دسته بندی ها

ارسال پیام به چکاد بام-مهندسین مشاور چکادنواندیشان طرح

ارسال پیام

چکاد بام-مهندسین مشاور چکادنواندیشان طرح

طراح ، تولید کننده و مجری بام سبز، روف گاردن، دیوار سبز، تراس سبز، فلاورباکس و آلاچیق

درباره چکاد بام-مهندسین مشاور چکادنواندیشان طرح

این شرکت مشاور در سال ۱۳۸۴ با نام "مهندسین مشاور چکاد نو اندیشان طرح" به همت تعدادی از اساتید دانشگاه و مهندسین مجرب تاسیس گردید. همچنین در راستای اهداف خود که همزیستى پایدار معمارى و شهرسازى با محیط زیست است و همچنین ارتقاء کیفیت فضای سبز عمودی و بالا بردن سرانه فضای سبز در ایران، مطالعات گسترده¬اى در امر توزیع متناسب فضاى سبز و ترویج فرهنگ استفاده از آن نمود، که سرانجام پاسخ مناسب را در توسعه فضاى سبز عمودى شهرها دید. از این رو مطالعات به سمت طراحى و اجراى فضاى سبز عمودى سوق داده شد. در ابتدا با همکارى و همفکرى متخصصین این امر روش¬هاى متداول طراحى و اجراى این سیستم در کشورهاى توسعه یافته¬اى همچون آلمان، انگلستان و ایالات متحده آمریکا مورد تحقیق قرار گرفت و جهت آشنایى دقیق به محصولات مرتبط و انجام تحقیقات آزمایشگاهى اقدام به وارد نمودن چند مجموعه از کشور انگلستان و ایالات متحده نمود. در ادامه روش هاى اجراى بام و دیوار سبز در کشور بررسى و در نهایت در اوایل سال ۱۳۹۰ شرکت چکاد بام با الگو بردارى از روش مدرن و موثر نمونه هاى موفق تولید شده در ایالات متحده که با روش مدولار اجرا شده بودند، به صورت مجموعه اى کامل از فعالیت هاى مشاوره، طراحى، تولید، اجرا و نگهدارى فضاهاى سبز عمودى، اقدامات اجرائى خود را آغاز نمود.
شرکت چکادبام مجموعه ای از کارشناسان و متخصصین با تجربه هستند، که جهت انجام خدمات مشاوره، طراحی و اجرای بام سبز بهعنوان یکی از سه رکن کارفرما، مشاور و پیمانکار با فراهم آوردن امکانات لازم در به ثمر رسیدن اهداف دولت ها نقش کلیدی ایفا می کنند. شرکت چکاد بام، به عنوان شرکت پیشروی سیستم مدولار در ایران با اهداف طراحی و ساخت قطعاتی نظیر فلاورباکس ها، آلاچیق، پرگولاو... مشکلات استفاده از سیستم های غیرمدولار را برطرف نموده است.
عملکرد موفق شرکت چکادبام را می¬توان در یک جمله ارائه مجموعه ای کامل از خدمات مرتبط با فضای سبز عمودی شامل بام سبز، دیوار سبز، تراس سبز، معماری داخلی سبز و فلاورباکس های پرتابل و مدولار خواند که توجه سازندگان ساختمان و بهره برداران مرتبط در این زمینه را جلب نموده است.

ویژگی¬های شرکت چکاد بام
- نخستین تولید کننده ی صنعتی تجهیزات بام، دیوار سبز نما و معماری داخلی مدولار در ایران
- مشاوره، طراحی و اجرای فضای سبز عمودی: بام، معماری داخلی و دیوار سبز
- تولیدکننده ی انواع فلاورباکس ها، آلاچیق ها، پشت بند، پرگولا و ...
- طراحی اقلام به صورت پرتابل و مدولار بر مبنای استانداردهای ایالت متحده و تولید با مصالح بومی و مقاوم در برابر عوامل محیطی
- امکان اجرا و نصب سریع، چیدمان متنوع و تغییر الگو حتی پس از اجرا و نصب
- دارای ۱۰ سال ضمانت


ویژگی ها و مزایای بام سبز چکادبام
- ایجاد بام سبز در کوتاه ترین زمان ممکن
- امکان ایجاد طرح ها و الگوهای مورد نظر
- واحدهای مدولار: سبک و قابل انتقال
- پیاده کردن قطعات، انبار کردن آن ها خارج از محل استفاده و سوار کردن مجدد آن ها
- زیبا و سازگار با محیط زیست
- پشتیبانی طولانی مدت از گیاهان با کمترین نگهداری
- امکان ایجاد هر سه نوع بام سبز (گسترده، متمرکز و مدولار)
- قیمت مناسب
- ایجاد ارزش افزوده¬ی قابل توجه در ملک
- تسعیل در فروش ملک
شاید بتوان مهم¬ترین مزیت این سیستم نسبت به سایر روش¬های بام سبز را در عدم نیاز به زیرسازی و هم¬چنین طراحی و تولید به صورت پرتابل و مدولار دانست که این ویژگی خاص امکان اجرا و نصب سریع، چیدمان متنوع و تغییر الگو حتی پس از اجرا و نصب را مهیا می¬نماید.

- اجرای بام سبز و روف گاردن در کلیه ساختمان ها به سبک پرتابل
- اجرای انواع فلاورباکس و گلدان چوبی،چوب پلاست و ترموود مجهز به لایه فیلتر و زهکش و مناسب برای فضاهای داخلی و خارجی
- اجرای انواع آلاچیق چوبی مدرن و سنتی و آلاچیق دور شیشه ای قابل استفاده در کل سال
- اجرای پوشش گیاهی و آبیاری اتوماتیک