دسته بندی ها

ارسال پیام به آلکام ویستا

آلکام ویستا

گروه مهندسی بازرگانی آلکام از سال ۱۳۸۴ در زمینه مشاوره، طراحی ، اجرای انواع نماهای خشک و تامین متریال ساختمان با رویکرد معماری پایدار فعالیت می نماید.

درباره آلکام ویستا

شرکت آلکام ویستا از سال ۱۳۸۴ در زمینه مشاوره ، طراحی ، اجرای انواع نماهای خشک و تامین متریال ساختمان با رویکرد معماری پایدار فعالیت می نماید.
این گروه با تکیه بر اصول مشتری مداری و تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان ، بیش از ۳۵۰ پروژه ساختمانی را در ایران و کشورهای همجوار به انجام رسانیده است.
گروه مهندسین آلکام وسیتا با بهره گیری از مهندسین مجرب ، آتلیه تخصصی طراحی و همچنین تیم های اجرایی با تجربه واستفاده از جدیدترین مصالح نمای ساختمان ، و متخصص طراحی و اجرای انواع نماهای خشک و نمای ساختمان مدرن از قبیل : نمای HPL محصول پوریچلی ایتالیا، نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی و همچنین آماده ارائه جدیدترین اطلاعات در مورد انواع نماهای سبز ، بام سبز و نیز نماهای مدیا مش و تمامی سیستمهای نصب به مهندسین مشاور ، شرکتهای سرمایه گذاری و کارفرمایان و سازندگان محترم می باشد.

هدف این شرکت طراحی و اجرای نماهای ساختمانی بدیع، خاص و زیبا به همراه انتخاب بهترین مصالح و با هزینه مناسب می باشد.