دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی جذاب با رنگ آبی کلاسیک (رنگ سال 2020)

دکوراسیون داخلی جذاب با رنگ آبی کلاسیک (رنگ سال 2020)

logo
Sakhtemoon
دکوراسیون داخلی جذاب با رنگ آبی کلاسیک (رنگ سال 2020)

در سال 2020 شرکت پنتون رنگ سال را رنگ آبی کلاسیک انتخاب کرد که می تواند گزینه ای جذاب و بی نظیر برای استفاده در دکوراسیون داخلی فضا های مختلف باشد.


چه اهل پیروی از مد باشیم و چه نه، خواه ناخواه با روی کار آمدن رنگ ها و طرح های سال، ما هم تحت تاثیر قرار می گیریم. علتش هم آن است زمانی که رنگی به عنوان رنگ سال معرفی می شود محصولاتی که با این رنگ به بازار ارایه می شوند خیلی زیاد و البته در طرح ها و مدل های زیبا می باشند. به همین دلیل هر کدام از ما هم ممکن است ناخواسته با این موج پیروی از مد همراه شویم. رنگ سال 2020 رنگ آبی کلاسیک می باشد. خب وقتی رنگی به این زیبایی رنگ سال می شود ما چرا از آن استفاده نکنیم؟ می توان این رنگ را به شکل ها و طرح های زیبایی در دکوراسیون داخلی منزل پیاده کرد که در این مقاله وبسایت ساختمون به این موضوع پرداخته ایم.

7537

رنگ آبی کلاسیت در دکوارسیون داخلی منازل

برای این که رنگ سال را به دکوراسیون داخلی منزل بیاوریم نیازی نیست که حتما کل خانه را به این رنگ درآوریم. این تغییرات می تواند در اندازه های کوچک و یا اندازه وسیع باشد. انتخاب سطح استفاده از رنگ سال در دکوراسیون، به شما و البته هزینه ای که می توانید برای این کار کنید بستگی دارد.

رنگ آبی کلاسیک برای دیوار

بله می توانید از این رنگ زیبا برای یکی از دیوار های اتاق نشیمن استفاده کنید. این می شود استفاده ای در سطح وسیع از رنگ سال که دردسر های خاص خودش را هم دارد. اما اگر امکان انجام آن برای شما وجود داشته باشد می توانید تغییری اساسی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل به وجود بیاورید. مراقب باشید که نیازی نیست همه دیوار ها را آبی کنید چون در این صورت فضا خسته کننده می شود. تنها به رنگ کردن یکی از دیوار ها بسنده کنید. در صورتی که دیواری از خانه را به رنگ آبی در بیاورید باید هارمونی را هم در فضا ایجاد کنید. مثلا استفاده از پرده ها و یا مبل هایی با این رنگ است.

7539

رنگ آبی برای کابینت ها

اگر از طرفداران به روز کردن و ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستید و امکان نصب کابینت های جدید برای تان وجود دارد پیشنهاد می شود طرح های کابینت های آبی رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه را حتما ببینید. زیبایی فوق العاده ای به فضا می بخشد. حتی اگر امکان تعویض همه کابینت ها وجود نداشته باشید می توانید تنها چند تا از آن ها را به این رنگ درآورید و زیبایی اش را ببینید.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

خوشبختانه امروزه مانند سایر قسمت های خانه ها به دکوراسیون داخلی و زیبایی سرویس های بهداشتی و حمام هم توجه می شود. برای این که رنگ سال را مهمان این فضا ها کنید می توانید به سراغ کاشی های آبی رنگ که در طرح های بسیار زیبایی در بازار وجود دارند استفاده کنید و با ترکیب کردن آن ها با کاشی های سفید رنگ و خنثی فضایی بسیار زیبا خلق کنید. در اندازه کوچک تر می توانید به تعویض حوله ها و یا پرده حمام به نمونه های آبی رنگ بسنده کنید و با گل های زرد رنگ زیبایی خیره کننده ای ایجاد کنید.

7540

مبل های آبی رنگ در دکوراسیون داخلی

نه فقط امسال که آبی رنگ سال می باشد بلکه در سال های گذشته هم همیشه مبل های آبی رنگ طرفداران خاص خود را داشته اند. علت آن هم زیبایی مبل های به این رنگ است و این که می توان به آسانی با رنگ های دیگر نظیر نارنجی و زرد تضاد جالب و خیره کننده ای ایجاد کرد. اگر امکان استفاده از مبل های آبی رنگ را ندارید به سراغ کوسن های به رنگ آبی کلاسیک بروید و به قدری کوچک اما تاثیر گذار از این رنگ زیبا در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

در اتاق خواب دست تان برای استفاده از رنگ آبی حسابی باز است. به طور کلی آبی یکی از رنگ های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می باشد. برای استفاده از رنگ آبی گزینه های زیادی وجود دارد. مثلا دیوار های اتاق خواب که در این صورت هم بهتر است تنها به آبی کردن یکی از دیوار ها بسنده کنید. روتختی ها و کوسن های آبی رنگ نمونه ای دیگر از حضور این رنگ دوست داشتنی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب می باشند. برای پرده ها و تزیینات داخلی اتاق نظیر آباژور ها هم بد نیست به این رنگ آرامش بخش و زیبا فکر کنید.

7538

رنگ آبی کلاسیک گزینه ای جذاب برای فضا های مختلف

به طور کلی رنگ آبی کلاسیک را نه فقط برای موارد ذکر شده بلکه می توانید در قسمت های مختلف خانه و برای وسایل گوناگون بسته به سلیقه شخصی خود تان استفاده کنید. رنگ زرد یکی از رنگ هایی است که با قرار گرفتن کنار این آبی زیبایی اش را چندین برابر می کند. حتما اگر قصد استفاده از رنگ آبی کلاسیک را در دکوراسیون داخلی منزل داشتید سعی کنید برنامه ریزی شده باشد و اگر قسمتی را به این کار اختصاص می دهید به اندازه کافی برای بهتر شدن ظاهرش فکر کنید. حواس تان باشد که اگر از افرادی هستید که رنگ ها پس از مدتی دل تان را می زند خرج های زیادی نکنید چون ممکن است پس از مدتی مجبور به تعویض شوید.

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره، شید رول و ...)، کفپوش های گوناگون، پنجره های دو جداره و سه جداره، پله گرد ها، ساندویچ پانل ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7541
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
دیدگاه ها و سوالات
avatar
AB Market ۲۱-۱۱-۹۸ ساعت ۱۰:۳

حتما از این نمایشگاه دیدن کنید! https://evnd.co/tCWES

ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
۵ امتیاز از ۱ رای