دسته بندی ها

ارسال پیام به توفال

توفال

شرکت معماری و طراحی داخلی توفال پیشرو در زمینه معماری.ساخت و ساز. طراحی داخلی .دکوراسیون، بهسازی و نوسازی ساختمانهای(مسکونی. تجاری. اداری و...)

درباره توفال

گروه معماری و دکوراسیون داخلی (توفال)

گروه معماری و دکوراسیون داخلی توفال،اولین شرکت معماری و دکوراسیون داخلی بر مبنای علم روانشناسی
Environmental Psychologyمیباشد

در این روش ابتدا به تجزیه و تحلیل افراد از جنبه های روانی پرداخته و سپس متناسب با شخصیت،خلق و خو و تمایلات افراد و نوع کاربری محیط فیزیکیشان طراحی انجام میگردد.

توفال با اهداف ارائه خدمات حرفه ای معماری و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روز افزون این مقوله در کشور با بهره گیری از،تیم مجربی از مهندسین معمار تحصیل کرده در زمینه تخصصی معماری ،کارشناسان عمران،تیم معماری دیجیتال و گروه طراحان نرم افزاری با بهره گیری از جدید ترین روش های طراحی روز دنیا و نیروهای اجرایی کارآزموده با دید قوی برای ارایه خدمات و برآوردن نیازهای مشتریان آمادگی خود را در زمینه های ذیل اعلام میدارد:

مشاوره،طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی:
کفپوش اپوکسی و پلی یورتان،کفپوش های بیمارستانی،پارکت،سازه های فنسی گابیون،ویترای یا هنر نقاشی بر روی شیشه،استفاده از سفال با روشی نو در دکوراسیون،نسل جدید کاشی و سرامیک،کابینت،سقف های کاذب یکپارچه و متحرک،کناف،دیوارهای جدا کننده،دیوارهای پوششی،آسمان مجازی،بلوک شیشه ای،پله گرد،پنجره مجازی،نرده استیل،سقف کاذب کشسان،سنگ آنتیک،کاغذ دیواری،نقاشی،و همچنین هنرهای دستی خاص این گروه مانند میزهای چوبی لوکس.

طراحی معماری ساختمان های مسکونی،اداری،تجاری،ورزشی،درمانی و ...

طراحی سه بعدی و اجرای نما بیرونی و داخلی با بکارگیری از بهترین متریال های روز دنیا

بهینه سازی و بازسازی ساختمان،انجام کلیه مراحل ساخت بصورت پیمانکاری و پیمان مدیریت

طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی ،لابی هتل ها،لابی بیمارستان ها،سالن همایش،سالن های ورزشی و...

طراحی و اجرای ویترین فروشگاه و نمایشگاه ها

طراحی و اجرای محوطه سازی

طراحی و اجرای باغ و ویلا

طراحی و اجرای تخصصی فضای سبز داخلی، تراس سبز،فلاور باکس

طراحی و اجرای (انحصاری) سازه فنسی گابیون بصورت :آتش دان،شومینه،باربیکیو،میز و صندلی،پله،دیوارهای مدولار داخلی و خارجی،باغچه های فنسی،آب نما،مبلمان شهری و المان های تزیینی

مشاوره تخصصی جهت کلیه ضوابط شهرداری و جواز ساختمان