه به تقویت ساختار و ایجاد ویژگی های جدید در آن، هر روز کاربرد هایی روز افزون و متنوع تر پیدا می کند و هر بار، روش های بکارگیری آن جالب تر می شود. یکی از این روش های جالب بکارگیری، استفاده از شیشه و تایل های شیشه ای به عنوان کفپوش است. کفپوش شیشه ای مفهومی جدید از پوشش کف به خصوص در مورد ساختمان های چند طبقه را به نمایش می گذارد. شاید عمده تصور ما از بکارگیری کف پوش شیشه ای برای فضا های همکف و استفاده از تایل های رنگی و یا بی رنگ در ابعاد کوچک و برای مساحت های محدود و برای فضا های عمومی باشد، اما کفپوش های شیشه ای، کاربردی متفاوت تر از این حالت دارند. این کفپوش ها علاوه بر کاربرد اجرایی ذکر شده، می توانند به عنوان مرز بین کف و سقف دو طبقه باشند و نمایی منحصر به فرد ایجاد کنند. این ویژگی منحصر به فرد، موردی است که در هیچ نمونه کف پوش دیگری وجود ندارد و نقطه تمایز اصلی این محصول با موارد دیگر نیز همین موضوع است. در این مقاله وبسایت ساختمون به معرفی کفپوش شیشه ای و مسائل پیرامون آن می پردازیم.

6527

چه چیزی کفپوش شیشه ای را منحصر به فرد می کند؟

این نوع کف پوش در دو دسته مات و شفاف ارائه می شود که می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون فضای مورد نظر و میزان حریم خصوصی که برای دو طبقه از ساختمان در نظر دارید، یکی از این دو نمونه را انتخاب کرده و به کار ببرید. منظور از دو طبقه، دو فضا با فاصله طبقاتی مختلف است. بنابراین این کفپوش می تواند بین یک طبقه و سطح زیرین و هر فضایی با اختلاف ارتفاع قرار بگیرد.

همچنین می توانید برای فضا هایی با ارتفاع مشخص و تک طبقه ای، از کف پوش های شیشه ای مانند کفپوش های عادی استفاده کنید. در این صورت با تعبیه لامپ های مدرن و کم حرارت ال ای دی در زیر این کفپوش و به خصوص در نمونه های مات آن، فضایی با دکوراسیون خارق العاده و بی نظیر ایجاد کنید. اما این تنها راه حل پیشنهادی برای کفپوش شیشه ای در یک طبقه واحد نیست، می توانید از نمونه های ترجیحا شفاف تایل های شیشه ای این محصول در فضای مورد نظر استفاده کرده و در حین اجرا المان های تزیینی مورد علاقه تان را در فضای مابین کف اتاق و سطح زیرین تایل های شیشه ای قرار دهید. نتیجه نهایی، اتاقی با فضای غیر قابل قیاس با آنچه است که تا الان دیده اید.

کف پوش شیشه گزینه ای جذاب برای ساختمان های مختلف

این محصول می تواند به خوبی برای فضا های مختلف ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی و فضا های بیرونی نیز به کار برده شود. در هر صورت، نمای ایجاد شده توسط این کفپوش، در نوع خود منحصر به فرد و بسیار استثنایی می باشد.

قابل اجرا بودن کفپوش شیشه ای برای هر فضایی، از ویژگی های مثبت دیگر این محصول است. از کفپوش شیشه ای برای فضای داخلی و حتی بیرونی می توان استفاده کرد. می توان به صورت ساده و خلاصه، این محصول را پنل شیشه ای افقی تعریف کرد که هم زیبایی خاصی دارد و نقش جدا کننده را به خوبی ایفا می کند و هم می تواند به صوت یکنواخت و کنترل شده و یا به صورت عادی، نور را از خود عبور دهد.

6526

فرم و ظاهر کفپوش شیشه ای چگونه است؟

این کف پوش ها به فرم مربعی شکل و در تایل هایی با اندازه های مختلف ارائه می شوند. این ویژگی سبب می شود مستقل از مساحت میزان سطح مورد نظر برای پوشش با کفپوش شیشه ای، اجرای آن راحت و به بهترین شیوه ممکن باشد.

تقسیم کف شیشه ای به تایل های شیشه ای مقاومت کف مورد نظر را افزایش می دهد و آن را در ایده آل ترین حالت ممکن برای پوشش دهی و تحمل وزن نگه می دارد. همچنین ساختار بهبود یافته شیشه به کار رفته در این محصول و شیوه اجرا، کوچک ترین احتمال ضعف این کفپوش در برابر فشار را از بین می برند. سازه نهایی حامل این تایل های شیشه ای به خوبی مهندسی شده و تقویت شده اند و به هیچ وجه این تایل ها و شیشه ها به طبقه زیرین سقوط نمی کند.

ساختار حامل و نگه دارنده تایل های شیشه ای کفپوش شیشه ای و خود تایل ها به نحوی است که این امکان را فراهم می کند که آن ها را هم برای مساحت های محدود و هم برای کل سطح کف فضای مورد نظر به کار برد. انتخاب میزان سطح کف پوشیده شده با این کفپوش، کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و محدودیت دیگری در این زمینه وجود ندارد.

کفپوش شیشه ای را می توان به صورت یکپارچه و یا به صورت گزینشی در بین فضا های تعبیه شده در کفپوش اولیه فضای مورد نظر اجرا کرد که در هر دو صورت، تنوع بالایی در نحوه اجرا و بکارگیری وجود دارد.

6528

حفظ حریم شخصی با کفپوش شیشه ای مات

اگر حفظ حریم خصوصی بین دو طبقه متصل شونده توسط کفپوش شیشه ای برایتان اهمیت زیادی دارد،  نمونه های مات کفپوش شیشه ای و یا نمونه های عادی و شفاف آن که برچسب مات کننده دارند، می توانند در عین عبور نور، به حفظ حریم خصوصی کمک کنند و از این طریق، نیاز ها و الزامات مورد نظر را نیز فراهم کنند.

تنوع این محصول منحصر به دو دسته مات و یا شفاف نیست، نمونه های بسیار زیبا و متنوعی از کفپوش های شیشه ای رنگی وجود دارد که با طرح های مشخص انتزاعی و غیر انتزاعی و ابر و بادی، می توانند زیبایی خیره کننده ای را به همراه بیاورند. رنگ های شاد و سر زنده به کار رفته در نمونه های رنگی کفپوش شیشه ای، این محصول را به نقطه محوری و اصلی فضای مورد نظر شما تبدیل می کند و تجربه ای تکرار نشدنی و لذت بخش را برای افراد حاضر در محیط فراهم می کند.

6529

اگر قصد خرید مصالح ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب از قبیل ساندویچ پنل ها، پله گرد ها، انواع مدل های سقف کاذب، پرده های گوناگون و موارد دیگر را دارید با مراجعه به وبسایت ساختمون می توانید عرضه کنندگان این محصولات را به خوبی بشناسید و بهترین انتخاب را داشته باشید. وبسایت ساختمون با رصد کردن مستمر بازار و بررسی نیاز های مشتریان بالقوه در این زمینه، معتبرترین مراکز عرضه کننده فعال را معرفی می نماید.

6530
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای