دسته بندی ها

ارسال پیام به تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

شرکت خدمات فنی کاوه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه های تخلیه چاه و لوله بازکنی آماده قرارداد با تمامی ارگانها می باشد

درباره تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

تخلیه چاه - لوله بازکنی - خدمات فنی کاوه

شرکت خدمات فنی کاوه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه های تخلیه چاه، لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، رفع بوی بد فاضلاب، رفع نم حمام و دستشویی، حفر چاه جدید، لایروبی و تعمیر چاه و … آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته
در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی داشتید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای متخصص و مجرب خدمات فنی کاوه در محل حاضر شوند و علاوه بر بازدید رایگان مشکل بوجود آمده را بررسی نمایند.

ضمانت ارائه خدمات
در صورتیکه به هر دلیلی از کیفیت ارائه خدمات ما رضایت کامل را نداشتید کل هزینه پرداخت شده به شما برگشت داده میشود و تا زمان تکمیل کار و رضایت کامل شما از خدمات ما متخصصین ما در کنار شما خواهند بود.

نیروهای متخصص
تخلیه چاه و لوله بازکنی نیاز به فردی مجرب دارد زیرا تخلیه چاه گاها در صورت عدم رعایت کامل نکات باعث بروز حوادثی ناگوار و غیز قابل پیش بینی خواهد شد.خدمات فنی کاوه با کادری مجرب آماده ارائه خدمات به شما می باشد.
آماده قرداد با ارگانهای دولتی، بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، کارخانجات و ….
جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید

به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات به شما هستیم

محصولات و خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

زمینه های فعالیت تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه

دیدگاه ها و سوالات
avatar
انصاری ۱-۱۰-۹۸ ساعت ۱۱:۲۴ پاسخ

اگر روز های تعطیل هم فعالیت کنید خیلی خوبه چون معمولا جمعه ها یا روز های تعطیل همه کارها تعطیل میشه و مردم بعضی وقتا گرفتار میشن

ارسال دیدگاه در مورد این شرکت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای