دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

زیبا سازی دکوراسیون داخلی اداری با روش های مختلف چیدمان گیاهان

logo
Sakhtemoon
زیبا سازی دکوراسیون داخلی اداری با روش های مختلف چیدمان گیاهان

از دکوراسیون داخلی اتاق اداره و یا محل کار تان خسته شده اید؟ می توانید با استفاده از گل ها و گیاهان زیبایی دکوراسیون داخلی محل کار تان را دو چندان کنید.


دکوراسیون داخلی فضا های اداری نیز همچون سایر فضا ها اهمیت خاص خود را دارد و می توان برای زیبا سازی دکوراسیون ادارات از روش مختلفی استفاده کرد. یکی از روش های زیبا سازی استفاده از گیاهان مختلف می باشد که علاوه بر زیبا سازی اداره ها شادابی و طراوات خاصی نیز به آن فضا می دهد. گیاهان در زندگی ما انسان ها تاثیر زیادی دارند. علاوه بر تصفیه هوا و ایجاد هوای مناسب بر روحیه انسان ها تاثیرات مثبتی می گذارند که بر کسی پوشیده نیست. برای بسیاری از بیماران روحی و یا کسانی که درگیر افسردگی هستند وجود گیاهان در خانه و محل زندگی توصیه می شود. اولین حسی که دیدن گیاهان به انسان منتقل می کند طراوت و زندگی است. پس عجیب نیست که چنین تاثیر شگفتی بر روحیه انسان داشته باشند. بسته به میزان علاقه، هر کسی در محل زندگی خود از گل ها و گیاهان استفاده می کند اما نکته اصلی این جاست که زندگی های شلوغ امروزی خیلی از ما را مجبور کرده که ساعات زیادی را دور از خانه و در محل کار باشیم. پس در چنین شرایطی باید دکوراسیون داخلی محل کار مان را آراسته به گیاهان زیبا کنیم که بتوانیم از نعمت وجود شان بهره کافی را ببریم. در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی ایده های برای چیدمان گل ها و گیاهان در دکوراسیون داخلی محل کار و ادارات پرداخته ایم که می توانید با کمک آن ها به زودی تغییری اساسی و چشم گیر در محیط کار تان ایجاد کنید.

7128

استفاده از گیاهان در پارتیشن های جدا کننده

معمولا در دکوراسیون داخلی واحد های اداری میز کار های افراد با پارتیشن های چوبی از یکدیگر جدا شده است تا برای هر شخصی فضایی نسبتا شخصی و مختص خودش ایجاد شود. اگر روی این جدا کننده ها قسمت کوچکی به اندازه یک گلدان متوسط ایجاد شود برای قرار دادن گلدان حال و هوای دکوراسیون داخلی اتاق به کلی عوض می شود و هر بار که سر تان را از روی مانیتور تان برگردانید می توان با تماشای گل های زینتی خستگی در کنید و لذت ببرید.

استفاده از درختچه ها و گیاهان بزرگ در دکوراسیون داخلی اداری

اگر محل کار شما دارای پنجره ها و درهای بزرگ شیشه ای باشد بهترین استفاده از گیاهان این است که به سراغ درختچه هایی با قد بلند و گلدان هایی بزرگ بروید که در گوشه ای از دکوراسیون داخلی اتاق قرار داده می شوند. این گیاهان قدرتمند و زیبا حس غرور و زیبایی خاصی را به فضای دکوراسیون داخلی اتاق منتقل می کنند و در روحیه کارمندان تاثیر بسزایی خواهند داشت و البته موجب می شوند که انرژی آن ها چندین برابر شود.

گل ها و گلدان های دیواری در طراحی داخلی اداری

این روز ها دیگر مثل قدیم نیست که گل را به یک گیاه در یک گلدان ساده پلاستیکی بشناسیم. تنوع گلدان ها آن قدر زیاد شده که انتخاب از بین آن ها گاهی حتی دشوار می شود. گلدان های کوچک دیواری را می توانید در گوشه ای از دیوار کنار میز کار تان نصب کنید. تاثیر زیبایی این گلدان ها حیرت انگیز است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

7129

گل کاری روی سقف در دکوراسیون داخلی اداری

اگر در دکوراسیون داخلی اتاق تان فضای کافی ندارید می توانید از گیاهان رونده استفاده کنید و سقف را به کمک آن ها بپوشانید. یک نمونه از این گل ها پتوس رونده است که در خانه خیلی از ما پیدا می شود. خوبی شان هم این است که رشد خوبی دارند و حسابی قد می کشند. می توانید با نصب آن ها روی سقف زیبایی خیره کننده ای به فضای اتاق ببخشید علاوه بر این که فضای زیادی هم اشغال نشده است.

دیوار سبز در طراحی داخلی اتاق های اداری

حتما شما هم در لابی آپارتمان ها دیوار های سبز را دیده اید. دیواری که از چیدن گلدان های کوچک دیواری کنار هم ایجاد می شود و بسیار چشم نواز است. اگر یک دیوار خالی در اتاق محل کار تان دارید به سراغ گلدان های کوچک بروید و تعداد زیادی از آن ها را کنار هم روی دیوار نصب کنید. مسلما دیدن چنین منظره ای پس از ساعات طولانی کار حسابی خستگی را از تن به در خواهد کرد.

7130

استفاده از تراریوم در دکوراسیون داخلی اداره ها

تراریوم که در لغت باغ شیشه ای معنی می شود یکی دیگر از ایده های مناسب برای استفاده در دکوراسیون داخلی محل کار تان است. خوبی تراریوم ها این است که به آبیاری مداوم نیاز ندارند و گیاهانی که در ظروف شیشه ای زیبا قرار می گیرند معمولا به مراقبت کمتری احتیاج داشته و بسیار زیبا هستند. گیاهان مناسب تراریوم گیاهان خاصی هستند که مینیاتوری بوده و زیبایی زیادی دارند. اگر به فکر یک گلدان خاص و شیک برای میز کار تان هستید شک نکنید استفاده از تراریوم ها بهترین انتخاب شما خواهد بود که از آن پشیمان نمی شوید.

استفاده از ظروف خاص به جای گلدان

بسته به جایی که کار می کنید می توانید از ظروف خاص و تزیینی برای کاشت گیاهان استفاده کنید. به طور مثال اگر در کارخانه تولید ظروف خاصی مشغول به کار هستید حتما در یک نمونه از ظروف تولیدی خود تان گیاهی مثل کاکتوس که به آبیاری کمی هم نیاز دارد بکارید. این کار خلاقانه حس خوبی به شما خواهد داد. از ظروف بدون استفاده خانه هم می توانید برای این کار کمک بگیرید و به جای دور ریختن آن ها به عنوان یک گلدان زیبا و بازیافتی از آن استفاده مجدد کنید.

7132

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع کفپوش ها، شومینه های فانتزی و مدرن، مدل های مختلف سقف کاذب، پنجره های دو جداره و سه جداره، سازه های پیش ساخته، کرکره های برقی و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7131
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای