دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

رنگ خنثی در آشپزخانه ای معتدل

logo
Sakhtemoon
رنگ خنثی در آشپزخانه ای معتدل

تم رنگ خنثی انتخابی بسیار مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه است، زیرا میان رنگ های خنثی و مواد مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه نزدیکی و همخوانی بسیار زیادی وجود دارد.



برای استفاده از تم خنثی در ترکیب رنگی آشپزخانه از تعداد محدودی رنگ خنثی مانند کرم، طوسی و قهوه ای برای ترکیب رنگی کلی دکوراسیون فضا انتخاب کنید و یک سری رنگ های متمایز را نیز به عنوان اکسسوری و عناصر کوچکی که مدام جای آن ها در فضا تغیر می کند استفاده کنید تا بدون اینکه خللی در تم فضا وارد شود، فضا از سردی و بی روحی خارج شده و جان بگیرد.

آشپزخانه فضایی است که در آن به راحتی می توان با استفاده از مواد متنوع کنار هم تضاد و جذابیت بصری ایجاد کرده و با بافت ها بازی کرد. در این صورت می توان احساس هر بافت و ماده ای را نیز به سادگی تعدیل کرد. برای مثال احساس سرد کانترهایی از سنگ مرمر را می توان با کمک گرمایی که در بافت و رنگ صندلی های حصیری است کاملا از بین برد تا تنها رنگ خنثی، باشکوه و زیبای مرمر به چشم آید.

بنابراین نیازی نیست نگران سرمای برخی از مواد مهم و پرمصرف در دکوراسیون آشپزخانه باشید، زیرا به راحتی می توانید با استفاده از رنگ های خنثی اما گرم مانند فضاهای ذخیره سازی آجری فضا را متعادل و خوشایند سازید. حتی یک ظرف حصیری یا سفالی پر از میوه های شاداب و خوش رنگ هم می تواند سرمای ناشی از وجود مواد سخت و سرد را در فضای آشپزخانه از بین برده و تعدیل کند.

زمانی که تم رنگی خنثی را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می کنید دیگر قرار نیست رنگ یا رنگ های تند و قوی در کانون توجه قرار گیرند. از این رو اگر برای افزایش جذابیت دکوراسیون آشپزخانه به دنبال کانون توجه مناسبی هستید می توانید روی اشکال و فرم ها حساب کنید. اشکال هندسی از قبیل مستطیل ها، دایره، بیضی و ... به واسطه وجود ظروف مختلف و اشکال موجود روی کابینت و کشوها و ... می توانند در مقابل دکوراسیونی با زمینه و جلوه خنثی به زیبایی خودنمایی کنند و به کانون توجه مناسبی در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شوند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای