دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

نکاتی چشم گیر در طراحی دکوراسیون داخلی حمام ها

logo
Sakhtemoon
نکاتی چشم گیر در طراحی دکوراسیون داخلی حمام ها

دکوراسیون داخلی حمام مثل سایر فضا ها اهمیت بالایی دارد و می توان با اجرای ایده هایی خاص، جلوه ای تحسین بر انگیز برای دکوراسیون این فضا بوجود آورد.


حمام یکی از فضا هایی است که با وجود استفاده روزانه و متداول توسط اهالی خانه، کمتر از فضا های دیگر به دکوراسیون داخلی آن پرداخته می شود. با وجود این کم توجهی، این فضا با کاربردی که دارد، در صورت داشتن دکوراسیون مناسب می تواند به یکی از آرامش بخش ترین و دوست داشتنی ترین فضا های خانه تبدیل شود. اما برای داشتن حمامی با دکوراسیون داخلی خیره کننده چه باید کرد؟ در ادامه این مقاله وبسایت ساختمون با ما همراه باشید تا نکات موثر و کاربردی در زمینه دکوراسیون داخلی حمام را مشاهده کنید. اگر قصد بازسازی، تغییر دکوراسیون و یا تغییرات جزئی و کلی در دکوراسیون حمام خانه تان را دارید، این نکات می توانند به شما کمک زیادی بکنند.

6311

نکات اصولی برای داشتن دکوراسیون داخلی خیره کننده برای حمام

از ترکیب متریال های مختلف غافل نشوید

اگر فضای داخلی حمام تان به اندازه کافی است، می توانید از متریال های مختلفی در داخلی آن استفاده کنید. این موارد می تواند کاشی هایی با طرح های مختلف، کمد روشویی چوبی، پارتیشن های شیشه ای و هر متریالی متناسب با فضای داخلی حمام باشد. ترکیب و به کارگیری اصولی این موارد نمای نهایی شما را از حالت یکنواختی خارج کرده و به آن روح و هویت می دهد.

رنگ های متناسب را در نظر داشته باشید

رنگ ها یکی از المان های بسیار موثر برای القای سبک دکوراسیون و تقویت آن هستند. بسته به اینکه دکوراسیون داخلی حمام شما مدرن و یا کلاسیک و سنتی است، از پالت های رنگی پیشنهادی برای این فضا استفاده کنید. المان های موجود در این فضا مانند دیوارپوش های مختلف، پرده حمام، المان های تزئینی و موارد دیگر، می توانند کمک خوبی برای ایجاد ترکیب رنگ نهایی مورد نظر شما باشند. همچنین توصیه می کنیم از رنگ های غیر رایج اما متناسب با نوع دکوراسیون فضای مورد نظر نیز بهره ببرید.

جادوی سرامیک و موزاییک در دکوراسیون داخلی حمام

موزاییک و سرامیک از رایج ترین مصالح برای پوشش دهی سطح دیوار و کف حمام هستند. امروزه مدل ها و طرح های بسیار متنوع و خیره کننده ای از این موارد ارائه شده است که در کنار چیدمان های متنوع آن، می تواند حمام شما را به فضایی دلنشین و فراموش نشدنی تبدیل کند.

6314

نورپردازی حرفه ای، همیشه و هرکجا

معمولا در نورپردازی حمام، از مدل های نورپردازی متمرکز استفاده می شود. اما برای داشتن یک دکوراسیون و نمای داخلی خاص، می توانید از نورپردازی پراکنده و غیر متمرکز استفاده کنید. معمولا برای دکوراسیون داخلی های مدرن از نورپردازی مخفی و خطی و برای نمونه های سنتی و کلاسیک از نورپردازی به همراه اکسسوری های زیبا و چشم نواز استفاده می شود.

طراوت گیاهان را به دکوراسیون داخلی حمام بیاورید

نمونه های زیبا و خیره کننده ای از گیاهان متناسب با شرایط محیطی حمام وجود دارند. علاوه بر این، دیوار های سبز و قاب هایی از خزه های زیبا وجود دارند که می توانند زینت بخش گوشه و یا دیوارهای حمام شما باشند. تجربه حضور در حمام دارای این گیاهان، فراموش نشدنی و دلچسب خواهد بود.

المان های اصلی طراحی داخلی حمام را فراموش نکنید

سینک روشویی، وان، اتاق دوش و مهم تر از همه شیرآلات به کار رفته در حمام، مهر و امضای دکوراسیون حرفه ای آن هستند. تمامی موارد ذکر شده را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی و سایر المان های موجود و محیط و مساحت موجود انتخاب کنید. در کنار زیبایی، کیفیت و مقاومت این موارد را نیز در نظر داشته باشید تا با طول عمر مفید آن ها، دکوراسیونی پایدار و زیبا را برای مدت بیشتری تجربه کنید. تنوع این موارد بسیار بالا است و هر مورد، زیبایی و نمای خاص خود را دارد. بنابراین توصیه می شود برای انتخاب و خرید این موارد، وقت و انرژی و هزینه کافی را صرف کنید.

6313

المان های دکوراسیون داخلی را اصولی انتخاب کنید

ارتفاع، ابعاد و فرم استاندارد و قابل استفاده المان های مذکور، از مسائل دیگری است که به اندازه زیبایی آن ها، اهمیت دارد. ارتفاع، ابعاد و فرم این موارد باید متناسب با ویژگی های ساختاری و بدنی افرادی باشد که از این فضا استفاده می کنند. بنابراین اصل متناسب و کاربردی بودن المان های دکوراسیون داخلی این فضا، اهمیتی بسیار بالا دارد.

پذیرای محصولات و المان های جدید باشید

امروزه محصولات و متریال های حرفه ای و پیشرفته ای در زمینه دکوراسیون داخلی ارائه شده که برای فضا های مختلفی مانند حمام نیز ارائه شده اند. شاید شما به اندازه کافی با این موارد آشنا نباشید و یا در مورد به کارگیری این موارد جدید تردید داشته باشید، اما با مشاهده کاتالوگ ها و نمونه های اجرا شده و مشورت با فروشندگان این محصولات، می توانید با دید بازتری نسبت به این المان ها تصمیم بگیرید.

ایجاد فضا های نگه داری وسایل در دکوراسیون داخلی حمام

کابین و کمد روشویی، شلف های دیواری، فرورفتگی های دیوار و موارد مشابه، همگی از موراردی هستند که می توانند محل مناسبی برای نگه داری وسایل کاربردی در حمام ایجاد کنند. علاوه بر این، نمای نهایی حمام های دارای این المان ها، زیبا و متفاوت خواهد بود.

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از جمله انواع کفپوش ها، شومینه های متفاوت، پله گرد ها، سقف های کاذب متنوع و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

6312
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای