دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

رنگ زرد پیشنهادی جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل شما

logo
Sakhtemoon
رنگ زرد پیشنهادی جذاب برای دکوراسیون داخلی منزل شما

با اضافه کردن طیف های گوناگون رنگ زرد در دکوراسیون داخلی هر مکانی، می توانید زیبایی، حس شادابی و طراوت بی نظیری را به دکوراسیون آن جا تزریق نمایید.


در خانه های امروزی که با سبک دکوراسیون مدرن طراحی می شوند دیگر خبری از رنگ های فیلی، استخوانی و کرم نیست. نه این که این رنگ ها استفاده نشوند اما قبول کنید استفاده از این رنگ های خنثی کمتر از گذشته شده است. امروزه هر کسی به سراغ رنگی خاص می رود که زیبایی و نشاط را به خانه بیاورد و در عین حال این زیبایی خیره کننده باشد و توجه بیننده را به خود جلب کند. به همین دلیل خیلی از مردم رنگ مطابق سلیقه شان را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شان انتخاب می کنند و از این که این رنگ قبلا توسط دیگران به کار گرفته شده یا نه ترسی ندارند. مسلما همه رنگ ها زیبا هستند و می توان با کمک آن ها دکوراسیون داخلی های خارق العاده ای خلق کرد. پس بهتر است شما هم به سراغ رنگ مورد علاقه تان بروید و اصلا ترسی از آن نداشته باشید. در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی رنگ زرد و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی و خلق فضایی آفتابی در خانه پرداخته ایم. اگر رنگ زرد، رنگ مورد علاقه شما است پس می توانید پس از خواندن این مقاله دست به کار شوید و تغییراتی اساسی ایجاد کنید.

7170

طیف های مختلف رنگ زرد در طراحی داخلی

رنگ زرد هم طیف های متفاوتی از زرد روشن و ملایم گرفته تا رنگ زرد تیره و جیغ را دارا می باشد. بسته به فضای مورد نظر می توان از انواع مختلف رنگ زرد استفاده کرد اما پیش از هر چیز به سراغ زرد روشن و ملایم می رویم.

زرد ملایم و روشن برای طراوت دکوراسیون داخلی

از این رنگ که تقریبا خنثی می باشد می توانید برای رنگ آمیزی دیوار های خانه استفاده کنید. رنگ زرد ملایم آرامش بخش خواهد بود و از طرف دیگر طراوت خاصی به دکوراسیون داخلی خانه می بخشد. چه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و چه در اتاق نشیمن یا حتی آشپزخانه محدودیتی برای استفاده از رنگ زرد برای دیوار ها ندارید. می توانید دیوار ها را به طور کامل زرد کنید و یا بخشی از آن را زرد و بخشی دیگر را با رنگ های دیگر نظیر سفید رنگ آمیزی کنید. کاغذ دیواری هایی هم که دارای زمینه زرد ملایم هستند گزینه خوبی به حساب می آیند. رنگ های دیگر نظیر آبی ملایم، طوسی و صورتی ملایم هم از دیگر انتخاب های شما برای قرار دادن کنار زرد ملایم هستند که بسته به سلیقه تان می توانید از آن ها هم در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید. اگر دیوار ها را به رنگ زرد ملایم در آوردید لازم است که برای جذاب شدن فضا از وسایلی با رنگ های زنده نظیر نارنجی پر رنگ استفاده کنید. این رنگ ها با قرار گرفتن کنار آن زرد ملایم محیط را زنده می کنند.

7171

هیجان در طراحی داخلی با استفاده از زرد تیره و پر رنگ

این رنگ زنده فضای دکوراسیون داخلی خانه را درگیر هیجان و زیبایی منحصر به فردی می کند. شاید برای تان قرار دادن مبل هایی به رنگ زرد زنده عجیب بیاید ولی باور کنید چیدن این مبل ها در دکوراسیون داخلی خانه تان تاثیری بی نظیر خواهد داشت. می توانید برای تزیین آن ها از کوسن هایی به رنگ نارنجی و قرمز تیره استفاده کنید و زیبایی مبل را چندین برابر کنید. تصورش را بکنید ترکیب زرد و قرمز با گیاهان و درختچه های سبز رنگی که در دکوراسیون خانه وجود دارد چه فضای زیبایی را ایجاد خواهد کرد که به هر کسی احساس شادابی و طراوت می بخشد.

7172

نکات مهم برای استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

به طور کلی می توان از رنگ زرد به عنوان رنگ اصلی در خانه و یا رنگ فرعی استفاده کرد. این به سلیقه شما و انتخاب تان بستگی دارد. اگر رنگ زرد را رنگ اصلی در نظر بگیریم در این صورت می شود به سراغ دیوار ها و سقف خانه رفت و تغییرات را آن جا اعمال کرد. اما اگر زرد قرار باشد رنگ اصلی نباشد می توانید به سراغ وسایل جانبی خانه بروید که اتفافا در این حالت ایجاد تغییرات هم آسان تر و البته کم هزینه تر خواهد بود. مثلا تعویض پرده ها با پرده های لیمویی رنگ می تواند ایده ای جالب برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه تان باشد. حواس تان باشد تعویض یک المان به تنهایی تاثیر نخواهد داشت و تاثیر آن رنگ در کنار دیگر رنگ ها گم خواهد شد. دست کم باید چند تا از وسایل خانه را تغییر دهید. مثلا اگر پرده ها را به رنگ لیمویی تغییر دادید در این صورت یا مبلمان و یا کوسن ها را با رنگ پرده ها ست کنید. تابلو ها و قاب عکس هایی که از رنگ زرد در آن ها استفاده شده است در دکوراسیون داخلی خانه نصب کنید. آباژور های له رنگ زرد، نور را به بهترین شکل ممکن نشان می دهند و انتخابی فوق العاده خواهند بود. رنگ زرد همچنین در کنار اسباب و وسایل چوبی هم زیبایی خاص خودش را دارد و برای این منظور مشکلی نخواهید داشت. پس می توانید این رنگ را در کنار سرویس خواب چوبی تان هم به کار ببرید. رنگ زرد در کنار قالیچه هایی با رنگ های قرمز و فیروزه ای زیبایی زیادی دارد. از رنگ های دیگری که در کنار زرد حسابی خودنمایی می کند سورمه ای است که می توانید از آن هم در طراحی اتاق خواب تان بهره بگیرید.

7173

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول و ...)، کفپوش های گوناگون، پنجره های دو جداره (پنجره دوجداره upvc)، پله گرد ها، کرکره های برقی، سقف های کاذب مختلف و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای