دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

ایده های جذاب برای اتاق نشیمن با دکوراسیون داخلی خنک و تابستانی

logo
Sakhtemoon
ایده های جذاب برای اتاق نشیمن با دکوراسیون داخلی خنک و تابستانی

با گرم شدن هوا و رسیدن فصل جذاب تابستان می توان با ایده هایی خیلی ساده و جالب دکوراسیون داخلی منازل خود را خنک و تابستانی نمایید.


گل ها و میوه های رنگارنگ، لباس های رنگی و خنک تابستانه و همه این چیز ها تابستان را به یک فصل پر از رنگ تبدیل کرده است. پس مهم است که در دکوراسیون داخلی خانه ها هم این تغییرات فصلی نمایان باشند و زندگی و طراوت جریان یابد. افراد با سلیقه و کسانی که دنیای رنگ ها را دوست دارند و به دنبال زیبایی هستند معمولا سعی می کنند تابستان را به داخل خانه بیاورند و با ایجاد محیطی صمیمی و ساده حس خوب بین اعضا را بیشتر و بیشتر کنند. برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در فصل تابستان دانستن و رعایت برخی نکات بسیار موثر خواهد بود که در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی آن ها پرداخته ایم و با هم مرور می کنیم چطور می شود خانه ای با دکوراسیون داخلی تابستانه داشت و از زیبایی این فصل لذت برد. اتاق نشیمن خانه را اگر تحت تاثیر فصل ها با توجه به زیبایی های آن ها تزیین کنیم می توانیم فضایی بسیار دنج و راحت ایجاد کنیم. پس بهتر است پیش از هر چیز برویم به سراغ وسایلی که در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن داریم و ببینیم با چه ایده ای می توان آن ها را تابستانی کرد.

6867

پرده ها و دیوار های اتاق نشیمن برای دکوراسیون داخلی تابستانی چگونه باید باشند؟

خب همان طور که می دانید رنگ آمیزی دیوار ها و ایجاد تغییر در آن ها با صرف هزینه های زیادی همراه است پس نمی توان به راحتی برای ایجاد تغییر روی آن ها حساب کرد. اما پرده های خانه را می توان با آمدن فصل تابستان تغییراتی داد. در فصل تابستان همان طور که می دانید تابش نور آفتاب بیشتر است پس می توانید از این تابش آفتاب استفاده کنید و برای روشن شدن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن از نور طبیعی و تابستانی استفاده کنید. برای این کار به پرده هایی با رنگ روشن و نازک نیاز است که نور را از خود عبور دهند. فراموش نکنید اگر پرده های تابستانه آویزان کنید می توانید دوباره در پایان فصل آن ها را با پرده های معمولی خانه جا به جا کنید و در سال های بعد مجدد مورد استفاده قرار دهید. اگر به گل ها و طرح های فانتزی هم علاقه دارید استفاده از پرده هایی با زمینه روشن که گل های کوچک و رنگی و ملایم دارند هم ایده خوبی برای زیبا سازی و تابستانی کردن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما به شمار می رود.

تاثیر مبلمان در دکوراسیون داخلی خنک

اگر امکان تغییر مبلمان و صرف هزینه برای تان وجود دارد که به سراغ مبل هایی با رنگ های روشن و شاد بروید. در غیر این صورت می توانید از رویه های جدید استفاده کنید. یعنی تنها به عوض کردن روکش های مبل ها بسنده کنید. مبل های خوشرنگ می توانند حسابی حال و هوای دکوراسیون داخلی خانه را عوض کنند. برای این منظور از رنگ هایی مثل آبی کم رنگ و یا صورتی ملایم با ترکیب سفید می توانید استفاده کنید.
اگر حتی تعویض روکش مبلمان هم برای تان امکان پذیر نیست ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم که به صرف هزینه کمتری هم نیاز است. می توانید به سراغ کوسن های جدید بروید. کوسن ها هم تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی فضای اطراف می گذارند و می توانید برای ایجاد تغییر روی آن ها حساب کنید. کوسن هایی که دارای طرح های تابستانی هم هستند به کارتان خواهند آمد.

6868

وسایل تزیینی اتاق نشیمن در دکوراسیون داخلی تابستانی

در اتاق نشیمن ابزار و وسایل تزیینی وجود دارد که زیبایی آن جا را فراهم می کند. در فصل تابستان می توانید با انتخاب درست این وسایل تغییری اساسی ایجاد کنید و تم دکوراسیون داخلی خانه را عوض کنید. مثلا گل ها و گیاهان می توانند ایده عالی برای دادن حس و حالی تابستانی به دکوراسیون داخلی منزل شما باشند. از زیبایی گل های تابستانی غافل نشوید و در این فصل از تاثیر مطلوب آن ها در ایجاد آرامش و زیبایی بهره بگیرید. تنها قرار دادن چند گلدان در اتاق نشیمن کافی نیست. می توانید با نصب چند قفسه روی دیوار گل های رنگی را در گلدان های کوچک مهمان اتاق نشیمن کنید. گیاهان علاوه بر تصفیه هوا روی روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارند و می توانند جو خانه را به طور کلی عوض کنند. علاوه بر این گیاهان سرشار از انرژی مثبت هستند. شمع ها، لوستر و آباژور هم جز دیگر وسایل تزیینی اتاق نشیمن به حساب می آیند. شمع های رنگی که رنگ شان هماهنگ با رنگ مبل ها و دیگر وسایل انتخاب شده فضایی رمانتیک و جذاب ایجاد خواهند کرد. آباژور های حصیری و چوبی هم برای تزیین دکوراسیون های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرند. مراقب باشید که فضا نور کافی داشته باشد. تاریکی به کار دکوراسیون داخلی تابستانه مان نخواهد آمد.

طراحی داخلی تابستانی زیبا با قالیچه ها و گلیم های رنگی

برای پوشاندن فضای کف اتاق نشیمن در فصل تابستان به سراغ گلیم های پر نقش و نگارتان بروید. همان ها که در قدیم در فصل تابستان وسط حیاط خانه ها پهن می شدند و افراد خانواده را دور هم جمع می کردند. گلیم ها و قالیچه های کوچک که رنگ های گرم دارند در دکوراسیون داخلی تابستانی تاثیری شگفت خواهند داشت و در کنار گل ها و گیاهان رنگی فضایی پر از شادی و لطافت ایجاد می کنند.

6870

وبسایت ساختمون علاوه بر ارایه مطالب مفید ساختمانی در مورد خرید مصالح مختلف از قبیل انواع شومینه ها، ساندویچ پنل ها، کرکره های برقی، سقف های کاذب، پنجره های دو جداره و سه جداره، پارتیشن بندی های گوناگون و کاربرد های آن ها، وبسایتی قابل اطمینان در زمینه سبک های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی است. شما می توانید از مطالب مفید ارایه شده در زمینه تغییرات دکوراسیون، رنگ شناسی، سبک های مختلف چیدمان وسایل از آن بهره گرفته و وقت کمتری را به جست و جو در این زمینه ها اختصاص دهید.

6869
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای