دسته بندی ها

ارسال پیام به گروه صنعتی پادرا

ارسال پیام

گروه صنعتی پادرا

کارشناسی، طراحی، تولید و اجرای درب و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی (UPVC)، آلومینیومی و ترمال بریک، تولید کننده شیشه‌های دو و چند جداره، توری‌های رولینگ، پلیسه و مگنتیک، درب ضد سرقت

درباره گروه صنعتی پادرا

گروه صنعتی پادرا از سال ۸۶ فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و اجرای محصولات ساختمانی در استان گیلان و با مرکزیت شهرستان‌های رشت آغاز نمود. این گروه با هدف توسعه محصولات خود در راستای مدرن‌سازی صنعت ساختمان در کشور و بهینه‌سازی مصرف انرژی، اقدام به راه‌اندازی خط تولید درب و پنجره‌های دو جداره UPVC (یو پی وی سی) و در امتداد آن درب و پنجره‌های آلومینیومی (ترمال بریک و نان ترمال) با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین آلات شرکت Kraftmuller آلمان و Murat Machine ترکیه و بهره‌گیری از پروفیل‌های ویستابست و وین تک (به عنوان نماینده رسمی این برندهای معتبر در استان گیلان) نموده است.

همچنین در فاز دیگری از فعالیت‌های خود اقدام به راه‌اندازی خط تولید شیشه دو و چند جداره و همچنین انواع توری‌های درب و پنجره از نوع رولینگ، پلیسه و مگنتیک نموده است. همچنین از دیگر فعالیت‌های این گروه صنعتی می‌توان به تولید و عرضه انواع درب‌های ضد سرقت ترک، چین و ایرانی و همچنین بازرگانی محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی نظیر کاغذ دیواری، پارکت، کفپوش، سنگ‌های تزئینی و… در بازار ساختمان استان گیلان اشاره داشت. گفتنی است که هم اکنون دفتر مرکزی پادرا در مرکز استان (رشت) و کارخانجات آن در شهرستان‌های بندرانزلی و صومعه سرا زیر نظر نیروهای متخصص صنعت ساختمان مشغول به فعالیت و خدمت رسانی می‌باشند.