دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

طراحی های مدرن با استفاده از نردبان و پله در کتابخانه های خانگی

logo
Sakhtemoon
1671


نردبان ها در کتابخانه های خانگی مفید می باشند. از نردبان می توان برای دسترسی به طبقات بالاتر استفاده نمود. نردبان های فلزی، چوبی و نردبان های مدرن، کار را آسان و سریع می کنند. با استفاده از نردبان با فرمت قدیمی آن، نردبان های غلتکی و پله های نردبانی می توان کتابخانه را جذاب نمود.

نردبان های تاشو، منعطف بوده و برای کارهای دیگر مانند عوض کردن چراغ ها و دسترسی به طبقات بالاتر کابینت ها در آشپزخانه نیز مناسب هستند. نردبان های غلتکی (با چرخ) نمای زیبایی به کتابخانه های خانگی می دهند . قلاب در قسمت بالایی و چرخ در قسمت پایینی این نوع از نردبان ها، امکان جابه جایی ایمن در طول کتابخانه را فراهم می آورد. مدل های غلتکی منعطف بوده و برای فضاهای داخلی کلاسیک، سنتی و معاصر مناسب می باشند. این نردبان ها ظاهر شیکی به کتابخانه داده و جاگذاری کتاب ها را بهترمی کنند. نردبان های غلتکی برای کتابخانه های سرتاسری (سراسر یک دیوار) و اتاق های بزرگ با قفسه های کتاب بلند،  لازم بوده و نمای زیبایی نیز به آنها می دهند.

1672

نردبان های چوبی بسیار زیبا هستند و  می توان با استفاده از آنها طرح های منحصر به فردی را ارائه داد. نردبان های تاشوی سنتی سنگین بوده و برای کتابخانه های بزرگ، کوچک هستند . اما برای فضاهای خانگی کوچک بسیار مناسب می باشند. نردبان های غلتکی جایگزین مناسبی برای نردبان های تاشو هستند و ظاهر مدرنی نیز به دکوراسیون کتابخانه می بخشد.

1673

سیستم غلتکی در ابتدا و انتهای نردبان و سیستم ریلی-کشویی دو روش جدید هستند که امکان جابه جایی نردبان در کتابخانه های بزرگ را می دهند. امکان حرکت بدون پایین آمدن از نردبان های کشویی-ریلی، این طرح های مدرن را کارا، راحت و مطلوب کرده است. اگر یکبار از این نردبان ها استفاده کنید قطعا به آن علاقه مند خواهید شد.

1674


یکی از مواردی که باید در مورد نردبان های سنتی توجه داشت، این است که برای جابه جایی نردبان های قدیمی از دیواری به دیوار دیگر نیازمند فضای کافی هستیم. همچنین این نردبان ها باید در حین مقاوم بودن، سبک نیز باشند تا جابه جایی آن ها آسان باشد. نردبان های مدرن ریلی این مشکل را حل کرده و بدون نیاز به بلند کردن، می توان نردبان را در طول کتابخانه حرکت داد .

1675

یکی از طرح های زیبا برای منازل، استفاده از قفسه کتاب بر روی پله ها است. در این طرح، از فضاهای موجود به بهترین شکل استفاده می شود و ظاهر زیبا و راحتی نیز به خانه می دهد.

1676

انتخاب بهترین نردبان برای کتابخانه خانگی کار آسانی نیست. باید با بالا و پایین رفتن از آن و جابه جایی آن را را امتحان کنید. ظاهر، جنس و مصالح به کار رفته در آن و کیفیت ساخت و طراحی نردبان، فاکتورهای مهمی هستند که باید در انتخاب برای کتابخانه خود، به آن ها توجه کنید.

1677

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1678

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1679

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1680

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1681

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1682

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

1683

نمونه ای از انواع نردبان در کتابخانه

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای