دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش با استفاده از رنگ سبز

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی زیبا و آرامش بخش با استفاده از رنگ سبز

برای داشتن فضایی با دکوراسیون داخلی آرامش بخش و روح نواز و در عین حال بسیار لوکس و چشم نواز، حتما رنگ سبز را مد نظر داشته باشید.


رنگ ها از عوامل تاثر گذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی هستند و می توانند نمای دکوراسیون و همچنین حس و حال آن به سادگی و بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف، تغییر دهند. به طور مثال رنگ سبز از آن دسته رنگ هایی است که انتخاب طیف وسیعی از افراد می باشد. سبز را معمولا هر سلیقه ای می پسندد. علاوه بر این از قدیم تا حالا همیشه از آن به عنوان رنگی آرامش بخش یاد شده که همین بر محبوبیت اش افزوده است. پس چنین رنگی در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی خانه هم اگر استفاده شود، حتما هارمونی زیبایی ایجاد خواهد کرد. همچنین می توان در کنار رنگ سبز از رنگ های زیاد دیگری نظیر زرد، قهوه ای، آبی و... استفاده کرد. به همین دلیل در این مقاله وبسایت ساختمون به نکات مورد توجه هنگام استفاده از رنگ سبز خواهیم پرداخت و این که چگونه از این رنگ برای ساختن دکوراسیونی خاص و جالب توجه کمک بگیریم.

7029

رنگ سبز جلوه ای خاص در دکوراسیون داخلی

پیش از هر چیز به معرفی مزایای استفاده از این رنگ می پردازیم. رنگ سبز در دنیای رنگ ها و رنگ شناسی مختص سبک خاصی از طراحی و دکوراسیون داخلی نیست. همین موضوع سبب می شود بتوانید از این رنگ زیبا برای دکوراسیون داخلی هایی با سبک های مختلف استفاده کنید. پس فرقی ندارد خانه ای به سبک مدرن و یا سنتی دارید. شما مجاز هستید در قسمت های مختلف خانه رنگ سبز را استفاده کنید.

رنگ سبز را می توان به آسانی با رنگ های دیگری ترکیب کرد. پس با توجه به این ویژگی می توان رنگ های مختلف را برای ایجاد طیف وسیعی با رنگ سبز ترکیب کرد و ست های زیبایی به وجود آورد.

7030

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی اتاق کودکان

تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که رنگ سبز سبب افزایش سرعت مطالعه در بین دانش آموزان می شود. از سوی دیگر آرامش بخش بودن این رنگ فضا را برای یادگیری و آموزش مناسب تر می کند. پس می توانید از رنگ سبز برای دکوراسیون داخلی اتاق کودکان دانش آموز خود استفاده کنید. چون رنگ سبز مختص جنسیت خاصی نیست این امکان را دارد که با خیال آسوده اتاق فرزند دختر و یا پسر تان را طراحی کنید.

رنگ سبز در  طراحی داخلی اتاق خواب

آرامش پیش از خواب موضوع مهمی است. اگر پیش از خوابیدن در فضایی باشیم آرام و به دور از استرس مسلما خواب راحت تر و البته بهتری خواهیم داشت. رنگ سبز استرس را کاهش می دهد و در روحیه افراد افسرده تاثیر مثبت زیادی دارد. وقتی عصبی باشید با پناه آورن به اتاقی که با رنگ سبز دکوراسیون داخلی اش چیده شده، حتما به آرامش خواهید رسید. در اتاق خواب رنگ آمیزی دیوار ها ایده خوبی است ولی اگر امکان رنگ دیوار ها وجود نداشت می توانید از روتختی ها و کوسن های سبز و یا حتی پرده های سبز رنگ کمک بگیرید. مهم این است سبز را به دکوراسیون داخلی اتاق خود بیاورید، این که چه قسمتی از اتاق سبز باشد چندان اهمیتی ندارد.

7033

اتاق نشیمن زیبا با دکوراسیون داخلی سبز

عناصر تزیینی خانه معمولا در اتاق نشیمن هستند. یکی از این عناصر گل ها و گیاهان هستند که در هر خانه ای که باشند زیبایی را چندین برابر می کنند. به کارگیری گیاهان و درختان تا اندازه ای خودش مصداق استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی خانه است. اما در کنار آن گیاهان زیبا می توانید با کوسن های سبز رنگ، موارد کاربرد این رنگ آرامش بخش را بیش تر هم بکنید.

رنگ سبز در طراحی داخلی آشپزخانه

هیچ فکر کرده اید داشتن کابینت هایی به رنگ سبز تا چه اندازه بر نشاط و هیجان شما خواهد افزود. رنگ سبز رنگی شاد به حساب می آید در عین حال که رنگی سنگین و همه پسند است. سبز با جنب و جوش بخشیدن به فضا هر محیطی را دچار تغییر و تحولی اساسی می کند. گاه امکان استفاده از کابینت های سبز رنگ وجود ندارد. در این صورت به سراغ پرده آشپرخانه و روکش صندلی های داخل آشپزخانه بروید و به دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود نمایی خاص و چشم گیر ببخشید.

7032

چگونه رنگ سبز را در دکوراسیون داخلی خانه به کار ببریم

مسلما هیچ رنگی را نمی توان به تنهایی به کار برد. بلکه نیاز است از رنگ های دیگری که در کنار رنگ سبز به خوبی هماهنگ می شوند استفاده کنیم. شاید شناختن رنگ های مکمل و تاثیرات آن ها روی هم کار سختی باشد و مستلزم مطالعات زیاد ولی همین که چند رنگ را بشناسیم که در کنار سبز زیبا هستند برایمان کافی است.

یکی از این رنگ ها رنگ آبی است. آبی هم در دسته رنگ های آرامش بخش قرار می گیرد و معمولا وقتی از آن در کنار سبز استفاده می کنیم ترکیب زیبایی ایجاد خواهد شد.

یکی دیگر از رنگ هایی که در چرخه رنگ ها، کنار سبز قرار می گیرد رنگ زرد است. این دو رنگ در کنار یکدیگر فضایی صمیمی ایجاد می کنند. حتما شما هم تا به امروز قرار گرفتن این دو را در کنار هم دیده اید.

سفید رنگی خنثی است. به همین دلیل در کنار اغلب رنگ ها به راحتی قرار می گیرد. سفید را می توانید در هر قسمتی از خانه که سبز بود، به کار ببرید. مثلا اگر مبلمان و وسایل خانه را از رنگ سبز انتخاب کرده اید بهتر است انتخاب تان برای دیوار ها رنگ سفید باشد.

اگر طرفدار ایجاد تضاد هستید، قرمز را در کنار رنگ سبز به کار ببرید.

رنگ قهوه ای هم مکمل خوبی برای رنگ سبز است که البته باید حواس تان باشد از این ترکیب برای اتاق کودکان استفاده نکنید.

7034

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع مدل های سقف کاذب، پنجره های دو جداره (پنجره دوجداره upvcپله گرد ها، ساندویچ پنل ها، کرکره های برقی، سازه های پیش ساخته مختلف و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7035
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای