دسته بندی ها

ارسال پیام به خدمات ساختمانی سهرابی

ارسال پیام

خدمات ساختمانی سهرابی

انجام کلیه ی خدمات ساختمانی از جمله بازسازی ساختمان،تعمیرات ساختمان،، سنگ کاری، کاشی کاری، بنایی، انواع نماکاری، ساخت استخر، ساخت شومینه و ... می باشیم.

درباره خدمات ساختمانی سهرابی

از این که ساخت ویلا یا آپارتمان خود را به ما می سپارید خرسندیم. ما حاضریم کلیه امور ساختمانی شمارا بر عهده بگیریم، همچنین پذیرای انجام کلیه ی خدمات ساختمانی از جمله بازسازی ساختمان،تعمیرات ساختمان، مقاوم سازی ساختمان، سنگ کاری، کاشی کاری، بنایی، انواع نماکاری، ساخت استخر، ساخت شومینه و ... می باشیم.
خدمات ساختمانی سهرابی در ساخت آپارتمان و ویلای شما کلیه ی استانداردها از جمله آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله و ضوابط و استانداردهای طراحی و اجرایی مورد تایید شهرداری و مباحث بیست و دو گانه مقررات ملی ساختمان را به نحو احسن و جزئی جدانشدنی از ساخت و ساز ، سرلوحه کار خود قرار داده است، ساختمان های شما را همان گونه که می خواهید زیبا و با یهترین کیفیت می سازیم.
ساخت تخصصی ویلا و آپارتمان به صورت پیمان مدیریت- مدیریت پیمان،قیمت زیر بنایی مقطوع پس از برآورد نقشه ها و مدارک موجودساخت ویلا به صورت تحویل کلید و در صدی از ۸ در صد تا ۱۸ درصد با اکیپ مجرب با ۳۵ سال سابقه و تجربه در ساخت آپارتمان و ویلا سازی و محوطه انجام می شود، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محصولات و خدمات خدمات ساختمانی سهرابی

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای