دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده هایی جذاب برای اتاق خوابی با دکوراسیون داخلی بهاری

logo
Sakhtemoon
ایده هایی جذاب برای اتاق خوابی با دکوراسیون داخلی بهاری

با فرا رسیدن فصل بهار می توان دکوراسیون داخلی فضا های گوناگون را متناسب با این فصل تغییر داد و زیبایی این مکان ها و فضا ها را دو چندان نمود.


با تغییرات فصل ها می توان دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها را تغییر داد تا فضای اتاق خواب نیز حال و هوای آن فصل را بگیرد. بهار در راه است و کم کم زیبایی هایش در حال نمایان شدن هستند. در فصل بهار که طبیعت هم رنگ و روی تازه می گیرد چه چیز بهتر از این که ما هم سر و سامانی به دکوراسیون داخلی خانه بدهیم و حال و هوای داخل خانه را هم مانند بیرون بهاری کنیم؟ بهار برای هر کسی نشانه زیبایی و تازه شدن است. به همین همه مردم این تغییرات زمین را دوست دارند. در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی ایده های جالب و جذاب برای بهاری کردن دکوراسیون داخلی اتاق خواب خانه ها می پردازیم.

7570

استفاده از کاغذ های رنگی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای تعویض کمد ها و یا میز توالت اتاق خواب نیازمند صرف هزینه های زیادی هستیم. رنگ آمیزی کردن آن ها هم دردسر ها و البته هزینه خاص خودش را دارد اما می توانید با استفاده از کاغذ های رنگی و یا کاغذ دیواری هایی که در انبار خانه دارید شکل و شمایل و رنگ و رویی تازه به این وسایل بدهید و حسابی از زیبایی شان لذت ببرید.

مهمان کردن رنگ های جدید و خاص به دکوراسیون داخلی اتاق خواب

برای مهمان کردن رنگ های جدید باید به سراغ وسایل تازه با رنگ های خاص بروید. البته مواظب حفظ هارمونی و هماهنگی موجود در دکوراسیون داخلی اتاق تان باشید. مثلا یک پرده رنگی رنگی تا اندازه زیادی می تواند دکوراسیون داخلی فضا را تغییر و البته حسابی زیبا کند.

استفاده از روتختی و فرش جدید

هماهنگی بین این دو جز به زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق شما کمک فراوانی می کند. روتختی ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود می باشند. مطابق با سلیقه تان یک طرح زیبا را انتخاب و در اتاق استفاده کنید. اگر دیوار های اتاق طرح دارند که بهتر است به سراغ مدل های بدون طراحی و ساده روتختی  بروید اما اگر رنگ فضا خنثی است حتی می توانید از مدل هایی با طراحی شلوغ هم استفاده کنید.

7572

استفاده از وسایل تفریحی و تزیینی خاص

تاب و یا یک ننوی ساده تا اندازه زیادی فضای یکنواخت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را تغییر می دهد. علاوه بر آن زیبایی خاص خودش را هم دارد و ایده ای است که کمتر کسی به فکر اجرایی کردن آن می افتد.

ریسه های مخصوص تصاویر

دیدن عکس های خانوادگی و دوستانه به هر کسی روحیه خوبی می دهد و در حقیقت یادآور خاطرات خوش ما هستند. برای نصب این عکس ها روی دیوار می توانید از ریسه های دیواری که نمونه های چراغ دار آن ها هم در بازار وجود دارد استفاده کنید. قسمت بالای تخت خواب جای مناسبی برای نصب این ریسه ها می باشد. به طور کلی از ریسه های نوری می توانید نه فقط برای عکس بلکه برای قسمت های دیگر اتاق هم جهت زیبا تر شدن استفاده کنید.

استفاده از نقاشی های کودکان برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب شان

این ایده را می توانید برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک تان پیاده کنید. نقاشی هایی که خودش کشیده و بیشتر دوست شان دارد را روی یک دیوار مجزا نصب کنید و در حقیقت برای او نمایشگاه کوچکی بسازید که هر کسی با دیدن آن او را تحسین خواهد کرد.

7574

استفاده از لوازم و وسایل قدیمی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

افراد زیادی هستند که به اشیا و وسایل قدیمی علاقه خاصی نشان می دهند. این وسایل علاوه بر زیبایی شان قدمتی دارند که به آن ها اعتبار می بخشد و یادآور تاریخ مشخصی می باشند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید پس سری به انبار وسایل کهنه و قدیمی بزنید و نمونه های قابل استفاده را تعمیر کرده و با ظاهری جدید به دکور اتاق اضافه کنید.

گل ها و گلدان ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

مگر بهار بدون گل می شود؟ حتما برای زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی اتاق لازم است که به سراغ گل ها و گلدان های زیبا بروید. اگر امکان دارد گل های طبیعی را برای تزیین اتاق خواب استفاده کنید چون تاثیر زیادی بر روحیه و شادی شما خواهند داشت. اما اگر شرایط به صورتی است که امکان پرورش و مراقبت از گلدان های طبیعی در اتاق برای تان وجود ندارد گلدان های مصنوعی زیبایی هم در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. رنگ گل ها را هم مطابق با رنگ دکوراسیون داخلی اتاق انتخاب کنید تا زیبایی کامل شود.

قفسه دیواری برای قرار دادن مجسمه و اشیای تزیینی

نصب کردن یک قفسه ساده نه نیاز به هزینه زیادی دارد و نه چندان کار سختی است. اما با انجام این کار می توانید مجسمه های زیبا و خاصی را روی آن قرار دهید و حسابی دکوراسیون داخلی اتاق را از یکنواختی دربیاورید. ساعت های تزیینی رومیزی و یا حتی گلدان های کوچک تان را هم می توانید روی این قفسه ها قرار دهید.

7571

به طور کلی ایده های خیلی زیادی برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی اتاق ها وجود دارد که به سلیقه افراد بستگی دارند. شما هم می توانید از هر ایده جدیدی که مطابق با سلیقه تان باشد استفاده کنید.

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع پارتیشن بندی ها، شومینه های مختلف و مدرن، پنجره های دو جداره و سه جداره، پرده های گوناگون، پله گرد ها و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

7573
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای