دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

چند ایده جالب برای دفترکار شما

logo
Sakhtemoon
639

اگر در خانه کار می کنید، مرتب بودن میزکار شما مهمترین مساله است و بی شک نیاز به فضای زیادی برای وسایل خود دارید. به علاوه زمانی که میز کارتان مرتب باشد، تمرکز کردن ساده تر می شود، حتی اگر میزکارتان فقط برای یک لپ تاپ و استفاده از اینترنت آن در نظر گرفته شده باشد. مرتب بودن وسایل کمک می کند تا بهتر و راحت تر استراحت کنید. برای شما مجموعه ای از بهترین ایده ها را برای مرتب کردن مدارک، برگه ها و کتاب ها داریم. از طرف دیگر، به شما نشان می دهیم که چگونه فضایی برای دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق خود با عکس ها و وسایل دکوری خود داشته باشید. مهم نیست که دفتر کار شما کوچک است یا بزرگ، چرا که راه حل ها همیشه یکی هستند و این بستگی به نیاز شما دارد. در این مقاله، ایده های زیادی برای مرتب کردن دفتر شما داریم.


قفسه های اتاق کار
اگر فضای کافی روی زمین ندارید، طبقه تنها راه حل است. بی شک، می توانید یک یا دو آویز به دیوار نصب کنید. حتی قبل از خرید باید محاسبه کنید که به چه وسایلی برای کار و دیزاین اتاق نیاز دارید. وزن وسایلی که می خواهید آویزان کنید هم در نظر بگیرید. غالبا کسی تمایل به آویزان کردن وسایل سنگین به کامیپوتر خود ندارد. 
در مرحله بعد باید استایل و رنگ مورد نظر برای قفسه ها را هم در نظر بگیرید. بهتر است با طرح و استایل اتاقتان برابری کند و یا اینکه کاملا در تضاد باشد. برای این کار از طبقات مشابه تصاویر استفاده کنید و نهایتا باید گفت که هیچکس طرفدار بی نظمی نیست.

640

طبقات را نزدیک میز کار نصب کنید تا همه چیز در دسترس باشد.

641

طبقات، جای مناسبی برای گلدان هم می باشند و اتاق کاررا سرزنده تر می کنند.

642

طبقات رنگی انتخاب کنید تا به محیط بی روح، شادابی و روح ببخشد.

643


درطبقات نزدیک سقف ، بهتر است وسایلی را که به ندرت به آن ها نیاز دارید بگذارید.

644

طبقات، گزینه عالی هستند. در کنار آنها کمد بلند و کشودار را فراموش نکنید که طرح مناسبی برای مرتب کردن وسایل اتاق کار شماست.

645

با استفاده از طبقات، از فضای موجود بهره ببرید.

646

ترکیب قفسه و کمد هم امکان پذیر است.

647

گل های تازه و شاداب هم روی طبقات قرار دهید. این کار به شما محیط کاری دوست داشتنی می دهد.

648

عکسهایتان را هم روی طبقات قرار دهید.

649

حتی می توانید بخشی از اتاق را به سادگی به طبقه تبدیل کنید.

650

قفسه ها جایی برای پرونده ها، برگه ها و کتاب ها است.

651

اگر مایل نیستید چیزی را آویزان کنید، از سبد هم می توانید استفاده کنید. سبد می تواند با موارد زیادی سازگار شود و حتی بخشی از دکوراسیون اتاق شما شود.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای