دسته بندی ها

عضویت در خبرنامه

عضویت در خبرنامه دکوراسیون داخلی

چند راهکار برای مرتب نگه داشتن اتاق لباسشویی

logo
Sakhtemoon
چند راهکار برای مرتب نگه داشتن اتاق لباسشویی

علیرغم اینکه در جایی مثل اتاق شستشوی لباس، در طول روز، کارهای زیادی انجام می شود، با این حال معمولا به آن توجه خاصی نداریم. اما با چندتا تغییر، می توانید آن را به جایی مفید در منزل تبدیل کنید نه اینکه فقط جایی برای اتوزدن لباس ها باشد.


463

آیا کابینت یا قفسه ای وجود ندارد؟ مشکلی نیست. با نصب قفسه متحرک، این امکان را دارید تا مدل مورد نیاز خود را نصب نمایید و سپس با وصل کردن میله های عمودی به هم روی دیوار، قفسه ها راحت تر نصب می شوند و می توانید مجددا آن را اضافه کنید.

464

از جوراب ها برای نمای دکوراسیون روی دیوار استفاده کنید. با آهن، این نمای کاربردی و خنده دار را درست کنید تا وسیله بازی بچه ها باشد و زمانی که لنگه جوراب پیدا می شود، جفت تکمیل شود.

466

یک تخته برای اتوکردن لباس، فضای زیادی می گیرد و اغلب جای مشخصی ندارد. چنین کمدی درون دیوار، مشکل را حل می کند و از طرفی در فضای داخل کمد، وسایل ضروری را می توانید قرار دهید.

467

دنبال راه حلی ساده برای لباس هایی هستید که نمی توانید در خشک کن بیندازید؟ طناب را با پونز به دیوار وصل کنید. با آنکه  جای زیادی نمی گیرد ولی می توانید شلوار و پیراهن هایتان را به آن آویزان کنید.

468

برای میز اتو فضایی را در نظر بگیرید که سر راه و جاگیر نباشد. دو تا جالباسی را به چوبی نصب کنید و در این صورت چوب لباسی ایستاده ای در دسترس خواهید داشت که با بقیه وسایل منزل هماهنگ خواهند بود.

469

گیره های لباس را در یک ساک پارچه ای نخی و رنگی جمع کنید  و وقتی با آن کار ندارید، در کمد قرار دهید.

470

سبد لباس های تیره را از روشن جدا کنید. کشوهایی طراحی کنید که سبد پلاستیکی لباس ها را بپوشاند. " شستن لباس ها ممکن است کار روزمره و عادی باشد، پس تا جای ممکن فضا را طوری طراحی کنید که در آن کار ساده و ممکن باشد."

471

وقتی اتوکردن لباس های چروک تمام شد، به جایی برای آویزان کردن آنها نیاز دارید. میله ای مشابه آنچه در تصویر می بینید 12 چوب لباسی را با لباس به صورت عمودی در خود نگه می دارد.

472

بسته بندی های بدون انداره و ترتیب، دست و پاگیر است و زمانی که به آنها نیاز ندارید، نمی دانید آنها را کجا بگذارید. از بسته هایی استفاده کنید که تخت می شوند و کنار لباس ها به سادگی قرار می گیرند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون
ارسال دیدگاه یا سوال در مورد این مطلب
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای