دسته بندی ها

ارسال پیام به گروه بازرگانی آرین سیف

ارسال پیام

گروه بازرگانی آرین سیف

قفل دیحیتال محصولی است که بر روی انواع درب های ورودی ساختمان نصب میشود که باعث افزایش امنیت، سهولت در عبور و مرور و افزایش زیبایی و جلوه دادن به ساختمان های مدرن امروزی میشود.

درباره گروه بازرگانی آرین سیف

گروه بازرگانی آرین سیف:
گروه بازرگانی آرین سیف به عنوان یک شرکت وارد کننده و عرضه کننده انواع قفل های دیجیتال هوشمند برای استفاده های مسکونی و اداری پایه گذاری شده است.
این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت قفل دیجیتال همواره کوشیده است تا بهترین محصولات را از برترین برندهای دنیا با کیفیت بالا و مطابق بانیاز مصرف کنندگان به هموطنان عزیز ارائه دهد.
این شرکت با دارا بودن سی مدل قفل دیجیتال در سه برند معروف دنیا به عنوان بزرگترین وارد کننده و عرضه کننده قفلهای دیجیتال در ایران میباشد.
برندهای وارداتی این شرکت عبارتند از قفل های دیجیتال سامسونگ، قفل های دیجیتال گیت من و قفل های دیجیتال آی کی.
هدف ما این است که با ارائه طیف گسترده ای از قفل های هوشمند در برندها و مدلهای مختلف بتوانیم نیازهای مشتریان را در زمینه ها ی ایمنی و امنیتی، سهولت و آسایش در عبور و مرور و زیبایی را برآورده سازیم.کیفیت در ارائه خدمات: تیم خدمات و پشتیبانی این شرکت همواره میکوشد تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مشریان عزیز ارائه دهد. تمام مراحل فروش نصب و پشتیبانی زیر نظر شرکت آرین سیف میباشد.
ارائه بهترین محصولات: شرکت آرین سیف با تکیه بر تیم تحقیقاتی خود همواره بهترین محصولات را مطابق با نیاز مصرف کننده انتخاب و ارائه میکند.تمامی قفل های هوشمند این شرکت از ۱۰ شرکت برتر دنیا انتخاب و ارائه میشود. توجه در سهولت کارکرد با قفل، امنیت در قفل و زیبایی در تمامی محصولات لحاظ میشود.
برندها و محصولا این شرکت در حال حاضر عبارتند از:
قفل های دیجیتال سامسونگ: قفل های دیجیتال سامسونگ زیر نظر کمپانی سامسونگ توسط شرکتEZON در کره جنوبی تولید میشود.قفل های الکترونیکی گیت من: قفل های الکترونیکی گیت من زیر نظر شرکت آسا آبلوی که به عنوان بزرگترین فروشنده قفل در جهان شناخته میشود در کره جنوبی زیر نظر شرکت گیت من که یکی از شرکت های زیر مجموع آسا آبلوی میباشد تولید میشود.قفل های هوشمند آِی کی: قفل های هوشمند تینون در چین و زیر نظر شرکت IK آلمان تولید میشود این شرکت قفل های هوشمند خود را در دو نوع قفل های دیجیتال کلاسیک و قفل های دیجیتال مدرن تولید میکند. این شرکت جزء ۱۰ شرکت برتر در زمینه قفل های امنیتی در جهان میباشد.با توجه به توسعه مداوم محصولات و ارزش برای مشتریان ما سخت کار میکنیم تا بتوانیم بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان عرضه کنیم تا اعتماد شما راجلب کنیم.

زمینه های فعالیت گروه بازرگانی آرین سیف

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای