دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت طراحی مهندسی پارس سهیل آسانبر

ارسال پیام

شرکت طراحی مهندسی پارس سهیل آسانبر

۱۵ سال تجربه در طراحی، فروش، نصب و راه اندازی ۰ تا ۱۰۰ انواع آسانسورهای روم لس MRL (بدون موتورخانه)، هیدرولیک و کششی در جنوب کشور

درباره شرکت طراحی مهندسی پارس سهیل آسانبر

شرکت طراحی مهندسی پارس سهیل آسانبر با ۱۵ سال سابقه، در زمینه مشاوره ،طراحی ،فروش و نصب آسانسور فعالیت دارد. این شرکت سابقه همکاری با شرکتهای معتبر اروپایی در فروش و واردات آسانسورهای پیشرفته (اسمبل) را نیز دارا بوده، و همینطور انجام پروژه های بهینه شده پکیج در شیراز را جزو افتخارات طراحی و اجرای خود می داند.
گروه طراحی مهندسی پارس سهیل یک شرکت ایرانی است که با اعتماد به قابلیت های فزاینده و رو به رشد نیروهای متخصص داخلی در زمینه طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می نماید . گروه مهندسین شرکت از متخصصین با تجربه ای تشکیل یافته اند که ما را قادر میسازد کلیه نیازهای شما را در زمینه حمل و نقل عمودی بر آورده سازیم.
گروه آسانسوری پارس سهیل در راستای ( تعهد به زمانبندی ، کیفیت عالی دستگاه در تهیه قطعات و اجرا - جلب رضایت کامل در خدمات سرویس و نگهداری ) اهداف خود را تعیین کرده و با تکیه بر تیمی متخصص ، مجرب و متعهد با بهره گیری از تکنولوژی روز ، رسالت خود را رضایتمندی مشتری قرار داده است.