دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

سبک بوهمین پیشنهادی خاص برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما

logo
Sakhtemoon
سبک بوهمین پیشنهادی خاص برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما

سبک بوهیمن یا کولی وار سبکی بدون قانون، پر از رنگ و الگو های زیباست، که تمامی این ویژگی ها برای استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ترکیبی بی نظیر هستند.


خیلی از آدم های دور و اطراف ما عاشق این هستند که در زندگی شان از قاعده و قانون های خاص و دست و پا گیر استفاده نکنند. این آدم ها آزادانه رفتار می کنند، لباس می پوشند و آزادانه صحبت می کنند. همیشه قرار نیست قاعده و اصولی خاص ناظر بر سلیقه ما باشد. گاهی انتخاب های آزادانه هم نیاز است. علاوه بر این ها برخی افراد خاص از این که به سبک خانه های امروزی خانه شان را بچینند احساس خوشایندی ندارند و به دنبال طرحی هستند که برخواسته از تفکرات و ذهن خودشان باشد و در واقع به خودشان تعلق داشته باشد. در این مقاله وبسایت ساختمون به معرفی سبک بوهمین یا کولی وار در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها پرداخته ایم.

6974

سبک بوهمین یا کولی وار چیست؟

در این سبک طراحی دکوراسیون داخلی، برای انتخاب موارد ریز و درشت تمامی قوانین را نادیده می گیریم و مطابق با سلیقه شخصی خودمان هر چیز کوچک و بزرگی را انتخاب می کنیم. از رنگ دیوار ها و کاغذ دیواری ها بگیرید تا رنگ کوسن و ملحفه ها همه چیز مطابق سلیقه شخصی و بدون در نظر گرفتن قوانین انتخاب می شوند. در این سبک دکوراسیون داخلی هر آن چیزی که به نظرمان زیبا بیاید می تواند گزینه ای برای استفاده باشد. خواه استفاده از آن وسیله و طرح رایج باشد و خواه نباشد.

6975

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک کولی وار

دکوراسیون داخلی اتاق خوابی که به سبک کولی وار چیده می شود تا اندازه زیادی معرف سلیقه و طرز تفکر صاحب آن است. چون قرار بوده قواعد و اصول را کنار بگذاریم. پس هر آن چه که در دکوراسیون داخلی اتاق هست از تفکر صاحب آن آمده است. مثلا برخی اتاق خواب ها هستند که نورپردازی های خاص دارند و یا به کمک لامپ های کوچک و بزرگ و ریسه های فانتزی مزین شده اند. این ها نمونه هایی از سبک کولی وار است. لوستر هایی که هنگام طراحی سبک کولی وار استفاده می کنیم خیلی لوستر های گران قیمت و خاصی نیستند. می توانید به آسانی با کمک چند وسیله ساده حتی در خانه، خودتان یک لوستر خلاقانه بسازید.

به طور کلی اشیایی که در این شیوه طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند گران قیمت و لوکس نمی باشند و حتی این سبک جز طراحی هایی حساب می شود که برای اجرای آن به صرف هزینه اندکی نیاز است. وسایل مورد نیازتان را می توانید از جمعه بازار ها هم تهیه کنید.

6976

ویژگی های که طراحی داخلی اتاق خواب به سبک بوهمین باید داشته باشد؟

اتاق خوابی را در نظر بگیرید که دیوار های آن با کمک قاب عکس های کوچک و بزرگ و در اندازه های مختلف آراسته شده است. در سر تا سر اتاق هم اشیای قدیمی به عنوان وسایل تزیینی قرار داده شده اند. این هم می تواند نمونه ای از دکوراسیون داخلی سبک کولی وار باشد. حالا یک اتاق خواب را تصور کنید که با انواع صدف و مهره های زیبا تزیین شده است و یا پارچه ها و ریسمان های رنگی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فضایی رنگارنگ را ایجاد کرده اند. این ها نیز نمونه هایی از پیاده کردن سبک کولی وار می باشد.

رنگ های گرم و آرامش بخش در دکوراسیون داخلی به سبک کولی وار استفاده زیادی دارند و معمولا در اکثر طراحی هایی که برگرفته از این شیوه هستند به کار می روند. صنایع دستی معمولا در رنگ های متنوع و گوناگونی تولید می شوند و به همین دلیل زیبایی خیره کننده ای دارند. می توانید با استفاده از این محصولات در قسمت های مختلف اتاق علاقه خود به آن ها را نشان دهید.

همان طور که گفتیم هنگام استفاده از سبک کولی وار دست مان باز است برای اجرای ایده هایی که در ذهن مان شکل می گیرد. حتی می توان این ایده ها را با سبک های دیگر طراحی داخلی ترکیب کرد و یک کار خارق العاده انجام داد. ممکن است به طور مثال برای رنگ دیوار ها و کفپوش خانه از سبک دکوراسیون مدرن الهام گرفته باشید ولی می توانید با قرار دادن اشیا و وسایلی که مطابق با سلیقه شخصی خودتان است سبک کولی وار را با آن سبک مدرن ادغام کنید.

6977

تنوع انتخاب ویژگی مهم دکوراسیون داخلی به سبک بوهمین

اگر قادر به خلق آثار هنری خاص نظیر تابلو های نقاشی، خطاطی و یا دست سازه های چوبی و... باشید با چیدن این آثار در گوشه دنجی از اتاق، حال و هوایی خاص به دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان خواهید بخشید که حسابی دیدن آن حال تان را خوب خواهد کرد.

به طور کلی گفتیم که تنوع رنگ ها معمولا در سبک طراحی دکوراسیون کولی وار اهمیت زیادی دارد. نورپردازی خوب و مناسب باعث می شود که این تنوع رنگی به خوبی دیده شود. بهتر است در فضایی که می خواهیم سبک کولی وار را اجرا کنیم به اندازه کافی نور داشته باشیم. مثل اتاق هایی که پنجره دارند. برای اتاق های تنگ و تاریک سخت است بخواهیم دکوراسیونی پر از رنگ های شاد و زنده پیاده کنیم. یادتان باشد اگر تصمیم گرفتید که از سبک کولی وار برای اتاق خواب تان استفاده کنید اول از هر چیز کلیشه ها را کنار بگذارید. هر ایده اولیه ای که به ذهن تان رسید کنار بگذاریدش و به سراغ ایده های جدیدتر بروید.

6978

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل پنجره های دو جداره (پنجره دوجداره upvc)، سقف های کاذب گوناگون، کرکره های برقی، پله گرد ها، سازه های پیش ساخته (سازه ال اس اف) و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای