دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

چگونه یک اتاق خواب با دکوراسیون داخلی بهاری داشته باشیم

logo
Sakhtemoon
چگونه یک اتاق خواب با دکوراسیون داخلی بهاری داشته باشیم

تغییر دکوراسیون داخلی اتاق خواب متناسب با فصل بهار می تواند ایده ای جذاب باشد و حس و حالی نو و پر نشاط به فضای درونی اتاق خواب ببخشد.


آمدن بهار و نو شدن زندگی همیشه خبری خوش بوده و هست. بهار که می آید طبیعت زیبایی منحصر به فردی به خودش می گیرد که هر بیننده ای را وادار به تحسین می کند. حالا که تا این اندازه بهار در نظر ما زیباست چرا از آن برای طراحی و خلق یک اتاق خواب منحصر به فرد ایده نگیریم؟ اصلا چطور است دکوراسیون داخلی اتاق خواب مان را با آمدن این فصل رنگارنگ، بهاری کنیم؟ ماه اسفند و خانه تکانی ها بهترین فرصت برای تغییر دکوراسیون داخلی است. پس تا وقت هست دست به کار شوید و با خواندن این مقاله وبسایت ساختمون چند ایده زیبا و جذاب برای ایجاد تغییرات اساسی بگیرید.

5751

طراحی داخلی بهاری با رنگ آمیزی دیوار های اتاق خواب

بهار فصل رویش شکوفه ها و گل های رنگارنگ است اگر شما هم رنگ را در دکوراسیون داخلی خانه موثر می دانید حتما به سرغ رنگ های شاد بروید و دیوارها را رنگ آمیزی کنید. ترکیب سفید با صورتی و قرمز و کلا رنگ های شاد می تواند نمای اتاق را به کلی تغییر دهد. اگر رنگ آمیزی همه دیوارها مقرون به صرفه نیست و زمان لازم را هم برای این کار ندارید می توانید تنها به رنگ آمیزی یکی از دیوارها بسنده کنید.

کاغذ دیواری های بهاری جذاب کننده دکوراسیون داخلی

همیشه استفاده از کاغذ دیواری آسان تر از رنگ آمیزی است. انجام این کار هم تمیز تر است و هم از لحاظ زمانی سریع تر قابل اجرا است. کاغذ دیواری های دارای طرح بهاری و گل های زیبا را حتما در فروشگاه ها دیده اید. در این مورد هم اگر کاغذ دیواری کردن همه دیوارها به هزینه بالایی نیاز دارد که برایتان فراهم نیست می توانید تنها دیوار پشت تخت خواب تان را کاغذ دیواری کنید.

دکوراسیون داخلی بهاری با تغییر پرده و روتختی

پرده (پرده زبرا، پرده کرکره) و روتختی در نگاه اول تاثیر زیادی روی بیننده خواهند گذاشت. انتخاب یک رنگ مناسب برای این عناصر می تواند زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب را چندین برابر کند. برای پرده و روتختی بهاری باید انتخاب تان رنگ های شاد باشد اما دو گزینه پیش رو دارید. اول استفاده از طرح های شلوغ است که در این صورت بایستی دیوارها و سایر وسایل اتاق ساده باشند. گزینه دوم این است که از پرده و روتختی ساده استفاده کنید. این انتخاب زمانی مناسب است که برای دیوارها از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کرده باشید یا مثلا کفپوش (کفپوش اپوکسی) یا فرش اتاق زمینه و طرحی شلوغ داشته باشد.

5752

استفاده از تابلو های بهاری برای تزیین دیوار ها

معمولا یکی از دیوارهای اتاق خواب برای قرار دادن عکس ها و تصاویر در نظر گرفته می شود. در تغییر دکوراسیون بهاری آن دیوار را به تصاویری با مضمون بهار اختصاص دهید. این تصاویر نیاز نیست خیلی خاص باشند. چند عکس زیبا از گل های بهاری، طبیعت و هر چیز دیگری که شما را یاد بهار و زیبایی هایش می اندازد مناسب خواهد بود. یادتان باشد هزینه زیادی هم صرف خرید تابلو ها نکنید که پس از مدتی اگر تمایل به تعویض آن ها داشتید این کار را به راحتی انجام دهید.

دکوراسیون بهاری با سبد های رنگی برای قرار دادن روز میز

چیدن وسایل روی میز توالت خانم ها کار آسانی نیست. گاهی آن قدر تعداد وسایل زیاد است که برای ساماندهی شان نیاز به محفظه هایی داریم. سبد های کوچک رنگی حصیری که با پارچه های متناسب با رنگ شان تزیین شده اند هم به جمع شدن وسایل روی میز کمک می کنند و هم باعث زیبایی روی میز می شوند.

طراحی داخلی بهاری با استفاده از ریسه های رنگی

این روزها استفاده از چراغ های کوچک ریسه ای در اتاق ها و سایر قسمت های خانه خیلی باب شده است. می توانید با نصب یک ریسه فانتزی عکس های کوچک را روی آن ها نصب کنید و با خاطره بازی حال و هوای اتاق را حسابی عوض کنید.

5753

نقش قفسه های دیواری رنگی در دکوراسیون داخلی بهاری

اگر روی دیوار فضا به اندازه کافی باشد می توانید با نصب قفسه های کوچک رنگی روی دیوار فضایی برای قرار دادن وسایل تزیینی ایجاد کنید. این قفسه ها برای قرار دادن چند کتاب هم که مدام مورد استفاده قرار می گیرند مناسب خواهد بود. ابزار و وسایل تزیینی را هم در رنگ های متنوع و شاد و البته هماهنگ با دکوراسیون داخی اتاق تان انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی بهاری با قرار دادن گل و گلدان در اتاق خواب

همه ما بهار را به گل هایش و به درختان شکوفه زده و طبیعت زنده می شناسیم. پس بخش کوچکی از این طبیعت را به دکوراسیون داخلی خانه ها بیاوریم. قرار دادن چند گلدان طبیعی در گوشه و کنار اتاق خواب هوای آن جا را حسابی بهاری می کند. این روزها گل فروشی ها گل های متنوعی در رنگ های مختلف دارند. گلدان های تان را هم حتما از انواع رنگی انتخاب کنید تا دکوراسیون داخلی خاص با نمایی چشم نواز داشته باشید. استفاده از گل ها و گیاهان آپارتمانی باعث شادابی می شوند و به محیط طراوت می بخشند. علاوه بر همه این ها، گیاهان با تصفیه کردن هوا به سلامت ما هم کمک بسزایی می کنند.

بهاری کردن طراحی داخلی با کوسن های رنگی

کوسن ها در اتاق خواب هم روی مبل و هم روی تخت خواب مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از کوسن هایی دارای رنگ های گرم و شاد دکوراسیون داخلی فضا را بهاری و شاد خواهند کرد.

5754
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای