دسته بندی ها

ارسال پیام به عمران تجارت ايليا

ارسال پیام

عمران تجارت ايليا

واردکننده انحصاری محصولات کارخانه ایزوفلوک کیمیا ترکیه (چسب و پرکننده ها)

درباره عمران تجارت ايليا

شرکت عمران تجارت ایلیا همانگونه که از نام آن پیداست در سال۱۳۸۴ با هدف مشارکت در انجام پروژه های عمرانی و همچنین فعالیت در بخش تجارت محصولات ساختمانی تاسیس گردید و هر ساله پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه به دست آورده است بنحویکه تنوع فعالیت شرکت در زمینه انواع مصالح ساختمانی بنحو فزاینده ای رو به افزایش است.
از سال ۱۳۹۲ شرکت اقدام به اخذ نمایندگی از یکی ازمعتبرترین و با سابقه ترین شرکت های تولید چسبهای صنعتی و ساختمانی با بیش از ۳۳ سال قدمت از کشور ترکیه نمود. نام شرکت مذکور IZO FLOK KIMYA san ve tic ltd.sti میباشد.
سیاست شرکت عمران تجارت ایلیا همواره بر این امر استوار بوده است که تحت هر شرایطی مبادرت به واردات و عرضه محصولات با سطح کیفی بسیار بالا به بازار نماید و کیفیت را فدای قیمت ننماید. در ارتباط با کالای مذکور نیز تمامی مطالعات و دقت نظر بعمل آمد تا محصولاتی وارد چرخه بازار گردد که نیاز مشتریان را پاسخگو باشد
خوشبختانه تا امروز کیفیت عالی محصولات عرضه شده سبب شده تا میزان رضایت مندی مشتریان را فراهم آورد و افزایش درخواست و سفارشات گویای همین امر می باشد و همین امر مسئولیت شرکت در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر را سنگین تر مینماید و علیهذا برنامه های مختلفی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان از جکله برنامه های آتی می باشد.
جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، شرکت نسبت به ایجاد دپارتمان جداگانه جهت پاسخگویی و فروش این محصول در نظر گرفته شده است و خوشبختانه تا امروز سعی بر آن بوده که ارتباط و ارائه خدمات به سهولت انجام پذیرد شایان ذکر است تا کنون انبارهای مختلفی در شهر های تهران، تبریز، شیراز، اصفهان در نظر گرفته شده است و یکی از مهمترین هدفهای شرکت گسترش این انبارها در سایر شهر های ایران عزیزمان می باشد.
همانگونه که در بالا اشاره شد تمامی دقت نظر توسط کارشناسان شرکت بعمل آمده تا محصولی وارد کشور گردد که دارای استاندارد های بالای کیفی باشد. محصولات شرکت IZO FLOK KIMYA به بیش از ۲۰ کشور دنیا در حال عرضه می باشد که از مهمترین آنها میتوان به کشورهای مصر،افریقای جنوبی،عربستان، قزاقستان، بلغارستان، عراق، ازبکستان، روسیه، ایران و… اشاره نمود.
خوشبختانه با توجه به سوابق فعالیتهای شرکت عمران تجارت ایلیا در زمینه تولید و اجرای انواع درب و پنجره های ۲ جداره و نماهای مدرن شیشه ای و کامپوزیت بدوا این شرکت جزء مصرف کنندگان این نوع محصولات بود که با توجه به نیاز بازار و سیاستگذاری شرکت، اقدام به واردات چسبهای صنعتی و ساختمانی نمود فلذا قطعا آنچه مهم بنظر می رسد استفاده از چسبهای با کیفیت بالا در جهت آببندی و عایق بندی انواع محصولات درب و پنجره و نما می باشد و جلب رضایت فعالان بخش ساختمان جزء مهمترین دغدغه های تولید کنندگان درب و پنجره می باشد.
در هر پروژه ساختمانی بحث درزبندی و عایق بندی و آب بندی اهمیت بسیار بالایی دارد و تنوع محصولات ارائه شده توسط این شرکت نقش بسزایی در بهبود این امر خواهد داشت . از سفت کاری و اجرای پی هر ساختمان و یا پروژه عمرانی گرفته تا اتمام نازک کاری و تکمیل پروژه محصولات مختلف این شرکت کارایی داشته و سبد کالایی متنوعو کاملی می باشد که پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان خواهد بود.
امروزه با توجه به وجود رقابت فشرده در بخشهای مختلف، کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله معیارهای مهم جهت موفقیت مب یاشد اما انچه محرز می باشد این دو عامل به تنهایی نخواهند توانست میدان رقابت را از آن خود نمایند و همراهی و همکاری مجموعه هایی همچون نشریه پنجره ایرانیان با تلاشهای روزافزون و خوب خود توانسته نیاز فعالان بخش ساختمان را در جهت آشنایی با انواع متریالها و محصولات مربوط را فراهم آورد. امید است همچون گذشته شاهد پیشرفت ها و ارائه راهکارهای جدید از آن مجموعه باشیم.