دسته بندی ها

ارسال پیام به درب های اتوماتیک راسا سورن دُر

ارسال پیام

درب های اتوماتیک راسا سورن دُر

شرکت سورن دُر تولید کننده و مجری انواع درب های اتوماتیک ،درب های پارکینگی و درب های شیشه ای نماینده انحصاری شرکت ترااوکا ژاپن، تولید کننده اپراتور سورن مدل ASD-۰۵

درباره درب های اتوماتیک راسا سورن دُر

شرکت راسا سورن جمعی از متخصصین رشته های الکترونیک و مکانیک اقدام به تولید و معرفی انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با استاندارد های معتبر و تکنولوژی روز اروپا نموده است.

این شرکت با کسب تجربیات ارزشمند مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش گسترده عرضه نماید.

خدمات درب اتوماتیک راسا سورن
شرکت راسا سورن با دارا بودن دانش روز دنیا و تیم فنی حرفه ای، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت خدمات درب های اتوماتیک شیشه ای را ارئه می دهد. خدمات این شرکت عبارت است از نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری انواع درب های اتوماتیک، تیم خدمات درب اتوماتیک راسا سورن علاوه بر پشتیبانی و گارانتی محصولات خود، پذیرای سفارش خدمات و سرویس دهی دیگر مشتریان نیز می باشد، این مجموعه باتوجه به نیاز بازار اقدام به انعقاد قرارداد سرویس های دوره ای با سازمان ها و ارگان های مختلف کرده است.

تنوع محصولات
شرکت راس سورن درب های اتوماتیک ساخت خود را در مدل های تردد کم، تردد متوسط، تردد زیاد در طرح های کشویی، تلسکوپی، منحنی، گردان، تاشو و لولایی به دو صورت با فریم و بدون فریم عرضه می کند،هم چنین باتوجه به نیاز بازار و درخواست مشتری انواع اپراتور های با کیفیت ساخت کشورهای مختلف از جمله: سوئیس ،آلمان، ایتالیا ،ژاپن و تایوان را ارائه می دهد که همگی دارای گارانتی شرکت سورن می باشند.

انجام پروژه های خاص
شرکت راسا سورن با دارا بودن کادر مجرب فنی مهندسی، قادر به اجرای پروژه های خاص و هم چنین نصب انواع درب های اتوماتیک در فضاهایی است که که بستر لازم برای اجرای درب اتوماتیک آماده نمی باشد. همچنین تیم مهندسی سورن آماده ارائه انواع مشاوره و اجرای پارتیشن شیشه ای، کرتین وال، پنجره های متحرک و بالکن های تمام شیشه ای و سقف متحرک شیشه ای می باشد.