دسته بندی ها

ارسال پیام به گروه معماری آلند

ارسال پیام

درباره گروه معماری آلند

شرکت ساختمانی آلند با شماره ثبت ۱۰۰۴۶ فعالیت خود را در سال ۱۳۶۱ با هدف طراحی و اجرای ابنیه و تاسیسات و با اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه ۴ در رشته ساختمان و پایه ۵ در رشته تاسیسات و تجهیزات با شناسنامه ملی به شماره ۱۰۷۸۰۱۳۵۸۷۴ اغاز نموده است.نیاز روز افزون در زمینه معماری جهت پیشبرد بهتر در شرکت احساس می شد که سرانجام منتهی به تامین زیر مجموعه به نام آلند در بهمن ۱۳۸۳ گردید.با توجه به عواملی مانند مشغله کاری ،تخصصی شدن کارها و نداشتن تجربه کافی عامه مردم نسبت به کارهای ساختمانی شناسایی اکیپ های مجرب و هماهنگی بین انها برای اکثر مردم دشوار است . درنتیجه واگذاری اینگونه کارها (مرمت و بازسازی) به شرکت های معتبر که اکیپ های کارآزموده و آموزش دیده را در اختیار دارند و دانش فنی بازسازی ساختمان را طی سالیان متمادی کسب نموده اند امری سنجیده از لحاظ زمان،کیفیت و هزینه می باشد.

لذا شرکت ساختمانی آلند با توجه به سوابق اجرایی و مدیریتی و استفاده از تجربه ۲۰ ساله بنیان گذاری خود افتخار این را دارد با کادری مجرب در خدمت همشهریان عزیز باشد.

زمینه فعالیت

تهیه نقشه.اسناد و مدارک اجرای طرح ها شامل طراحی در زمینه فاز ۱ و ۲ در رشته های معماری-شهرسازی-فضای سبز شهری و پارکها سازه و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی.

انجام خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه های مهندسی در ابعاد خرد و کلان از قبیل واحدهای مسکونی بلند مرتبه مجموعه سازی و کاربردی های فرهنگی - سیاحتی