دسته بندی ها

ارسال پیام به پارکت های رویایی البرز

پارکت های رویایی البرز

تولید کننده پارکت های چوبی سایز ریز (مدل پارکت کشوری) با ماشین آلات آلمان و سوئیس و وارد کننده پارکت های چوبی سایز بلند (بلوط، راش، ون، گردو، گیلاس، افرا،آکاسیا )از بهترین برندهای اروپا

درباره پارکت های رویایی البرز

شرکت البرز بلوط به مدیریت مهندس محمدعلی عبدالملکی و سایر اعضای هیئت مؤسس و هیئت مدیره که همگان به طور انفرادی سوابقی طولانی در امر صنایع چوپ و اجرای طرح جنگلداری داشتند در سال ۱۳۷۲ به ثبت رسید. گردش کاری شرکت در تولید چوب به عنوان مواد اولیه کارخانجات صنایع چوب کشور از تاسیس تاکنون به میزانی بالغ بر یکصدو پنجاه هزار مترمکعب از گونه های مختلف بوده که خوشبختانه صاحبان صنایع مبلمان و درب و دکوراسیون و شرکتهای معظم مصرف کننده وابسته به صنایع چوب عمدتا با نام البرز بلوط و مدیریت آن آشنایی دارند. ضمن اینکه این شرکت افتخار دارد که به عنوان یکی از بهترین صادر کنندگان چوب ایران پس از فرآوری فنی منطبق با استانداردهای معتبر بین المللی به اروپا و عربستان سعودی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس باشد. همچنین شرکت افتخار اخذ لوح زرین و تندیس بلورین نمایشگاه بین المللی تهران در سال ۲۰۰۶ را نیز دارا می باشد. شرکت از حدود ده سال پیش ابتدا به عنوان تنها تامین کننده مواد اولیه پارکت برای شرکت پارکت کشوری بوده که سرانجام پس از تعطیلی واحد صنعتی مزبور موفق به خرید ماشین آلات پیشرفته تولید پارکت از شرکت پارکت کشوری را داشت و با به کار گرفتن ماهرترین نیروهای فنی آن شرکت و با سیاست وبرنامه ریزی راهبردی جدید مبادرت به تولید پارکت در اندازه های کلاسیک گذشته و سایزهای دیگر نمود.
در حال حاضر نیز شرکت به مدیریت مهندس عبدالملکی اداره می شود. ایشان متولد سال ۱۳۳۴ شهرستان عباس آباد تنکابن می باشند که در سال ۱۳۵۳ با اخذ دیپلم ریاضی از دبیرستان هدف شماره ۱ تهران وارد دانشگاه شده و پس از اخذ لیسانس وارد دوره فوق لیسانس در دانشگاه تهران شد. ایشان پس از تعطیلی دانشگاهها در سال ۵۸، از ابتدای سال ۵۹ تاکنون بمدت ۳۶ سال ضمن مطالعه مستمر پیرامون مباحثی که به جنگل ، صنایع چوب و مدیریت طرحهای جنگلداری مرتبط می باشد، مشغول است. وی همچنین با ۳۶ سال تجربه کار اجرایی درعرصه های مختلف بهره برداری و صنایع چوب هم اکنون از سیاستگذاران بخش جنگل کشور می باشد. در ادامه شرکت در سال ۱۳۹۴ و با اضافه شدن دکتر حسین زاده به مجموعه، مبادرت به واردات محصولات جدید شامل پارکت های تمام چوب درونی (Indoor) و بیرونی (Outdoor) از جنس (بلوط، گردو، گیلاس، ممرز، آکاسیا، ون) ، ون ترموود و دکینگ پارکت از یکی از معتبرترین کارخانه های اروپا نموده است. این محصولات که دارای بالاترین استاندارد ها می باشد را می¬توان نسل جدید پارکت های تمام چوب دانست. در پایان شرکت جلب رضایت معماران، طراحان، سازندگان و مصرف کنندگان از نظر کیفیت، قیمت و گارانتی را هدف نهایی خود قرار داده است.