دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی خاص و جذاب با استفاده از رنگ طوسی

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی خاص و جذاب با استفاده از رنگ طوسی

رنگ طوسی یکی از رنگ های خاص و زیبایی است که می توان به تنهایی یا به صورت ترکیبی با سایر رنگ ها در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد.


رنگ ها یکی از عناصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منازل می باشند. رنگ ها می توانند یک دکوراسیون معمولی را به نمونه ای زیبا و خیره کننده تبدیل کنند و اگر در انتخاب رنگ ها اشتباه شود ممکن است زیبایی وسایل و یا طرح و سبک خانه را هم، بر هم بریزند. پس حالا که تا این اندازه رنگ ها می توانند تاثیر داشته باشند بهتر است که رنگ ها را بشناسیم و بدانیم که هر رنگی برای کدام قسمت ها مناسب است. هر رنگی را می توان با مجموعه ای از رنگ ها که با آن هم خوانی دارد استفاده کرد. در کنار این، برخی رنگ ها هستند که نمی توان آن ها را به طور هم زمان به کار برد زیرا ایجاد ناهماهنگی می کنند و در کنار یکدیگر زیبا نیستند. طوسی یکی از رنگ های زیباست که خیلی از افراد آن را انتخاب می کنند. این رنگ خنثی با قرار گرفتن در کنار چند رنگ خاص زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می کند. مزیت استفاده از رنگ های خنثی نظیر رنگ طوسی به عنوان رنگ پایه دکوراسیون داخلی این است که می توانیم رنگ های بیشتری را در کنار آن ها قرار دهیم. در این مقاله وبسایت ساختمون به چگونگی استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی و تاثیر آن بر زیبا تر شدن خانه می پردازیم.

7490

رنگ طوسی برای دیوار

برای این انتخاب اول باید مشخص کنید که هدف تان ایجاد تفاوت است یا می خواهید که دیوار ها را یک رنگ داشته باشید. در صورتی که می خواهید با ایجاد تفاوت زیبایی ایجاد کنید، یعنی تنها به رنگ کردن یک دیوار متمایز از بقیه بسنده کنید، دست تان برای انتخاب رنگ طوسی باز است. مثلا می توانید از طوسی تیره هم استفاده کنید. اما در صورتی که هدف تان این باشد که همه ی دیوار های خانه را رنگ طوسی بزنید در این صورت این رنگ طوسی باید روشن باشد. تا باعث تاریک شدن خانه نشود. در کل اگر از رنگ طوسی برای رنگ آمیزی دیوار ها استفاده کردید حتما مراقب نورپردازی خانه باشید. باید با استفاده از لامپ هایی که تعداد شان به اندازه کافی باشد نور قابل قبولی ایجاد کنید تا سایه ایجاد نشود.

رنگ طوسی برای مبلمان

مبل های طوسی رنگ عمومیت دارند. حتما شما هم نمونه هایی از آن ها را در دکوراسیون داخلی های مختلف با سبک ها و رنگ های متفاوت دیده اید. اما نکته ای که در مورد مبلمان طوسی رنگ وجود دارد این است که باید با کمک یک رنگ دیگر جلوه مبلمان را بیشتر کنید. مثلا انتخاب کوسن های آبی رنگ و یا نارنجی، صورتی و حتی قرمز انتخاب خوبی خواهد بود تا مبل های طوسی رنگ را از یکنواختی بیرون بیاورید. استفاده از کوسن های دارای رنگ گرم در کنار رنگ طوسی که خودش رنگی سرد است زیبا خواهد بود. تاثیر رنگ بنفش را در کنار رنگ طوسی فراموش نکنید زیرا نمایی خاص و بی نظیر در دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر به وجود می آورد. حتی می توانید از مبل هایی که دارای زمینه بنفش می باشند استفاده کنید و رنگ کوسن ها را طوسی انتخاب کنید. به طور کلی در سایر قسمت های خانه هم می توانید در کنار طوسی از رنگ بنفش استفاده کنید. این ترکیب بسیار شناخته شده است و زیبایی اش بر همگان اثبات شده است.

7492

رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

تعداد زیادی از لوازم مورد استفاده در آشپزخانه به رنگ طوسی یا سیلور وجود دارد. می توانید برای هماهنگی با سایر قسمت های خانه از این لوازم خانگی استفاده کنید. این لوازم سیلور در کنار دیوار هایی با رنگ روشن نمای خیلی زیبایی خواهند داشت و به دکوراسیون داخلی آشپزخانه جلوه ای خاص و بی نظیر می دهند. می توانید برای پرده از رنگ های ملایمی چون صورتی استفاده کنید. صورتی هم در کنار رنگ طوسی ترکیب زیبایی ایجاد خواهد کرد.

استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی خانه چه مزیت هایی دارد

از مزیت های استفاده از رنگ طوسی، در دکوراسیون داخلی خانه این است که این رنگ چرک تاب می باشد و به نسبت رنگ هایی مانند سفید و شیری، کمتر کثیفی ها را نشان می دهد. این رنگ برای خانه هایی که دارای کودکان خردسال می باشند بسیار مناسب می باشد. به هر حال هر وسیله ای پس از مدتی خاک می گیرد و رد آلودگی ها روی آن خواهد ماند. این اتفاق در مورد وسایل و حتی دیوار های طوسی رنگ دیر تر خواهد افتاد.

یکی دیگر از مزیت های رنگ طوسی این است که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و هنوز هم جز رنگ های پرطرفدار به شمار می آید. اگرچه خیلی از رنگ های دیگری برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد ولی امکان از مد افتادن آن ها هم هست. به طور مثال در یک سال رنگ مشخصی مد می شود و همه سعی می کنند که لوازم خانه را با آن رنگ هماهنگ کنند. اما پس از گذشت مدتی دیگر زیبایی و جلوه قبل را نخواهد داشت و مجبور می شوند رنگ را عوض کنند. پس استفاده از رنگ طوسی مقرون به صرفه خواهد بود چون می شود تا سالیان سال و تا زمانی که بودجه کافی برای تعویض وسایل و یا رنگ دیوار ها نداشته باشید، بگذارید که این رنگ مهمان دکوراسیون داخلی خانه تان باشد.

7494

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع کفپوش ها، پنجره های دو جداره و سه جداره، شومینه های مختلف و زیبا، پارتیشن های گوناگون، پله گرد ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7496
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای