دسته بندی ها

نمایندگی درب ضد سرقت

فروشندگان و مجریان نمایندگی درب ضد سرقت

  • تولیدکننده انواع درب های چوبی ساختمان با کلاف چوب روس و پنجره ای هانیکام در تعداد بالا دربهای hdf دوقاب
    آدرس: خ آیت الله سعیدی
  • (۰۹۱۲۳۰۷۴۳۹۷) تولید کننده انواع درب های ضدسرقت داخلی چوبی درب HDF . درب MDF درب . ABS درب HPL و تمام چوب روسی با طرح CNC. درب تمام چوب حالت خور و سنتی و تمام چوب ضدحریق یا دودبند
    آدرس: جاده ساوه
  • تولیدی انواع درب های ضدسرقت و داخلی و ساخت ، طراحی و نصب کابینت و کمد دیواری . دیوار کوب و قرنیز
    آدرس: شفق
  • تولید کننده انواع درب های لابی، ضد سرقت، ضد حریق و داخلی
    آدرس: ایران

خرید از نمایندگی درب ضد سرقت

زمانی که نام درب ضد سرقت را می شنویم، سریعا تصوری از یک درب محکم و شیک در ذهن مجسم شود که تا حدود زیادی هم صحیح است. در درب های ضد سرقت از مکانیزمی استفاده شده که در آن سارقان نتوانند به راحتی آن را باز کنند و به همین دلیل از این درب ها برای حفظ امنیت ساکنین ساختمان استفاده می شود.

ادامه مطلب

اجزای مختلفی که در این درب ها تعبیه شده اند دارای ویژگی های خاصی هستند که در کنار هم قرار گرفتن این اجزا، یک مجموعه مطمئن را به وجود می آورد. جالب است بدانید که برخی از انواع مدل درب های ضد سرقت دارای خاصیتی برای مقابله با حرارت و سر و صدا هستند که همین موضوع خود تعداد دفعات استفاده از محصول را شدت می بخشد. البته روش های تهیه و خرید درب ضد سرقت متنوع است اما یکی از بهترین روش ها، خرید از نمایندگی های معتبر فروش درب ضد سرقت است که در این بخش می توانید این نمایندگی ها را مشاهده کنید.

کاربرد متفاوت درب های ضد سرقت

فراموش نکنید که انواع زیادی از درب های ضد سرقت در بازار موجود هستند که انتخاب هر کدام از آن ها به شرایط موجود و نیز کاربرد محصول بستگی دارد. به طور مثال در آپارتمان های معمولی کافیست از نوعی درب استفاده شود که دارای یک ورقه نازک فلزی به همراه خاصیت ضد حرارتی باشد.

در مقابل در مکان هایی مانند انبار بزرگ و یا سوله هایی که نگهدارنده مواد مهم است باید از درب های استفاده شود که در آن از ورقه های با ضخامت زیاد استفاده شده باشد. از طرفی وجود یک شبکه امنیتی قدرتمند در داخل درب باعث به وجود آمدن یک امنیت خاطر در صاحبان ملک خواهد شد. تزریق موادی همچون ضد برش ها و یا ضد انعقاد تاثیر زیادی بر افزایش کیفیت محصول خواهند داشت. ویژگی های خاص مکانی که قرار است برای آن درب ضد سرقت نصب شود، در وهله اول تعیین کننده کیفیت نهایی محصول خواهند بود.

انواع درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت موجود در بازار به طور کلی دارای دو مدل هستند؛ فلزی و چوبی که هرکدام از آن ها مزایای مصرف قابل توجه ای دارند. در ادامه شما را بیشتر با این موارد آشنا خواهیم نمود.

درب های ضد سرقت فلزی: همانطور که از نام آن پیداست، فلز ماده اولیه و اصلی تشکیل دهنده این درب است که البته برای استحکام بیشتر از قطعات شیشه آب دیده نیز در آن استفاده می شود. کشور چین بیشتری تولید کننده و نیز صادرکننده این نوع از درب به ایران خواهد بود.

درب های ضد سرقت چوبی: ماده اصلی تشکیل دهنده درب های ضد سرقت چوبی همان چوب است که با فلز نیز ترکیب می شود. اگر از لحاظ ظاهری بخواهیم این نوع از درب را توصیف کنیم بگوییم که ظاهری مشابه با درب های معمولی دارد با این تفاوت که امنیت نوع ضد سرقت بسیار بیشتر خواهد بود.

سازوکار اصلی درب های ضد سرقت چوبی به این ترتیب است که قسمت فلزی آن برای استحکام بخشیدن به درب و افزایش امنیت آن به کار می رود و همچنین قسمت چوبی درب نیز به منظور افزایش زیبایی درب مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب استحکام در کنار زیبایی بی نظیر خواهد شد!

مزایای خرید از نمایندگی درب ضد سرقت چیست؟

ما افتخار داریم که درب های ضد سرقت را در انواع مختلف با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به منظور پیشگیری از هزینه های اضافی در خریداری درب های ضد سرقت می توانید در همین قسمت سفارش خود را به ثبت برسانید و محصول مد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری نمایید. درب های ضد سرقت موجود به طور کلی در سه مدل ترک، چینی و ایرانی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرد.

درب ترک: بهترین مدل از درب های ضد سرقت نوع ترک آن است که به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت در ساختار آن دارای قیمت بالاتری هستند. رویه درب، قطعات فلزی درون آن، دستگیره و هر قطعه دیگری از آن در بالاترین سطح از کیفیت قرار گرفته است.

درب چینی: این درب ها معمولا کیفیت چندان بالایی ندارد و با قیمت های به نسبت پایین تری نیز قابل دسترسی هستند.

درب ایرانی: نوع دیگری از درب های ضد سرقت وجود دارد که در داخل ایران ساخته می شود. این درب ها از لحاظ کیفیت بسیار بهتر از درب های چینی و البته تا حدودی ضعیف تر از درب های ترک خواهند بود. اگر بخواهیم از لحاظ هزینه ای این درب را بررسی کنیم باید بگوییم که به دلیل ساخت درب در داخل کشور، قیمت آن بسیار مناسب تر از سایر انواع درب است.

خرید درب های ضد سرقت بدون واسطه

قطعا دخالت دلالان در زمینه خرید و فروش هر نوع محصولی موجب بالا رفتن قیمت ها و به دنبال آن ضربه های اقتصادی به خریدار و فروشنده می شود. به منظور پیشگیری از این اقدام، شما می توانید بدون هیچ واسطه ای اقدام به خرید درب های ضد سرقت نمایید تا ضمن اطمینان از کیفیت محصول، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید. به منظور دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران ما نیز ارتباط برقرار کنید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون