دسته بندی ها

ارسال پیام به بازرگانی دهقان

ارسال پیام

درباره بازرگانی دهقان

بازرگانی دهقان با تکیه بر سابقه و توان اجرایی پرسنل خود اقدام به ارائه انواع خدمات در حوزه درب و پنجره ساختمان نموده است. در این راستا بازرگانی دهقان نمایندگی فروش محصولات شرکت اکسیر آسا با برند ایده آل را دریافت نموده است. لذا با راه اندازی انبار محصولات در غرب و شرق تهران امکان تحویل محصولات ایده آل را در کمترین زمان دارا بوده و برای خریدهای بالای ۱۰ میلیون تومان نیز با ارسال رایگان محصولات درب کارگاه مشتریان محترم، زمینه ساز آرامش خیال از تامین مواد اولیه را فراهم آورده است.
علاوه بر توزیع گسترده پروفیل، بازرگانی دهقان نسبت به ساخت و نصب انواع درب و پنجره با پروفیل ایده آل اقدام نموده و می تواند با ارائه بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی، خدمات ارزنده ای را به فعالان صنعت ساختمان ارائه نماید. لذا در این خصوص نیز مشتریان محترم میتوانند با برقراری تماس با کارشناسان مجرب، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان در این خصوص نسبت به سفارش خود نیز اقدام نمایند.
با توجه به اینکه امروزه بهره مندی از مزایای درب و پنجره UPVC بر هیچ فردی پوشیده نیست، لذا تمامی شهروندان گرامی که تمایل به بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی خود دارند نیز می توانند با تماس با کارشناسان این بازرگانی علاوه بر دریافت مشاوره رایگان سفارشات خود را نیز ثبت نموده تا در اسرع وقت نسبت به بازدید حضوری و عقد قرارداد اقدام گردد.
یادتان باشد هر پنجره ای ایده آل نیست
ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای